Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Ok ok, jag ser att det inte e din fru, men hon e lika vacker, släkt eller?

Nästa fråga dådå, har herr'n planerat nått för dottern.. Ja jag tänker närmast på vad som e bäst när Moppe/Skoterhuliganerna  dyker upp inom en snar framtid, varghagel eller Buckshots?

Nä, inte släkt, bara nära bekanta.
Vad gäller sexåriga dottern så är det lugnt, pappa är den stora hjälten och hon säger att hon aldrig ska flytta hemifrån. ;)

 

 

 



 

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

 

In med fler bilder för helvete! Nu när du ändå är i farten menar jag...

Photobucket funkar dåligt för tillfället, annars hade jag lytt ditt råd. Går inte att ladda upp.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens bild kommer på mina poliskompisar....Tim till vänster o Lung till höger.... i mitten Tim´s fru.....bilden är från en resort i Rayong.Thailand_2014_134.thumb.JPG.b799394aa4c2

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, inte släkt, bara nära bekanta.Vad gäller sexåriga dottern så är det lugnt, pappa är den stora hjälten och hon säger att hon aldrig ska flytta hemifrån. ;)

 

fan3_zps2rilx5cj.jpg

fan2_zpsiq5u2obf.jpg

 

 



 

Mmm åkäj, gör som du vill... Men jag förstår inte vad det är för fel med planering? Försök få tag i Varghagel med kort varsel om låt oss säga 10 år???

Du vet, och jag vet att du kommer att behöva å då finns dom inte i Sverige.

Jaja jag har upplyst dej min vän, valet ligger i dina händer... Better safe then sorry...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lördagkväll. Kvällen med stort K. Enda j-vla kvällen på en hel vecka man är ledig på riktigt, och kanske rentav hinner med nån öl eller  så;)

Vad som då försiggår hemma hos mig en kväll som denna, undrar kanske en del av er.

Det kan jag tala om för er utan att ens sluta blinka för en kort stund

4 av 5 medlemmar i familjen, är till helt fullo, fullständigt upptagna med diverse skype och onlinespel.

Mån till Sön spelar ingen roll..

Som tur har jag min fristad kvar än så länge, och f-n vad jag gillar den!

_SAM6536.thumb.JPG.b904e752609789b8129b8

Kärringen har vid nån enstaka tittat in och talat om för mig, att här kan det ju minsann bli ett par fina sovrum.

Sade till frugan ungefär:  "Jag älskar dig som f-n, och det vet du väl allaredan, men f**k that.

"Det här blir mitt rum, och det kommer att stanna där" Sade jag med kärlek, förståss

_SAM6540.thumb.JPG.efabfc02d69c5e85d8b98

Förklarade ivrigt för henne, mina planer. Ett takfönster med en stickkontakt just ovanför min toalettstol.

_SAM6547.thumb.JPG.8a240e4dd529d50df0607

2 rejäla fönster i taket över min säng

_SAM6551.thumb.JPG.6725fd573e7622a3b2f1f

4 st, över biljard och pingisbordet. Kanske blir det några till. Jag har inte bestämt mig än.

_SAM6552.thumb.JPG.b6cfb908b263f370248bf

Det kommer att finnas en glugg neråt, till det expanderade köket som nu tjänar mest som nåt slags förråd. Iaf så tyckte jag det var en bra ide att veta vad som försiggår i matväg därnere. Kanske man kan ge nåt tips eller 2.

_SAM6544.thumb.JPG.29045245d0c319197cba8

Utan ljus, inget liv, så in med mkt fönster, särskilt när det gäller åt norrsidan

_SAM6553.thumb.JPG.e8d892b87e91d4b0d4d22

Slutligen vill jag bara tillägga att det känns riktigt j-vla bra, att man även under sin pyttelilla fritid, hinner med viktiga grejer och så, och, men även hinner kika in på suveräna Maipenrai! 

_SAM6556.thumb.JPG.72fa21fc972346ab13766

 

 

 

Annars är det smidigt att göra hål mellan dosorna när de sitter ihop så slipper man de där u-böjda slangarna.

dosor.JPG

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

I trygga händer.

29f978b5960d79d2f15e89cafd0a8c27.jpg

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tryggt och bra  

Hon kör faktiskr bra, jag kör ju oftast helst själv.

Men känner mig trygg med henne.

Räddade nog livet på oss en gång, av någon anledning körde hon på natten hem från Buriram och en kolsvart risskördare körde upp på vägen, hon körde så sakta så vi kunde stanna, jag hade antagligen kört fortare och kanske inte kunnat bromsa i tid.

Sp jag litar på henne bakom ratten.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon kör faktiskr bra, jag kör ju oftast helst själv.

Men känner mig trygg med henne.

Räddade nog livet på oss en gång, av någon anledning körde hon på natten hem från Buriram och en kolsvart risskördare körde upp på vägen, hon körde så sakta så vi kunde stanna, jag hade antagligen kört fortare och kanske inte kunnat bromsa i tid.

Sp jag litar på henne bakom ratten.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Ja hon kör ju varje dag ,så hon har ju vana och rutin [emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bangkok. Never a dull moment!

mc_1.jpg

Är det en Triumph ? :dribble:

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

några bilder från aiyapura resort o spa ko chang!

P1000359.thumb.JPG.62f942d4c0c154144bc3c

P1000360.thumb.JPG.68f7cbeb749e5ee50d536

P1000361.thumb.JPG.70042a6be578bf0edbd61

P1000362.thumb.JPG.aca29da2b5caffdcf7a81

ett helt gäng påfåglar har dom.......

P1000363.thumb.JPG.937485fb2f7cc4ffcfe81

P1000364.thumb.JPG.5fc68cc72f07a3cdfa558

Jo då, flådigt värre! Finns O2 kvar i Kai Bae, favvohaket.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du korsetten?

Nääää trosorna under shortsen :oh:

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lördagkväll. Kvällen med stort K. Enda j-vla kvällen på en hel vecka man är ledig på riktigt, och kanske rentav hinner med nån öl eller  så;)

Vad som då försiggår hemma hos mig en kväll som denna, undrar kanske en del av er.

Det kan jag tala om för er utan att ens sluta blinka för en kort stund

4 av 5 medlemmar i familjen, är till helt fullo, fullständigt upptagna med diverse skype och onlinespel.

Mån till Sön spelar ingen roll..

Som tur har jag min fristad kvar än så länge, och f-n vad jag gillar den!

_SAM6536.thumb.JPG.b904e752609789b8129b8

Kärringen har vid nån enstaka tittat in och talat om för mig, att här kan det ju minsann bli ett par fina sovrum.

Sade till frugan ungefär:  "Jag älskar dig som f-n, och det vet du väl allaredan, men f**k that.

"Det här blir mitt rum, och det kommer att stanna där" Sade jag med kärlek, förståss

_SAM6540.thumb.JPG.efabfc02d69c5e85d8b98

Förklarade ivrigt för henne, mina planer. Ett takfönster med en stickkontakt just ovanför min toalettstol.

_SAM6547.thumb.JPG.8a240e4dd529d50df0607

2 rejäla fönster i taket över min säng

_SAM6551.thumb.JPG.6725fd573e7622a3b2f1f

4 st, över biljard och pingisbordet. Kanske blir det några till. Jag har inte bestämt mig än.

_SAM6552.thumb.JPG.b6cfb908b263f370248bf

Det kommer att finnas en glugg neråt, till det expanderade köket som nu tjänar mest som nåt slags förråd. Iaf så tyckte jag det var en bra ide att veta vad som försiggår i matväg därnere. Kanske man kan ge nåt tips eller 2.

_SAM6544.thumb.JPG.29045245d0c319197cba8

Utan ljus, inget liv, så in med mkt fönster, särskilt när det gäller åt norrsidan

_SAM6553.thumb.JPG.e8d892b87e91d4b0d4d22

Slutligen vill jag bara tillägga att det känns riktigt j-vla bra, att man även under sin pyttelilla fritid, hinner med viktiga grejer och så, och, men även hinner kika in på suveräna Maipenrai! 

_SAM6556.thumb.JPG.72fa21fc972346ab13766

 

 

 

Nice, så hade jag velat ha det här... Hur funkar vattenavrinningen ? Ser ut som de ligger helt plant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo då, flådigt värre! Finns O2 kvar i Kai Bae, favvohaket.

 

ingen aning om 02 finns kvar, dessa 4 dagar har vi inte lämnat hotellområdet!

frugan har tagit ett par timmar massage o grejor var dag o jag har suttit under ett parasoll med en god bok o nått läskande att smutta på mest hela tiden! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Är det en Triumph ? :dribble:

 

/enis

Japp. Bra gissat. Här ser man den lite bättre. Damen i fråga heter May och tjänar 3000 baht för 8 timmars åmmande, leende, puta med läppar och annat. Trevlig, bra engelska.

 

mc_3.jpg

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

 

frugan har tagit ett par timmar massage o grejor var dag o jag har suttit under ett parasoll med en god bok o nått läskande att smutta på mest hela tiden! :thumbsup:

Livet på en pinne - lev och njut!

:39:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Livet på en pinne - lev och njut!

:39:

 

Tack, men det är inte livet på en pinne, det är snarare en foxtrot på tulpaner.........!:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...