Kookoo Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Fusk i photoshop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 En höstbukett får symbolisera våra 16 år tillsammans ImageUploadedByMaipenrai1379087253.305460.jpg Enis stort grattis till er!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Gårdagens bild har antagligen någon inverkan på dagens tillstånd? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg Fantastiska bilder!!! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Frun med kompisar på väg mot svampskogen 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Vid frukosten hittade jag en av barnens serietidningar på bordet och började bläddra lite. Vad sjutton hände med Kalle Anka eller Fantomen för den delen? Jösses säger jag bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Såg dessa igår. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Två stycken från Hua Hin If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Soi 6.Hittade några bilder som jag inte haft någon brådska med att fixa till eftersom de flesta av dem var ganska suddiga. Bilderna togs med kompakten under en vandring ner för soi 6 i fiskebyn under Songkran-firandet i fjol. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 På Mallis med jobbet. Med min dåliga spanska så är det som upplagt för missförstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Måste man åka tåg nu för att plocka svamp??? Ändrades September 14, 2013 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Idag har jag käkat havtorn vid sommarstugan. Lite surt, men bären smakar uppfriskande, ungefär som apelsin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Frun med kompisar på väg mot svampskogen Och den gick du på? Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Måste man åka tåg nu för att plocka svamp??? jag vet bärplockare som flyger med flyg för att plocka bär så varför skulle man inte åka tåg till skogen för att plocka svamp? Ändrades September 14, 2013 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Vid frukosten hittade jag en av barnens serietidningar på bordet och började bläddra lite. Vad sjutton hände med Kalle Anka eller Fantomen för den delen? Jösses säger jag bara. IMAG0634.jpg Så är det när våldsvänstern regerar bland media. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Så är det när våldsvänstern regerar bland media. Jag kollade upp det där nu och ansvarig utgivare var åtminstone inte Revolutionära Fronten eller AFA. Skönt att få veta det, så man kan sova någorlunda gott och därmed inte behöva fundera vidare på alla dessa viktiga samhällsfrågor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Var ute och fislade igår ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Slödrickeleverans... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Sydostasiens svar på Paola Roberto, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Men det här slafset var då fan ingen höjdare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Men det här slafset var då fan ingen höjdare... Inte har du snodd bilden från L64 i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Förra inlägget skulle väl egentligen till "Dagens mat"- tråden , men här kommer en motionscykel som kompensation eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Har så lite på helgerna å göra så jag tjakka en lastbärar ram 6m lång från våra kompisar i Polen så att jag kan göra en egen 20kbm container för div körning av sopor! Sedan hade bonnläpparna kört sönder sin harv på Nacka ridskola så det va ba å fixa den med! Så nu e det kväll! En kall Singha väntar! Varför inte tjakka hela conten från Polen undrar någon? Den kostar runt 40,000.- + moms så jag sparar runt 20,000.- att göra den själv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Nyfikna barn när falangen ska klippa sig /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu