Katrider Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Är ju ganska värdelös på det, men kanske gör ett försök. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Tornfalks märkning...brukar bli över 100 ungar per säsong...dessvärre så överlever knappt hälften första vintern...kampen om föda är oändlig ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Tornfalks märkning...brukar bli över 100 ungar per säsong...dessvärre så överlever knappt hälften första vintern...kampen om föda är oändlig ... tornfalk (9).JPG tornfalk (8).JPG tornfalk (10).JPG tornfalk (11).JPG Och folk påstår att man måste ha teleobjektiv för att plåta fåglar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Och folk påstår att man måste ha teleobjektiv för att plåta fåglar. hehee ja det är helt obegripligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Lite bilder från Klemmingen i Sörmland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Köpte ett litet hus som levererades med en hyfsad kranbil Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Köpte ett litet hus som levererades med en hyfsad kranbil MPR o Höljes 109.JPG MPR:s nya festlokal?? Med vänlig hälsning BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 MPR:s nya festlokal?? Med vänlig hälsning BBJ Jag måste ju ha någonstans att lägga dom om dom hälsar på Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Crazy bird, kan det var en Thai?? En fasan blev kär i Putte45 när vi var ute och åkte hoj i skogen. Nu tror jag att jag har lyckats få till video på våran galna fasan. Är ju lite mer än en bild, men ganska kul ändå. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Tog en runda med flåsbågen ut på Gräsö Fick vänta en stund på färjan Cyklade så långt söderut man kan komma c:a 1 mil På väg tillbaka till färjan svängde jag in o sa hej till familjen Vaxet Tillbaka i Öregrund cyklade jag ner till Tallparken för att se solnedgången över Forsmark kärnkraftverk Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Det ser ut att klarna upp till imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Nu tror jag att jag har lyckats få till video på våran galna fasan. Är ju lite mer än en bild, men ganska kul ändå. nog en blandning av speltokig/revirhävdande helt klart så har han fått tuppjuck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Ankkaos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Tog med en kamera på morgonens obiligatoriska cykling/vandring med hundarna. Orsaken var att igår så 'sprang' vi på en vacker orm, då utan 'plåtlåda'. Här sitter damerna och väntar på munkarna. Efter en knapp km på cykel så kommer vi till ett nytt område där en ny by skall byggas. Vatten och avlopp nedlagda och gator gjuts nu. Utsikt mot 'vår' by. Skönt att få spring av sig. På vägen tillbaka mötte vi 'tiggargänget'. Bara bossen, han som går främst, vågar prata med 'farangen'. Byns poolbar där man kan ta sig en pilsner eller tre. Vår gata. Annan vinkel, vårt (frugans) hus i bakgrunden. Skoj att få gräva lite i sand. Hela familjen (nästan). Hemkommen så blir det fotbad. Och en välförtjänt godispinne. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Mitt nya boende i kamala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Chae sorn Vattenfall och varma källor 5 mil norr om Lampang. Nord väst tror jag. Vattnet väldigt jordigt pga regn och höga flöden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Köpte ett litet hus som levererades med en hyfsad kranbil MPR o Höljes 109.JPG Jäklar vilken kran han har Göran! Blev jättebra placering. Att det kunde bli så bra när vi spånade på fyllan!? Eller skyffla in en sketfull Kötthandlare i lite då och då.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 min utsikt från frukosten, bortanför sädesfälten är det en drivingranch för golffåntrattar som kommunen byggde byggde för åtskilliga miljoner. Nu har dom kommit på att det blir dyrt att hålla efter densamma, så det blir nog åker igen, sunt förnuft är väl inte att tänka på antar jag. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Köpte ett litet hus som levererades med en hyfsad kranbil MPR o Höljes 109.JPG Finns de att köpa färdigmonterade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Jag och Biby med två av artisterna på Alcazar i Pattaya, i förrgår (13 juli). Några av de andra syns också i bakgrunden och föreställningen var helt OK. 800 THB för mig och 400 THB/st för Kan och Biby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 2 thai för halva ditt pris hehee ja dom ger sej aldrig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Den här pöjken skulle inte gjort bort sig hos dom thailändska twiggy kossorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Lite finkultur,eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Lite bilder fran idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Lite bilder fran idag kanonfina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu