edvardpop Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 (ändrad) Där ser man, en rad hämtad från en av Lars Demians låtar, då finns det alltså hopp även för dig trots att du gillar Håkan Hellström. Fritz.. Tja, det ena behöver kanske inte utesluta det andra. På tal om hopp känns väl inte Demians låt speciellt hoppfull egentligen med tanke på att han bla även sjunger "Alkohol, du är min enda vän, du ger mig vad jag tål". Fast en bra låt är det ju. Mer hopp i dessa rader då: [size=2]Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt[/size] [size=2]Och jag föll för nån på en fest nånstans[/size] [size=2]Och det skulle ju va dans, dans, dans![/size] [size=2](Håkan Hellström)[/size] Ändrades Augusti 22, 2013 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Nifsta bilträff 22/8 Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Lite sugen blir man ju. Undrar om man kan få den i kombi med dragkrok? Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Lite kräftor i Stockholm igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 (ändrad) Det man inte ser har man inte ont av heter det ju, men det man ser då, ser detta varje dag. Nääähäää kunde inte åka med i dag heller, bara bryta ihop idag igen och komma igen. Tar på psyket, men om 2 månader då j.r, jiiihaaa. Ändrades Augusti 23, 2013 av woffe2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 23, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Men inte en enda söt thailändska? Nja, skrev ju att det var skönt med lite semester från allt thai. Men jag kan ju bjuda dig på ett par pix av ett par yppiga ryskor jag fotade här hemmavid tidigare i sommar istället. Nja, nu var väl det mousserande vinet där mest för att vi skulle verka lite extra kultiverade inför tjejkollegorna, gruvarbetardunkarna fick därför stå dagen till ära. Och saunan körde vi redan innan vinarna och tjejerna dök upp, drack Tullamore dew till den faktiskt. Fast hade det varit en garanti för att tjejerna skulle deltaga där också hade jag gärna druckit rosé i saunan. Fast jag kan ju visa en liten tub jag tog med mobilen under ett annat "riktigt tornedalsparty" i somras Erkki. Visar några nostalgiska fyllgubbar/släktingar du helt säkert känner igen de flesta av, när de i fyllan försöker sig på "On kaipuu tänne aina pohjaton". http://www.youtube.com/watch?v=2a_sV7C7FLk Och eftersom det nog finns en hel del medlemmar här från både tornedalen och vårt östra grannland som kan känna igen sig i texten så lägger jag även in hela orginalet med Raj raj band. Bara att supa sig riktigt full i bastun, lyssna in texten, sjunga med och fälla några nostalgiska tårar över tider som flytt. http://www.youtube.com/watch?v=2tcYI37j8M0 Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Ett snabbt nybygge för att klara översvämningarna i Korat för drygt en månad sen. Funktionellt men... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 (ändrad) Nja, skrev ju att det var skönt med lite semester från allt thai. Men jag kan ju bjuda dig på ett par pix av ett par yppiga ryskor jag fotade här hemmavid tidigare i sommar istället. Jo, med den nyare kameran jag har är skillnaden mot min gamla framförallt att bilderna vid höga ISO tal blir så mycket bättre än tidigare. Gäller både kornighet och färgåtergivning. Tror kvällsbilderna allihopa är tagna med 1600 ISO. Skulle nog ha kunnat ökat till 3200 eller 6400 också med bibehållet hyfsat resultat Nja, nu var väl det mousserande vinet där mest för att vi skulle verka lite extra kultiverade inför tjejkollegorna, gruvarbetardunkarna fick därför stå dagen till ära. Och saunan körde vi redan innan vinarna och tjejerna dök upp, drack Tullamore dew till den faktiskt. Fast hade det varit en garanti för att tjejerna skulle deltaga där också hade jag gärna druckit rosé i saunan. Fast jag kan ju visa en liten tub jag tog med mobilen under ett annat "riktigt tornedalsparty" i somras Erkki. Visar några nostalgiska fyllgubbar/släktingar du helt säkert känner igen de flesta av, när de i fyllan försöker sig på "On kaipuu tänne aina pohjaton". http://www.youtube.com/watch?v=2a_sV7C7FLk Och eftersom det nog finns en hel del medlemmar här från både tornedalen och vårt östra grannland som kan känna igen sig i texten så lägger jag även in hela orginalet med Raj raj band. Bara att supa sig riktigt full i bastun, lyssna in texten, sjunga med och fälla några nostalgiska tårar över tider som flytt. http://www.youtube.com/watch?v=2tcYI37j8M0 Ja herrekud altså, joo! Synd att det inte var Jari Sillanpää, han e ju därifrån där uppe! Ändrades Augusti 23, 2013 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Trots allt regn,sa blev det en bild idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Ja herrekud altså, joo! Synd att det inte var Jari Sillanpää, han e ju därifrån där uppe! Nja,den däringa yppiga ryskan går nog fetbort för min del(vad skulle frugan säga )Och gänget vid brasan,där skulle jag vilja vara med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 [attachment= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Ja herrekud altså, joo! Synd att det inte var Jari Sillanpää, han e ju därifrån där uppe! Han bor på Seskarö. Rätt fin kåk han har där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Han bor på Seskarö. Rätt fin kåk han har där. SESKARÖ!!!!!!!!Vart fan är sågverksbilderna då???? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Träffade måne igår och han var full! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Börjar med en sjust bild på Alice.. Barnbarn o dagbarn älskar att busa, bak i Caddyn.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 2 Lia goa kålsupare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 [ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Med mina 390cm ligger jag på hedrande andra plats i den nationella tävlingen www.solrostavling.se om jag följt min barndomsväns råd att blanda vatten med ölpiss så han han dragit iväg mycket mer. Nåväl det kommer fler år och nya skott, och då åker pisshinken fram! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Anns samling av leksaker! Asus laptop, Nexus7 och Iphone5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Bara en öl...eller två. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Tog en sväng till Varberg för en lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Satt och kollade på gamla bilder och hittade denna på grabben. Grabben käkar farangfrukost för första gången på Subway i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Retrolackad Austrian 321 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Bara en öl...eller två. Finöl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu