Kookoo Inlagd Juli 18, 2013 Dela Inlagd Juli 18, 2013 fotat med Iphonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2013 Dela Inlagd Juli 18, 2013 några bilder från våran promenad igår eftermiddag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Livskraften hos min hustru höjdes 10-faldigt idag. Sina systrar på besök och hemlandets dofter och smaker. Bla detta http://www.maipenrai.se/forum/t/3441-vad-åt-ni-idag/page-1153?p=763227 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Fint med blommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Va fan!! har dom konverterat utredning pågår. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 I Danmark kan man bo högt uppe eller i gammal stuga på landet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Nästan klar nu, kanske jag får lite semetser i alla fall /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Va fan!! har dom konverterat utredning pågår. Ha det Kolla matskålarna - om de äter på dagen fast det är Ramadan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Inte idag, men en tidig höstdag i gränslandet tyskland/österrike/ bayeren/ alperna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 En portugisisk polis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Ursäkta att det är gamla bilder, bläddrar igenom några mappar så här på kvällskvisten. I vart fall vann rätt lag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Askfat är en bra uppfinning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 IPhonen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Jag har sett vissa stekare dricka ris brännvin ur flaska. Här kör vi med plastpåse. Inte bag in box, utan bara bag. 1374158457894.jpg Plastpåse eller en flaska M 150 är vanligt förekommande här i "byn" Det är billigt men fullständigt odrickbart, ren finkelolja. Den dag jag inte har råd att köpa riktig sprit skall jag lägga drickandet på hyllan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Härön Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 En portugisisk polis Ursäkta om jag satte polisen på rätt köl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Den här bilden togs i måndags i Lamai, Koh Samui. Jag fattade inte vad som menades, men butiken tömdes på rubbet i fredags. Grannlokalen är totalt utblåst och där pågår en nybyggnation alt ombyggnation, kanske kan det vara en ledtråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Ursäkta om jag satte polisen på rätt köl. Hmmm! Polisleg, Polisbricka och ett kådis, välutrustade poliser där Ser i alla fall ut som ett kådis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Den här bilden togs i måndags i Lamai, Koh Samui. Jag fattade inte vad som menades, men butiken tömdes på rubbet i fredags. Grannlokalen är totalt utblåst och där pågår en nybyggnation alt ombyggnation, kanske kan det vara en ledtråd? Ledsen att vi stänger en period, vi orkar inte med att leva inom ett katastrofområde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Den här bilden togs i måndags i Lamai, Koh Samui. Jag fattade inte vad som menades, men butiken tömdes på rubbet i fredags. Grannlokalen är totalt utblåst och där pågår en nybyggnation alt ombyggnation, kanske kan det vara en ledtråd? Jag tror jag publicerat denna tidigare, från en butik i Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Plastpåse eller en flaska M 150 är vanligt förekommande här i "byn" Det är billigt men fullständigt odrickbart, ren finkelolja. Den dag jag inte har råd att köpa riktig sprit skall jag lägga drickandet på hyllan. Jag bedömde plastpåsen till cirka 27% alkohol i styrka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Tama fjärilar stötte vi på idag då vi plockade hjortron /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 En av Thailands många, många väggmålningar. Den här tillhör de mest berömda och finns tryckt i otaliga versioner - både som affisch och på t-shirt. Originalet hittar ni på en tempelvägg uppe i Nan. Den kallas "The Whispering" och är riktigt häftig för att vara så gammal...tycker i alla fall jag Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Risplantering i Sawai Jeek, utanför Buriram, i torsdags (18 juli). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 (ändrad) Några bilder från "fågelparken" (Saiphet park and Suan Nok resort) vid Huay Talat Reservoir, litet söder om Buriram, i torsdags. Fler bilder kommer i min resetråd. Ändrades Juli 20, 2013 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu