Guest jlh66 Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 (ändrad) Du är en riktig inspirationskälla. Lyxhörnan.jpg Man skulle kunna säga att du satte den i rätt upp i klykan Ändrades November 9, 2013 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 (ändrad) Vems strut ?? He he he he det var ett väldans tjöt om struten.. Det är fortfarande samma strut som jag köpte till Peter på Thaifestivalen i Sundsvall nu i somras... BMS är mitt sanningsvittne på det... T.o.m. Lamaien i egen hög person bevittnade tillfället.. Fast jag fick låna tillbaka den då och då på välförtjänta grunder. Ändrades November 9, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Var på OR. TOR. KOR. marknaden nära Sunday market. Den fina marknaden så att säga. Den dyra marknaden. Mycket mat att välja emelan. Lite grillad, kokt svin tex. Fortsättning följer. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Efter changlinnet borde väl denna t-shirt vara populär här på mpr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 momentnyckeln extraknäcker nog som spärrskaft. Tyvärr fick Ea använda denna för att lossa hjulmuttrana FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 1383745315823.jpg Ja fy fan nu vart man ett år äldre än honom. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 He he he he det var ett väldans tjöt om struten.. Det är fortfarande samma strut som jag köpte till Peter på Thaifestivalen i Sundsvall nu i somras... BMS är mitt sanningsvittne på det... GT_Thai 2013 037.JPG T.o.m. Lamaien i egen hög person bevittnade tillfället.. GT_Thai 2013 076.JPG Fast jag fick låna tillbaka den då och då på välförtjänta grunder. GT_Thai 2013 094.JPG E de inte virrpannans? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Arlandas reservbana från -91 Gottröra Träden har börjat att växa till sig igen, men det syns fortfarande var dom klippte trädtopparna. Och här behövde dom stora pannan med Gevalia, för oväntat besök. Har ändrat utseende ganska mycket sedan -91. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Min hund Ozzy Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 E de inte virrpannans? Snake Nä, som jag skrev, så köpte jag den på Thaifestivalen i somras i Sundsvall... Gusings halvhöga dumstrut återbördades till honom på Västgötaträffen och vad han har gjort med den sedan vete sjutton.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Min hund Ozzy IMG_6349.JPG IMG_6374.JPG Holst Jag är ingen hundmänniska men dina bilder på din hund är fantastiska.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Min hund Ozzy IMG_6349.JPG IMG_6374.JPG Holst Rottis och,,,,,,,? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Schäfer Rottis och,,,,,,,? Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Schäfer Oki! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 En riktig vakthund;) har koll på allt runt kåken här i skogen Oki! Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Hittade en mapp på en extrn hårddisk jag hade glömt bort. Känns som jag vill ta upp denna fotoinriktning igen. Dags att bygga upp en fond etc. Om man bara hade tid... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Arlandas reservbana från -91 Gottröra Träden har börjat att växa till sig igen, men det syns fortfarande var dom klippte trädtopparna. DSC_0439.JPG Och här behövde dom stora pannan med Gevalia, för oväntat besök. Har ändrat utseende ganska mycket sedan -91. DSC_0440.JPG Kommer ihåg detta, hade börjat på Lfv ARN strax innan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 visst är det vackert.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Kommer ihåg detta, hade börjat på Lfv ARN strax innan... Och vad jag hörde, var att passagerarna ej fick nya biljetter/tillbaka pengarna... SAS tyckte väl man hade flugit passagerare, och då borde alla vara nöjda? Sant eller inte..? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Och vad jag hörde, var att passagerarna ej fick nya biljetter/tillbaka pengarna... SAS tyckte väl man hade flugit passagerare, och då borde alla vara nöjda? Sant eller inte..? Mvh. borje222 Kom ihåg att den svenske handbollsmålvakten Tomas Svensson var med på det planet ,,, han bara ruskade av sig dammet och hoppade på nästa plan ,,,, han skulle ju till Barcelona och vakta struten If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Nu är det höst, jag hittade den här i kvällsmörkret Nu står den vinteruppställd inne i väthuset Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Fortsättning på OR. TOR. KOR marknaden. Mat och frukt i massor. fortsättning följer Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 I lördags blev jag inbjuden till att rulla in i Atoms Bkk-kök. Det blev en trevlig upplevelse med en massa god mat och dryck i lagom mängder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Gjorde i förra veckan även ett litet besök hos Svärfar utanför Korat. Några bybor i närheten skulle plåtas och sedan drog vi vidare och tog in på hotel.http://www.dusit.com/dusit-princess/princess-korat.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Efter besöket hemma hos Svärfar och incheckning på hotellet blev det raka spåret till Dadad Steak inne i Korat. Där käkade vi Krokodilbiff och Mr. Kao (ägaren) fick en kvarting av mig. Min son och Svärfar blev goda vänner över några öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu