acdc Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Ja ha , vilken väg var det nu, ditåt eller kanske var det åt det hållet stigen gick. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Blodsugare äckliga som bara den. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Götaforsliden Mölndal idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Tack för uppskattande kommentar! Bilderna är försämrade! De väger betydligt mindre (cirka 30 kb istället för cirka 100 kb)...Jag ser en direkt skillnad jämfört med andra ställen de bilderna syns på. Tyvärr! Upplever det samma med mina bilder. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Lite bilder från ardbeg inn idag. Ligger på västerlånggatan o gamla stan i stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Götaforsliden Mölndal idag He he he, för bara ett par veckor sedan stod jag på exakt samma ställe och plåtade... Vad världen är liten. Ser ut som HDR, stämmer det? Snyggt jobbat. Lite av mina bilder som jag redan postat här en gång.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 He he he, för bara ett par veckor sedan stod jag på exakt samma ställe och plåtade... Vad världen är liten. Ser ut som HDR, stämmer det? Snyggt jobbat. Lite av mina bilder som jag redan postat här en gång.. 2013-06-16 124.JPG 2013-06-16 125.JPG Hej körde med nd8 filter bor 5 min där i från så är där ofta o testar lite inställningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Hej körde med nd8 filter bor 5 min där i från så är där ofta o testar lite inställningar Ursäkta en novis inom foto men nd8 är det ett s.k. "gråfilter? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Ursäkta en novis inom foto men nd8 är det ett s.k. "gråfilter? Hehe ja jag är nog novis jag med men det är ett grå filter ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Hehe ja jag är nog novis jag med men det är ett grå filter ja Tack för PM:et. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Lite bilder från ardbeg inn idag. Ligger på västerlånggatan o gamla stan i stockholm.ImageUploadedByTapatalk 21373033267.825482.jpgImageUploadedByTapatalk 21373033284.330601.jpg Vaff n stalkar du mej, där var jag i Onsdags... Ett litet råd i all välmening.. Ät deras Renfile´t. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Götaforsliden Mölndal idag Heter det inte Mölndalskråka eller det bara backen bredvid ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Götaforsliden, Mölndals kråka, Kvarnbyfallen.... Kärt barn har många namn men det är samma ställe vi menar. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 På väg hem från jobbet precis, på gågatan i Malmö Man kunde inte all se hur detta går till, skenbart svävade den övre figuren helt fritt i luften. Den enda kontakten han hade var att han höll med vänsterhanden på käppen. Väldigt bra illusion! Folk la pengar hela tiden i burken, lite bättre än alla de andra tiggarna som översvämmar stan... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 På väg hem från jobbet precis, på gågatan i Malmö IMG_0865.jpg IMG_0864.jpg IMG_0863.jpg Man kunde inte all se hur detta går till, skenbart svävade den övre figuren helt fritt i luften. Den enda kontakten han hade var att han höll med vänsterhanden på käppen. Väldigt bra illusion! Folk la pengar hela tiden i burken, lite bättre än alla de andra tiggarna som översvämmar stan... / Joe Såg du inte någon tunn vajer från räcket? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Vaff n stalkar du mej, där var jag i Onsdags... Ett litet råd i all välmening.. Ät deras Renfile´t. Hehe ska göra det nästa gång. Blev bara drucket idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 En f.d. polis och f.d alkoholist. Men han är med på alla fester bara man bjuda på en Coca cola. En cool gubbe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Kråkan är den vanliga backen gamla vägen är den till höger från Mölndals sätt den heter götaforsliden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Såg du inte någon tunn vajer från räcket? Nej, där var ingen vajer. Det är jag helt säker på! Där stod nog minst 50 personer och tittade, från alla vinklar... Jag tror att det är nån slags ställning som går igenom deras vänster armar. Båda vänster händerna såg lite falska ut. Den övre gubben sitter på en plattform och det gör nog den undre också, annars kunde han aldrig hållit balansen, sen går där ett genomgående stålrör genom vänsterarmarna som förbinder plattformarna. Sen döljer de pösiga kläderna stålkonstruktionen. Det var den bästa gissningen jag kunde komma på... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Jobbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 (ändrad) MPR Photobucket Sjöräddningen kom och hälsade på vid vår brygga på midsommar MPR´s grafikmotor eller vad man skall kalla det suger Getpung! /Enis Ändrades Juli 5, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Blomknopp Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Ja igår var man hos skäftis och fixa till en löstand plus laga kanten på en framtand ( 1,600bht ) Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 En trehjulig moped/motorcykel hemma hos Kans syster Tim. Som synes har de också en massa (faktiskt 6 st) bilar på tomten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 General MacArthur och hans mannar marcherar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu