NorLyx Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Fick lite bilder från ett ner stängt Ao Nang. Sorgligt att se. Mvh/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 22 minuter sedan, skrev NorLyx: Fick lite bilder från ett ner stängt Ao Nang. Sorgligt att se. Mvh/NorLyx Många städer blir spöklikt på nätterna nu när dom inte får gå ut Ayutthaya 22-04 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Länge sedan man hörde från Ragson nu!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Länge sedan man hörde från Ragson nu!! Kanske är kär på riktigt 55555 Bara hoppas allt är väl med pojken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Har en vän som bygger kraftledningar runt om i Skandinavien. Gillar loggan på bilen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Länge sedan man hörde från Ragson nu!! Var på FB igår “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Har en vän som bygger kraftledningar runt om i Skandinavien. Gillar loggan på bilen. Ett tvättäkta Status Quo-fans skulle jag tro If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Nu ska vi försöka få bort dom där jäkla måsarna och dess bon från taket. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Har en vän som bygger kraftledningar runt om i Skandinavien. Gillar loggan på bilen. Cool variant på denna bild från Koreakriget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Nu blommar mina Leelawadee trad. Vet Inte om de har nagot namn pa svenska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 1 timme sedan, skrev ArneMorales: Nu blommar mina Leelawadee trad. Vet Inte om de har nagot namn pa svenska? Kan det vara samma? https://sv.wikipedia.org/wiki/Frangipani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 1 timme sedan, skrev Naam jai: Kan det vara samma? https://sv.wikipedia.org/wiki/Frangipani Ja det är samma. Tack for din hjälp med Namnet Vi har några träd av den vita också, och de har väldigt god doft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 28 minuter sedan, skrev ArneMorales: Ja det är samma. Tack for din hjälp med Namnet Vi har några träd av den vita också, och de har väldigt god doft. Får man se bild på vovven åxå? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 46 minuter sedan, skrev audirs2: Får man se bild på vovven åxå? Bra att ha vakthund på landet i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Förvisso gårdagens bilder. När man bor i Blekinge är det 8 mil till det stora möbelvaruhuset i Älmhult. Vi passade på att ta småvägar och stanna där det såg trevligt ut. Först en fors på gränsen till Kronoberg. Laxtrappa. En badplats vid en sjö. Bor man i denna by och ska berätta det för någon blir det nog "norr om Olofström". Var tvungen att vända när jag såg något i ögonvrån. Mitt ute i ingenstans i en gammal grusgrop stod det tågvagnar. Mer om deras historia här: http://www.vittsjobjarnum.nu/artiklar/reportage/2481-jaernvaegsvagnar-akte-bil.html "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Annandag påsk gjorde vi en utflykt till Åhus. 8 grader och en kall vind så vi var ensamma. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Hmm tror visst att ett antal av familjemedlemmarna missuppfattat det där med att jag har Corona Covid-19 Hemarbete Karantän enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 6 timmar sedan, skrev Enis: Hmm tror visst att ett antal av familjemedlemmarna missuppfattat det där med att jag har Corona Covid-19 Hemarbete Karantän enis Höj hyran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Alla taxigubbar är i karantän här så dom får göra en nödlösning If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Då jag hade lite tid över idag så skrollade jag en stund i mitt bildalbum och då den här bilden dök upp så fick jag lite hemlängtan Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 30 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag hade lite tid över idag så skrollade jag en stund i mitt bildalbum och då den här bilden dök upp så fick jag lite hemlängtan Luke the Drifter Ja när du ser nya brobygget vid Skurusundet och allt som hänt / händer i Snake Valley så kommer du nog att vakna till lite! Bra att du e tebaks, ordningen återställd! Manöver! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 (ändrad) On 2020-04-15 at 13:10, skrev audirs2: Ja när du ser nya brobygget vid Skurusundet och allt som hänt / händer i Snake Valley så kommer du nog att vakna till lite! Bra att du e tebaks, ordningen återställd! Manöver! Oroa dig inte Kaptenslöjtnant Auto af Union Horch Wanderer Jag har mina agenter som har stor koll på vad som händer med bygget och jag får rapporter dagligen ! Dagens bild var det visst och det får bli en plåt som jag knäppte helt nyss, eller kanske det var igår. Luke the Drifter Ändrades April 21, 2020 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev ellim63: Härligt Ellim63 när krokus och påskliljor borjar blomma i Sverige Samma känsla här när många blommor kommer fram efter en lång torrperiod. Dessa foton tog jag i min trädgård idag Ändrades April 15, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 8 minuter sedan, skrev ArneMorales: Härligt Elim när krokus och påskliljor borjar blomma i Sverige Samma känsla här när många blommor kommer fram efter en lång torrperiod. Dessa foton tog jag i min trädgård idag Fint du har med alla blomster! Lite roligt är att krokusarna på bilden har inte vi planterat och kom upp efter att vi bott här kanske tio år.. Krokusarna vi själva planterat har blommat färdigt för ett par veckor sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu