woffe2 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Tog årets sista åktur idag Uppsala, Arlanda, Vallentuna, Åkersberga, Bergshamra, Norrtälje, Rimbo och åter Uppsala. Såg detta par i närheten av Roslagskulla, vacker väg. Woffe Vet inte hur man roterar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Koh Larn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Ja det är inte dagens bild men väldigt aktuell för imorgon börjar älgjakten i södra delen av vårt avlånga land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Ikväll har jag en stolt katt, urrk. Det var en ynklig stackare I våras hade vi en stolt hund och en glad granne som ville ha råttaset till middag BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hafos Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Tänkte just den tanken innan, men, frågan är då om det finns minneskortsläsare med micro-usb, och om en sån läsare funkar i en androidenhet? jaja, det ger sig väl. Du kan köpa en OTG adapter kabel, övergång från micro USB till vanlig USB. Då kan du koppla in vad som helst. Jag gjorde så till min Samsung note 8 funkar klockrent. // Hasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 (ändrad) En grym sol i morsse! En gamal Nokia 610 tar ju bilder som fan! Ändrades Oktober 14, 2013 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Flitens lampa lyser.. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Tänkte just den tanken innan, men, frågan är då om det finns minneskortsläsare med micro-usb, och om en sån läsare funkar i en androidenhet? jaja, det ger sig väl. Kan tyvärr inte svara på detta men man kan ju kolla vad som finns i handeln. För min del gällde det att överföra bilder från kamerans minneskort till laptopen. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Ja, jag vet att jag la ut denna bild i en annan tråd idag, men för er som bara läser vissa trådar, tycker jag att jag lyckades fånga en fin höstbild på Östersjön, lugnet på havet, kondens strimman på himlen, med min första digitala kamera, 4mp Kodak. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Lite udda skapelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Hösten är vacker ibland Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Japp. Hösten är vacker Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Polski boys har fortfarande lite kvar att lära sig i svetsskolan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Polski boys har fortfarande lite kvar att lära sig i svetsskolan! Men så mycket jävligt har jag aldrig sett.Dom får ju en svetsingenjör att grina blod. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Polski boys har fortfarande lite kvar att lära sig i svetsskolan! Skratta inte. Det kanske är någon konsthögskola som haft en "installation". Performance artists, så att säga. Det kontainern kanske kan vara värd flera miljner när artisten dör. Spara den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Just another day in paradise. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2much Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Man ska börja i tid... Smile and the world smiles with you Fart and you stand alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 En liten söt och nätt leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 En liten söt och nätt leo Nätt och sött i tigerdress. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 En bild från South Beach, Miami. Två damer som kollar rabattkuponger. Tips från mig: Bilden redigerad i FOTOR. Helt gratis program/app för flera plattformer. Lite ovant gränsnitt, men funkar för snabb redigering och har lite flter och ramar på topp av de vanligaste redigeringsmöjlighterna. Rekommenderas ! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 En bild från South Beach, Miami. Två damer som kollar rabattkuponger. Tips från mig: Bilden redigerad i FOTOR. Helt gratis program/app för flera plattformer. Lite ovant gränsnitt, men funkar för snabb redigering och har lite flter och ramar på topp av de vanligaste redigeringsmöjlighterna. Rekommenderas ! Huvva, du måste ju varna för skrynkliga tanter på bild! Nu måste jag titta på föregående bild i flera minuter för att tvätta bort detta ifrån min ögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Om du menar vad som gjutes i just denna ugn , så är det mycket detaljer till BMW:s växellådor och en hel del saker Alfa Laval . Sedan är det mycket annat smått och gott. Ni får införskaffa en 3D-skrivare. http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.527671?utm_source=dmdelivery&utm_medium=email&utm_content=H%C3%A4r%20%C3%A4r%20de%20grymmaste%203d-utskr&utm_campaign=PFA%20Express%202013-10-11%2013%3A48%3A0&img=7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 En bild från South Beach, Miami. Två damer som kollar rabattkuponger. Tips från mig: Bilden redigerad i FOTOR. Helt gratis program/app för flera plattformer. Lite ovant gränsnitt, men funkar för snabb redigering och har lite flter och ramar på topp av de vanligaste redigeringsmöjlighterna. Rekommenderas ! Ser ut som det är en elefant i tågande mot damerna. Trädstammarna i bakgrunden alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Från en fisketur för någon helg sen i Jädraås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu