Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd Söndag kl 10:35 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 10:35 (ändrad) Just nu pågår det lite renovering och underhåll. Huset har fått ny färg och nu är det dags för parkeringen utanför huset. Golvet skall bli grönt men färgen, eller rättare sagt ångorna av den är nog inte särskilt miljövänlig och hälsosam att andas in. Som tur är så har målarna utrustats med ordentliga masker. Ändrades Söndag kl 10:37 av Luke the Drifter 19 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 11:02 Dela Inlagd Söndag kl 11:02 25 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Just nu pågår det lite renovering och underhåll. Huset har fått ny färg och nu är det dags för parkeringen utanför huset. Golvet skall bli grönt men färgen, eller rättare sagt ångorna av den är nog inte särskilt miljövänlig och hälsosam att andas in. Som tur är så har målarna utrustats med ordentliga masker. Åh, det där måste lukta skit på riktigt. Lite thinnerångor skulle de väl inte bry sig om? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd Söndag kl 23:02 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 23:02 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev rolba: Åh, det där måste lukta skit på riktigt. Lite thinnerångor skulle de väl inte bry sig om? Nja, jag kan inte påstå att det luktade skit men det var heller inte en doft av blomsteräng. Jag hade varit ute på morgonpromenad och när jag svängde in på gränden där jag bor så kände jag lukten direkt och det är ungefär hundra meter från huset. Vid huset luktade det färgfabrik och jag funderade på att packa en ryggsäck och dra iväg till någon grannby och ta in på hotell ett par dagar. Cha-Am, Phetchaburi, Prachuap Khiri Khan eller Bankrut lockade just då. Jag skippade den planen och drog iväg på ytterligare en sväng och tog grisbilen ner till Hua Don och tillbringade ett par timmar där. Nu är de klara med målningen och det ser ju bra ut! Ändrades Söndag kl 23:03 av Luke the Drifter 21 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu