andrejsdenruskige Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Det var nästan så man hade lust att slå till på detta exklusiva erbjudande. Som tur var så besinnade jag mig i sista stund. IMG_1559.JPG Tyckte först att det var dyrt. Men sen såg jag att det var 140cl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Fina medlemmar e det! Har aldrig träffat Siam-Nilsson men däremot Ellim och fru... De är helt underbara och då kan jag inte dra ngn annan slutsats att Siam-Nilsson med fru är precis likadana... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Sett utanför baren... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Det skenar iväg från Hua Hin till Bangkok. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Är inte detta sommaren i ett nötskal, så säg ...den barntillåtna varianten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Lita av varje! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Lita av varje! Här med.. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Vad kan detta vara för fågel,ca15 meter upp i trädet såg jag detta fågelbo i Chiangmai, storlek uppskattningsvis en halvmeter högt. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Någon variant av vävar-fågel Finns flera arter i Asien http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4vare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Vad kan detta vara för fågel,ca15 meter upp i trädet såg jag detta fågelbo i Chiangmai, storlek uppskattningsvis en halvmeter högt. Ha det Om det inte är pingvin så kan det vara en av dessa Young olive-backed sunbirds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 riktigt varmt idag oxå..' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Udonjan Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Årets bilder från min favorit i Sverige Funäsdalen Det hade blivit en ny lift upp till topstugan med utsikt över funäsdalen , så många kort därifrån. Skulle villa skriva en liten kommentar vid en del bilder men vet tyvärr ej hur man gör. Om någon kan ge en ledtråd hur man gör så tas det tacksamt emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Äntligen så var vi framme och vad gör man väl lämpligen då, om inte det här: Ole, dole, doff, kinke, lane... Sandels? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Och var hamnade du i Österbotten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 (ändrad) Och var hamnade du i Österbotten? Hos mina gamla bekanta, samt de nära och kära förstås. Ändrades Augusti 6, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Dagens trafikbild...såhär sitter man och klämmer sej i mellan pickisar på tredje vägen i Pattaya dagligdags... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Mamma grät en aning: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 In med mer bilder från Österbotten, det mest svenska Sverige vi har! Vi kan väl för tusan inte överge en hel landsända, som varit Svenskt i 600 år!! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 (ändrad) Mamma grät en aning: IMG_1655.JPG Sankarihauta, på finska! Tack för att ni stod upp soldater! Givakt! Ändrades Augusti 7, 2013 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Nu vill vi har lite färg på ramen här, skrek kunden från Trosa, då tog jag fram blästern och sprutan och han 15,000.- loosa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Nu vill vi har lite färg på ramen här, skrek kunden från Trosa, då tog jag fram blästern och sprutan och han 15,000.- loosa! Någon gång borde någon varmgalva ramen. Helst Scania redan i fabriken. Obegripligt att så inte sker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Någon gång borde någon varmgalva ramen. Helst Scania redan i fabriken. Obegripligt att så inte sker. Jo men visst, fast det komiska e att det är en Scania men har stänklappar från Donge Feng (Vovlo)! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Någon gång borde någon varmgalva ramen. Helst Scania redan i fabriken. Obegripligt att så inte sker. I vilket skede av produktionen tycker du varmgalven skall ske? Före eller efter montering av tvärbalkar mellan sidobalkarna och andra ståldetaljer? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 I vilket skede av produktionen tycker du varmgalven skall ske? Före eller efter montering av tvärbalkar mellan sidobalkarna och andra ståldetaljer? Galva balkar innan montering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu