måne Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Och vad jag hörde, var att passagerarna ej fick nya biljetter/tillbaka pengarna... SAS tyckte väl man hade flugit passagerare, och då borde alla vara nöjda? Sant eller inte..? Mvh. borje222 Vi landade precis när det hade hänt(från Cypern tror jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Här är lite bilder från Hotel Princess pathumwan i Bangkok. Ett mycket trevligt hotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Här är lite bilder från Hotel Princess pathumwan i Bangkok. Ett mycket trevligt hotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 När vi ändå var på besök i Thailand så passade vi på att åka till ChokChai för att fixa ett Bil-Thai-Körkort till grabben. Det var lite köande hit och dit och en hel del papper att hålla redan på innan det bar iväg upp till övervåningen där bl.a. trafikljustest och reaktionstidstesten skulle utföras. Efter drygt 2 timmar inkl. fotografering var allt klart och grabben hade då körkortet i sin hand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 En badanka, modell större, i Nong Prajak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Fortsättning på OR. TOR. KOR marknaden. Mat, frukt och blommor i massor. Grillad fläsk och kyckling på plats Grillad fisk. Dett bästa med att handla på dessa marknader är att man vet att det är färskt och man väljer det man vill äta. Mer kommer Hälsningar goodolle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 3st falangel i en palk med bila på en palkbänk Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Slutstationen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Slutstationen Volvo? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Volvo? Nä, Örebro Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Nä, Örebro Örebro är ingen slutstation,bara ett passbyställe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Idag blev måne bara halvfull Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Såg denna på Myrorna idag Med en sådan rusade man ner för Gamla Uppsala högar på 50 talet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Såg denna på Myrorna idag Bob.jpg Med en sådan rusade man ner för Gamla Uppsala högar på 50 talet Är det GT modellen eller en vanlig 1,6 liters? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Är det GT modellen eller en vanlig 1,6 liters? Turbo så klart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Dom polerade man medarna med stålull, så gick dom än värre Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Såg denna på Myrorna idag Bob.jpg Med en sådan rusade man ner för Gamla Uppsala högar på 50 talet Ha ha ha! Jag har en bild hemma hos mamma och pappa då jag, brorsan och farsan tillsammans, någongång under slutet av 60-talet, vurpar med en sådan "bob". Idag skulle ingen av oss få plats på den! När jag tänker lite till så kanske det var XL-varianten av boben, för ingen var liten förutom jag! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Nu till delikatesserna på OR, TOR, KOR MARKNADEN., Till vänster på bilden, Anktarmar. Överst. Ankfötter. Till höger Ankmagsäckar. I plastpåsarna Anknäbbar. Anknäbbarna på nära håll. Anktungor, va gott. Vi tar väl svintungor nu när vi är igång. Avslutnings bilden Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Såg denna på Myrorna idag Bob.jpg Med en sådan rusade man ner för Gamla Uppsala högar på 50 talet Själv satt jag bakom ngn tjej och kände dom på Tulpanerna! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Skål Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Såg denna på Myrorna idag Bob.jpg Med en sådan rusade man ner för Gamla Uppsala högar på 50 talet Vi hade en sådan,gulmålad som vi kallade Blixten Jävlar vad roligt det var när snön hade blivit bra tillkörd av bilarna. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Inte för att jag är religiös och så,men Uddevalla kyrka är rätt vacker. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Inte för att jag är religiös och så,men Uddevalla kyrka är rätt vacker. Sist jag var där var för att begrava morsan 2008 ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Sist jag var där var för att begrava morsan 2008 ! Kommer du härifrån,eller var morsan din hitflyttad? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Kommer du härifrån,eller var morsan din hitflyttad? Jag har bott där 20 ¨år av mitt liv. Flyttade därifrån 84. Morsan och farsan vart kvar tills dom båda dog. Syrran och hennes doter bor kvar i Ua Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu