Tallviking Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Påminner mycket om Aston Martins bilar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Fortsätter tråka ut er med lastbils bilder. Har inget annat att fota (men snart ska jag ut å resa så då slipper ni lastbild bilder) 1233117_295174843958836_471173278_o.jpg Ser ut som ett rullande horhus! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Påminner mycket om Aston Martins bilar Ja man har ju inte "lånat" nått här inte,, nejj nejj! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ser ut som ett rullande horhus! Sista resan till milano var det verkligen horhus i bilen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Sista resan till milano var det verkligen horhus i bilen... Det e bra mannen,fuck on! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ja man har ju inte "lånat" nått här inte,, nejj nejj! Ska du til Vega baren me den busken. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Vy över Jodhpur. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 För fan vilken bild! Världsklass!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Inte dagens men iallafall sommarens. Med tanke på Kims tråd om hemlängtan så passar det väl bra med lite bilder från sommarens besök vid Varnhems Klosterkyrka där jag är döpt, mina föräldrar är gifta samt mormor och morfar begravda. Om du frågar en uttalad Ateist, dvs jag, en icke-troende Buddhist, dvs min fru, och en skeptisk 7-åring så är det en jävligt cool byggnad! Bilderna tagna med en mobil, osäker om det är frugans iPhone eller Samsung, men det kan kanske någon av de mer teknikintresserade avgöra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Grabben fick extra mycket veckopeng idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ska du til Vega baren me den busken. Snake Njet, till Arlanda carshow! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Den Volvo`n var skitsnygg. Woffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Påminner mycket om Aston Martins bilar Väldigt lik Aston som enligt mitt tycke är den snyggaste bil som säljs just nu, så tummen upp för Volvo! Amerikanska experter har förutspått att Volvo inte kommer att överleva länge till - hoppas denna är det som bevisar dem fel! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Visste inte var jag skulle posta denna?! Om den inte passar här får nån ta bort den.. en del riktigt justa bilder! http://www.youtube.com/watch?v=t3WB1izLFog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Bara konceptbil än så länge, så man får se om den kommer i produktion.. Men satan va snygg den är. Ja den är snygg,fast bara från sidan och framifrån. Bakifrån ser det ju ut som en bajskorv typ. Ha det gott entrecotegubben! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ett jävla gäng mer bilder från Min & PD:s Norrlandstripp i somras. "Skräckträdet" vid bron till Oviken fick lite väl mycket utrymme. Alla bilder är ifrån trakten runt Svenstavik vid Storsjön. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ja den är snygg,fast bara från sidan och framifrån. Bakifrån ser det ju ut som en bajskorv typ. Ha det gott entrecotegubben! Me like Entrecote... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Skulle gå ut och hämta lite grönsaker när detta kräk står och äter upp potatisblasten! Jag öppnar altandörren, varpå den hoppar utanför tomten, vänder sig om och bara blänger på mig. precis som jag inte kunde göra något när han står på "rätt sida"! Jag är jäkligt trött på dessa! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Skulle gå ut och hämta lite grönsaker när detta kräk står och äter upp potatisblasten! Jag öppnar altandörren, varpå den hoppar utanför tomten, vänder sig om och bara blänger på mig. precis som jag inte kunde göra något när han står på "rätt sida"! Jag är jäkligt trött på dessa! DSC08533.JPG DSC08534.JPG DSC08535.JPG Mvh. borje222 Var glad att det var ett rådjur och inte en "bärplockare" /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Var glad att det var ett rådjur och inte en "bärplockare" /Enis Då hade det nog inte bara varit potatisblasten som försvunnit, hoppas ingen plockar bär på banvallen imorgon, det skulle ställa till det för mig! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Var glad att det var ett rådjur och inte en "bärplockare" /Enis Vore det en "bärplockare", hade jag inte knäppt med kameran... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ett jävla gäng mer bilder från Min & PD:s Norrlandstripp i somras. "Skräckträdet" vid bron till Oviken fick lite väl mycket utrymme. Alla bilder är ifrån trakten runt Svenstavik vid Storsjön. Norrland 2013 006.JPG Norrland 2013 011.JPG Norrland 2013 014.JPG Norrland 2013 015.JPG Norrland 2013 020.JPG Norrland 2013 021.JPG Norrland 2013 037.JPG Norrland 2013 039.JPG Norrland 2013 040.JPG Norrland 2013 041.JPG Norrland 2013 044.JPG Norrland 2013 045.JPG Norrland 2013 047.JPG Norrland 2013 048.JPG Norrland 2013 049.JPG Norrland 2013 057.JPG Vilka bilder Kötthandlarn Dags för karriärbyte?? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Skulle gå ut och hämta lite grönsaker när detta kräk står och äter upp potatisblasten! Jag öppnar altandörren, varpå den hoppar utanför tomten, vänder sig om och bara blänger på mig. precis som jag inte kunde göra något när han står på "rätt sida"! Jag är jäkligt trött på dessa! DSC08533.JPG DSC08534.JPG DSC08535.JPG Mvh. borje222 Du får väl dela med dig lite Borje Översta o understa bilderna är mycket fina bilder Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Du får väl dela med dig lite Borje Översta o understa bilderna är mycket fina bilder Mvh BBJ Ja precis,hon var väl hungrig det lilla livet. Bra att dom håller sig på potatisen och ger fan i mina blommor som smakar smaskens.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Vilka bilder Kötthandlarn Dags för karriärbyte?? Mvh BBJ Tackar ödmjukast!.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu