andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Konstig slogan. Om inte annat så är den stor. Trappan upp till 1:a etg. En jävla massa volym. Med äkta engineering så borde dom ha utnyttjat ytorna effektivare. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Tommys gamla fiskeplats När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Med anledning av Surströmmingspremiären. Under vårt besök i Sverige var vi uppe i Härnösand och hälsade på min bror. Föreslog att vi skulle testa surströmming. Jag har aldrig ätit tidigare och hustrun visste förstås inte ens vad det var. Jag beskrev det som en variant av Durian frukten avseende lukten. Hon sa ok. Vi åkte och köpte en burk, som öppnades på behörigt avstånd ute på gräsmattan. Hustrun åt och kommenterade,,, inget speciellt. Tyckte bättre om matjefileerna vi hade köpt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Inte ens när hon äter kan hon låta bli att se glad ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Parkera måste man ibland Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Med anledning av Surströmmingspremiären. Under vårt besök i Sverige var vi uppe i Härnösand och hälsade på min bror. Föreslog att vi skulle testa surströmming. Jag har aldrig ätit tidigare och hustrun visste förstås inte ens vad det var. Jag beskrev det som en variant av Durian frukten avseende lukten. Hon sa ok. Vi åkte och köpte en burk, som öppnades på behörigt avstånd ute på gräsmattan. Hustrun åt och kommenterade,,, inget speciellt. Tyckte bättre om matjefileerna vi hade köpt.. Kan dom stoppa i sig "pappaya" sallad så borde lite sill inte va något poplem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Detta var dagens bild...på måndag. Glömde bara att lägga in den. Vi tar en bonusbild åkkså Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Detta var dagens bild...på måndag. Glömde bara att lägga in den. ImageUploadedByTapatalk1376668014.033853.jpg Vi tar en bonusbild åkkså ImageUploadedByTapatalk1376668071.201231.jpg Sent from my analog teleprinter using A4 paper Fortfarande inga sågverksbilder som du lovade.Gillar du inte sågverk??? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Tommys gamla fiskeplats Fan Clion min vän... Jäkligt snyggt.. Nu känner man igen din kvalitet igen.... Underbart.... Only on Hisingen. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Lite mer bilder från Storsjöyran. Denna gången blir det på Alice Cooper, som kanske var den mest positiva överaskningen.. Har egentligen aldrig gillat honom men nu bjöd han på en magisk konsert där alla låtar var sjukt mycket bättre än originalen... Att han orkar hålla det tempot han gjorde, fick mig ännu mer imponerad.. Jag menar... Han är ju ingen ungdom längre.. Det bjöds på rock'n'roll, monster, tvångströjor, halshuggningar via guillotine m.m. Precis som Alice Cooper skall göra... Å så gjorde det inte saken sämre att han hade världens coolast kvinnliga gitarrist med sig... Sorry om det blev jäkligt många bilder.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Hade en mystisk fripassagerare här om kvällen, först flög stollen runt runt mig i timmar, innan han landade just utanför min dörr till styrhytten..jag satt den på glänt för han var faktiskt lite läskig. Mitt ute i ingenmansland/hav! Undrar vad det är för slags kråka? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Ser ut som en Storskarv Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 (ändrad) Ser ut som en Storskarv Funderade på skarv också, men har aldrig varit med om ett sådant konstigt beteende. . . men det var säkert en sån! Ändrades Augusti 16, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Funderade på skarv också, men har aldrig varit med om ett sådant konstigt beteende. . . men det var säkert en sån! Ibland blir man förvånad över hur smarta och beräknande en del fåglar är- har själv varit med om "liftande" fåglar ombord vid ett flertal tillfällen som vilat sig och till och med tiggt mat medans man åkt. Ett duvpar fäljde med oss från Visby till Stockholms skärgård en gång och svalor har flear gånger "vilat" ombord Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Ibland blir man förvånad över hur smarta och beräknande en del fåglar är- har själv varit med om "liftande" fåglar ombord vid ett flertal tillfällen som vilat sig och till och med tiggt mat medans man åkt. Ett duvpar fäljde med oss från Visby till Stockholms skärgård en gång och svalor har flear gånger "vilat" ombord Jo småfåglar och duvor är vanligt att ha med, även också ugglor rätt ofta...men denna svarting var väldig knepig i sitt uppförande, man fick faktiskt spooky vibbar att han ville något. Lite accessioner med Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Hm, en snubbe som knaprar mina äpplen på baksidan. Hann precis plocka fram kameran och knäppa en bild genom fönstret, hann dock inte ladda bössan...så det blev falukorv till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Jo småfåglar och duvor är vanligt att ha med, även också ugglor rätt ofta...men denna svarting var väldig knepig i sitt uppförande, man fick faktiskt spooky vibbar att han ville något. Lite accessioner med Jag tycker skarvarna är häftiga har du sett vad fiskarna i Kina använder dom till ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Kom en liten regnskurar häromdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 En polares moppe. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Frugan med förrätten. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tyvärr är det inte dovhjort på talrikarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 En nöjd storfiskare från i somras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Från idag 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 En helt vanlig dag i. Borlånnge Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu