rolba Inlagd Augusti 11, 2025 Dela Inlagd Augusti 11, 2025 10 timmar sedan, skrev UglyFarang: En bild från dagens båt tittande, tyvärr inget intressant till salu men denna kan tänkas ha lite anknytning till Thailand. Påminner om vad mitt ex sa om racebilen, "his darling number one" 3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 11, 2025 Dela Inlagd Augusti 11, 2025 13 timmar sedan, skrev rolba: Påminner om vad mitt ex sa om racebilen, "his darling number one" Sedan min tidigare sambo flyttade tillbaka till Thailand förra året så har det köpts 4 st MC, en husvagn och 2 båtar plus en båtplats. 3 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Augusti 15, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 15, 2025 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 15, 2025 Dela Inlagd Augusti 15, 2025 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Är du vid fronten? 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 15, 2025 Dela Inlagd Augusti 15, 2025 1 timme sedan, skrev måne: Är du vid fronten? Ölfronten, ja. Krigsfronten, nej. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2025 Dela Inlagd Augusti 15, 2025 7 timmar sedan, skrev Surin P3: Var är brudarna? 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd Augusti 26, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2025 Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli. 16 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 2, 2025 Dela Inlagd September 2, 2025 (ändrad) Fick precis en osmaklig bild från kollegan o hans fot. Han är diabetiker och gjorde sig lite illa i foten för snart 1 år sedan. kräsmagade kan blunda. C;D Ändrades September 2, 2025 av C-dude 1 11 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maprao Inlagd September 13, 2025 Dela Inlagd September 13, 2025 On 2025-05-29 at 10:37, skrev soi covboy: Strandliden Hässelby Strand ? right ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 13, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2025 Även en blind höna finner ett korn i bland, duger den @edvardpop å @dtbkk enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 14, 2025 Dela Inlagd September 14, 2025 3 timmar sedan, skrev Enis: Även en blind höna finner ett korn i bland, duger den @edvardpop å @dtbkk enis Ser inte ut som soluppgång i Gävlebukten 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 14, 2025 Dela Inlagd September 14, 2025 8 timmar sedan, skrev maprao: Strandliden Hässelby Strand ? right ? Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 12, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 12, 2025 Än är det inte försent för frugan att plocka in en fin bukett från trädgården!❤️🙏🇸🇪❤️🇹🇭 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 16, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 16, 2025 Hon står där och visar rumpan varje gång jag går ut. Dagens första och bästa. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 18, 2025 Dela Inlagd Oktober 18, 2025 Är det inte Elvis som sitter därborta, nej han är död. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 10, 2025 Dela Inlagd November 10, 2025 Den svävande blomman. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 13, 2025 Dela Inlagd November 13, 2025 Tvättar bilen. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2025 Dela Inlagd November 29, 2025 Bangsaen Beach 🇨🇷 9 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 29, 2025 Dela Inlagd November 29, 2025 23 minuter sedan, skrev svampen: Bangsaen Beach 🇨🇷 Hur är det i Bangsaen nuförtiden? Är stranden och vattnet renare? Hängde där en hel del när jag träffade min sambo, men är ju 15 år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 30, 2025 Dela Inlagd November 30, 2025 14 timmar sedan, skrev Marlon: Hur är det i Bangsaen nuförtiden? Är stranden och vattnet renare? Hängde där en hel del när jag träffade min sambo, men är ju 15 år sedan Yes rent o fint 3 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 30, 2025 Dela Inlagd November 30, 2025 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev svampen: Yes rent o fint Nice, då ska jag försöka åka dit nästa gång vi är i krokarna! Senast jag var där så var det solstolar och parasoller från vägen ner till vattnet, 99,99% thailändska familjer, brunt smutsigt vatten med skräphögar på stranden. Kommer ihåg att det var sjukt mycket bilar som parkerade i flera rader längs den långa vägen som gick parallellt med stranden. Kom man tidigt fick man åka hem sist 😂 Ändrades November 30, 2025 av Marlon 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 30, 2025 Dela Inlagd November 30, 2025 22 minuter sedan, skrev Marlon: Nice, då ska jag försöka åka dit nästa gång vi är i krokarna! Senast jag var där så var det solstolar och parasoller från vägen ner till vattnet, 99,99% thailändska familjer, brunt smutsigt vatten med skräphögar på stranden. Kommer ihåg att det var sjukt mycket bilar som parkerade i flera rader längs den långa vägen som gick parallellt med stranden. Kom man tidigt fick man åka hem sist 😂 Såhär såg det ut i oktober när vi var där. Kollade inte hur vattnet såg ut, 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 30, 2025 Dela Inlagd November 30, 2025 26 minuter sedan, skrev MickeN: Såhär såg det ut i oktober när vi var där. Kollade inte hur vattnet såg ut, Hmm, jag vill minnas att det var mer sandstrand då det var rad på rad med parasoll och stolar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 3, 2025 Dela Inlagd December 3, 2025 Mycket båtar på Praoriver idag 🛟 6 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd December 3, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2025 Snart har frun målat klart hela huset utvändigt! 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu