Odin Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Tja Odin, Erkki får alltid fisk.. Puss Erkki image.jpg Den snyggaste och godaste fisken som finns, nästan så man (nästan förresten) kan käka dom råa... Rödingsushi - tja varför inte??... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Den snyggaste och godaste fisken som finns, nästan så man (nästan förresten) kan käka dom råa... Rödingsushi - tja varför inte??... Var på City Gross idag, röding 89:- kilot, jag var fram och tittade på fisken...Började nästan känna mig lika obstinat som Sam Sip Sam, när han ogillar något... Kan bara konstatera att det är skillnad på fisk och fisk... Längtar tillbaka, när man låg på isen, och drog fina rödingar...Men är fullt medveten att den tiden är förbi... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Var på City Gross idag, röding 89:- kilot, jag var fram och tittade på fisken...Började nästan känna mig lika obstinat som Sam Sip Sam, när han ogillar något... Kan bara konstatera att det är skillnad på fisk och fisk... Längtar tillbaka, när man låg på isen, och drog fina rödingar...Men är fullt medveten att den tiden är förbi... Mvh. borje222 Å varför i h-e skulle den tiden vara förbi? De e väl bara att åka upp i fjällen en vårvintervecka. De e ju underbart. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Hammarby Sjöstad från min morgon promenad i dag 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Var på Göteborgs tatueringsmässa i helgen... Skulle fixa 2 hål i öronen som jag ska töööja ut. Men dom var lite upptagna på söndagen så det får bli i studion nu på Lördag istället... Är riktigt missnöjd med samtliga bilder men lägger upp några iaf när jag ändå har tagit lite foton. IMG_8478.JPG IMG_8488.JPG IMG_8491.JPG IMG_8498.JPG IMG_8507.JPG IMG_8514.JPG IMG_8515.JPG IMG_8521.JPG IMG_8542.JPG IMG_8551.JPG IMG_8553.JPG IMG_8556.JPG IMG_8558.JPG IMG_8560.JPG IMG_8564.JPG IMG_8582.JPG IMG_8592.JPG IMG_8597.JPG IMG_8605.JPG IMG_8613.JPG Tips från coachen: Piercing är inte tillåtet offshore. Du måste ta av dig ringarna i öronen och tejpa igen hålen. Du får inte ens använda ringar på dina fingrar. Dom måste tas av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Tips från coachen: Piercing är inte tillåtet offshore. Du måste ta av dig ringarna i öronen och tejpa igen hålen. Du får inte ens använda ringar på dina fingrar. Dom måste tas av. Åfan... Kommer nog tyvärr aldrig komma offshore ändå... har inte dom kontakterna som krävs... så det lär förbli en dröm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Åfan... Kommer nog tyvärr aldrig komma offshore ändå... har inte dom kontakterna som krävs... så det lär förbli en dröm... Äh, få dig ett jobb på land först, så kan du sedan komma dig offshore. Väldigt få startar karriären offshore. Land jobb kan vara bra. Dom har en HMS-politik (Helse, miljø, sikkerhet) som inte är av denna värld. Så det kan vara bra med mjukstart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Äh, få dig ett jobb på land först, så kan du sedan komma dig offshore. Väldigt få startar karriären offshore. Land jobb kan vara bra. Dom har en HMS-politik (Helse, miljø, sikkerhet) som inte är av denna värld. Så det kan vara bra med mjukstart. Äh, lägg in en flygplansmat bild nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Äh, lägg in en flygplansmat bild nu! Jag sover alltid när maten serveras, så då kommer inga sådana bilder. Eventuellt så kan du få en bild på benutrymme i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Kanske hjälper... Själv ska jag satsa på örsnibben (men jag nöjer mig med 8-10 mm) töja.jpg Ska du bli negerhövding i ditt nästa liv, bara såna som töjjer örona Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Ska du bli negerhövding i ditt nästa liv, bara såna som töjjer örona Välkommen till 2000 talet, där väldigt väldigt många töjjer öronen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Välkommen till 2000 talet, där väldigt väldigt många töjjer öronen Inte bara öronen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Inte bara öronen Exakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Tips från coachen: Piercing är inte tillåtet offshore. Du måste ta av dig ringarna i öronen och tejpa igen hålen. Du får inte ens använda ringar på dina fingrar. Dom måste tas av. Tillämpas av en del oljebolag. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Vadagsdramatik på hög nivå. Den lilla spindeln har fått en stor geting i nätet. . Getingen blev dock för tung för nätet och föll halvt inlindad till marken. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Friends Arena Inte dagens bild, är nog lite över 1 1/2 år gamla. Men kanske kan vara kul att se ändå. Är säkert sista gången man hade chansen att gå upp på taket där. Och här håller dom på att bygger Mall of Scandinavia nu. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Några bilder från i Lördags. 26 grader i September lockade oss en tur till stranden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Nu har vi äntligen börjat måla garaget. En strykning svart till sedan är det bara fönstren kvar. Och Kattan holler kontrollen. Rochelle vilar Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Tips från coachen: Piercing är inte tillåtet offshore. Du måste ta av dig ringarna i öronen och tejpa igen hålen. Du får inte ens använda ringar på dina fingrar. Dom måste tas av. En hel del mekaniska verkstäder förbjuder ringar och utstickande pirecing av säkerhetsskäl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Det var ett tag sedan man fällde en tår, men här kom den då man kände total harmoni och lycka. Min dotter Pia hjälper sin mamma On med hemläxan efter hennes tredje skoldag. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Denna dag startade ju bra... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Några bilder från i Lördags. 26 grader i September lockade oss en tur till stranden. IMG_1643.JPG IMG_1644.JPG IMG_1646.JPG IMG_1648.JPG IMG_1653.JPG IMG_1656.JPG Dom är bra likt varandra dom två! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Det finns det ju andra dumhuven som gör! Än är inte det sista dumhuvudtet fött, erkänn att du var nära med lite flygplansmatbilder från trippen i veckan..mycket bilder på flygplanen ju, så lite flygkåt är allt du också! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Nu har vi äntligen börjat måla garaget. En strykning svart till sedan är det bara fönstren kvar. Vilken färg blir det på dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Vilken färg blir det på dem? Det blir Falurött på huset med svarta fönsterbräder och sedan vita fönster. Det vi ändrat på är garageporten som var röd Samt fönster bräderna som var bruna. Sedan ska eternit gaveln bytas. Det blir nya bräder, kanske även stommen. Får riva ner och titta. Det huset är byggt på 1800 talet. Har då varit kakelugn verkstad. hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu