wix Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Var ute och såg besynnerliga platser förra helgen,ngn som känner igen det? Kör man inte in till myggenäs eller liknande där? (bild 3) Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Jag bor tyvärr i Tensta och så här såg det ut efter förra helgens bilbrand, vilket såg ungefär likadant ut efter den veckan innan på samma plats och vem vet det kanske brann i natt igen. Vi bor lyckligtvis intge i det närmaste huset men väl det där bakom. Sånt där skulle ju aldrig skett om det funnits en fritidsgård i närheten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Eftersom man va så jäkla snett på det med hästarna idag så får man bara snällt återgå till denna gråa vardag på Måndag jobbet 002 (Medium).jpg Roten blev iaf bra. jobbet 004 (Medium).jpg jobbet 007 (Medium).jpg Finalen får duga jobbet 010 (Medium).jpg jobbet 014 (Medium).jpg jobbet 017 (Medium).jpg jobbet 018 (Medium).jpg Det som ger mig mat på bordet är att jag gör kylrör mm till dessa små maskiner. Kanske inte världens bästa jobb och det va nog inte riktigt det man drömde om..men,men alla kan ju inte ha hipsterjobb läste jag i SvD JÄVLIGT snygga svetstar asså! Jag ger 5 mig rullar av 5! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Eftersom man va så jäkla snett på det med hästarna idag så får man bara snällt återgå till denna gråa vardag på Måndag jobbet 002 (Medium).jpg Roten blev iaf bra. jobbet 004 (Medium).jpg jobbet 007 (Medium).jpg Finalen får duga jobbet 010 (Medium).jpg jobbet 014 (Medium).jpg jobbet 017 (Medium).jpg jobbet 018 (Medium).jpg Det som ger mig mat på bordet är att jag gör kylrör mm till dessa små maskiner. Kanske inte världens bästa jobb och det va nog inte riktigt det man drömde om..men,men alla kan ju inte ha hipsterjobb läste jag i SvD Det var helvete vad du putsar skarvarna då,eller var det bara för att du tog kort på dom? Bra gjort iaf,och fina bilder på stora motorer. Är också i motorsvängen,fast turbiner Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Fick några bilder från en god vän på väg till / i Laos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Snobbar som jobbar :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Snobbar som jobbar :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 E det Skåne? Grymma bilder asså! Vi er röe vi er gule :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 E det Skåne? Grymma bilder asså! Tack! Bilderna är tagna utanför Hjo så här är det skaraborgska som gäller. Inte skånska. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Ingredienser för en lyckad drink.. Resultat.. Substitut.. En smörgås till det, och kvällen är i stort sett fullkomlig.. Vårkänslor.. Saknaden av vårt älskade Thailand gror ändå inom oss trots allt. Pattis Beach är en av favoriterna.. Även svärmor ger P med beröm godkänt.. Att fråga nån av ungarna behövs inte. Dom älskar stället.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Pi river beach, Nakhon Sawan.. Å vem hejar du på igentligen?.. Tårtan va inte så god som hemma, sade födelsebarnet.. Spelar ingen roll, jag firar ju dan i Thailand, så det gör inte så himla mycket, tillade hon.. Ett bad i floden för ganska så länge sen.. Inte en tanke på ev krokodil eller något annat kräl eller reptil djur.. Vi är inte alla, som dyrkar Buddha.. Jag själv, i skrivande stund, längtar efter den här utsikten. Resetråd kommer så småningom.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Resetråd kommer så småningom.. Bra bilder, så den tråden ser vi fram emot Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Vi promenerade runt Djurgården i går. Det finns mycket historia där och tänk om dom gamla ekarna kunde tala. Ett par halvtaskiga bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 (ändrad) Var stolt över ditt hantverk! Jo man ska väl vara det sålänge man får hålla på med detta,för snart står väl där en orbital eller en man från nått östland och gör jobbet för halva priset istället. Tackar för din femma Själva skarven får man inte putsa,det är titan och dom blir sådär blanka för man kör med släpsko som kyler svetsen med argon.Putsar bara på sidorna om det behövs. Ändrades Mars 23, 2014 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Lite byafest i helgen, frugan stylad till dans Tog en bild då de tränade här om dagen också Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 HA kom in å fråga med len röst, kan du fixa till firmamoppen? Ja pep jag tebax! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 En liten promenad i lärjedalen idag... Ömsom färg och ömsom svartvitt. Fantastiskt väder, så det vart en fin dag igen. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 En liten promenad i lärjedalen idag... Ömsom färg och ömsom svartvitt. Fantastiskt väder, så det vart en fin dag igen. Lärjeån, Storåsfall 008.JPG Lärjeån, Storåsfall 009.JPG Lärjeån, Storåsfall 010.JPG Lärjeån, Storåsfall 011.JPG Lärjeån, Storåsfall 017.JPG Lärjeån, Storåsfall 018.JPG Lärjeån, Storåsfall 022.JPG Lärjeån, Storåsfall 024.JPG Lärjeån, Storåsfall 025.JPG Lärjeån, Storåsfall 031.JPG Härligt softa bilder If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Härligt softa bilder Tack Arnold... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 HA kom in å fråga med len röst, kan du fixa till firmamoppen? Ja pep jag tebax! Fasen kan dom inte plocka bort lister å gummibussningar innan bläster å lack Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Bilden i Byn. Hade By hövdingen tagit alla pengarna, som istället skulle gå till att Asfaltera vägen.? Enligt IL så ska ju alla Byar ha en bra utveckling med nya vägar.Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 24, 2014 Dela Inlagd Mars 24, 2014 Brukar alternera mellan tre olika sträckor när jag ute på långpromenader. Dessa bilder är från den längsta från en ovanligt solig dag i mars och varade dubbelt så lång tid mot vad den brukar eftersom den lilla kameran togs med. Tusan vilka vackra foton ni tar grabbar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2014 Dela Inlagd Mars 24, 2014 Tusan vilka vackra foton ni tar grabbar. Tack Stefan... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Mars 24, 2014 Dela Inlagd Mars 24, 2014 Utlovad poolutsikt.. Hmmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Mars 24, 2014 Dela Inlagd Mars 24, 2014 Undrar om den startar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu