Baa Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 här kommer två bilder på själva changverandan. Ser man på, reserverade platser även för stenbordsexpertisen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Ser man på, reserverade platser även för stenbordsexpertisen! jajamen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Lite Rysskor,pratar pris,så mycket han jag med. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 här kommer två bilder på själva changverandan. Jäklar vilken härlig changveranda :thumbsup: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 här kommer två bilder på själva changverandan. Ja där skulle det vara trevligt att sitta .... Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Isecleam /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Pia ser du BTT, stenbordet är tomt? -Näää han finns inte runt hörnet vid 7-eleven /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 P8080092.jpg Isecleam /Enis Det är attans så gött att ha bilder på dem när de var små, de växer ju så fort de små liven Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 P8150051.jpg Pia ser du BTT, stenbordet är tomt? -Näää han finns inte runt hörnet vid 7-eleven /Enis Gav dig karma trots att jag nu har fått Mauro Scocco i huvudet. Var är minuskarman när man behöver den som mest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Usch va jag längtar efter värmen Kalla hälsningar -12 /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 här kommer två bilder på själva changverandan. Finns det inge Singha veranda? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 (ändrad) Måndag morron, ut till kranbilen, går inte att låsa upp dörren, frusit, grrrrrrrr,,,,värma låset,,ok,,,,försöker starta den,,,,,gnager på en 10min,,,batterier tomma, sucka! Nu har kranbilen fått nya bränsle filter, vägrade starta i går, så man leta å leta efter felet! Felet var inte i själva filtren men tjofräsen som stänger av motörn hade frusit fast i stäng av läge! Sedan man kopplat loss den så startade "bettan" igen men då hade en luftslang gått på lunch så det fanns inget tryck alls=kran går inte för den behöver luft till att slå på kraftutaget! Så därja 2 dagar =0.- inkomst! Sedan hade kranlyftarklubben årsmöte förra veckan! Så kan det gå! Ändrades Januari 14, 2014 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Idag blev det lite strandhäng för mig och titta vad jag fångade Trodde att sjöstjärnor skulle vara mjuka, men de är ju jättehårda Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Inte dagens men diverse bilder från de senaste resorna. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Några till... Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Ok, ett gäng till... Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Finns det inge Singha veranda? absolut inte!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 min bästa vän just nu Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 (ändrad) Va in på i Emirates business Class lounge rökruta för att kolla hur det såg ut. Den var lite mer tilltagen än den på Arlanda Ändrades Januari 15, 2014 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Va in på i Emirates business Class lounge rökruta för att kolla hur det såg ut. Den var lite mer tilltagen än den på Arlanda Nu skall man nog överleva några timmar i Dubai nästa resa fast jag inte röker Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Fyf Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 En del har god sömn. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Tidig morgon promenad i Sjöstaden snön yrar i Hammarby backen Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 grönsaksbåten på besök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu