Vantaa Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Besökte Koh Chang nu i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 4 timmar sedan, skrev Vantaa: Besökte Koh Chang nu i veckan. Mycket härlig bild, var kan man beskåda denna pool Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 50 minuter sedan, skrev Dolemon: Mycket härlig bild, var kan man beskåda denna pool Mvh.Dolemon "Träslottet" Santhia tree resort. Klong Prao. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 On 2021-11-27 at 03:26, skrev Koh Changer: Hittade en sån här. Har för mig att det var några sjöbusar här som kunde upplysa mig lite om denna. Jag vet att den kommer från Lysekil, men tyvärr är det en färsking som äger stället, och kunde inget om kompassen. Den är från nånstans från början på 1900-talet,har serienummer 5559, samt har ett datum inristat i glaset 14/8 1942, vilket jag tror är datum när man kontrollerat kompassen. Den är ca 22 cm i diameter samt gjord i mässing, väger as. Jag sager bara en sak, ar den till salu sa kop den for fan .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Jag sager bara en sak, ar den till salu sa kop den for fan .. Den är min. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 2 timmar sedan, skrev Koh Changer: Den är min. Allt maritimt far man bra betalt for Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 17 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Allt maritimt far man bra betalt for Har lite ur min fore detta samling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 lite maritimt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 lite mera fran min fore detta apartment Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Eftersom jag hann jobbe ett par år på varv så har förståelse för dessa skeppsprylar, men även dessa prylar värmer en ännu i denna dag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Så vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 1 timme sedan, skrev M33: Så vackert! Stolle, när du fyller år nästa år är de obrukbara... hur fan tänkte du där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 17 minuter sedan, skrev samet: Stolle, när du fyller år nästa år är de obrukbara... hur fan tänkte du där? Finns det någon applebög som behåller sina prylar mer än ett år... De tittar på varje års event "Its the smalest wiener we made ....." Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 On 2021-11-26 at 21:35, skrev M33: Testa med @navion hispaniaeller @Scandinaviancorner Eller kanske @Tong jai Har några kompasser liggande hemma, ingen aning vad det värt. Tunga är dom jag brukar sända dom för kontroll och cert till dessa. https://www.lyth.se/kompassverkstad Det Nautisk är liksom inte min gebit, har det varit nån gammal kolvkorna eller nåt gammalt från NOHAB har ev kunnat varit mer behjälplig . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Något som roar mig storligen är att köra runt med moppe och utforska omgivningarna. En gång så hyrde jag en moppe som var flång ny och uthyraren visste att jag var rädd om mina saker så han var inte orolig för att få tillbaka en trasig moped. Den här lilla rackaren hade inte rullat många kilometer Hoppsan! Jag råkade visst virra bort mig och hamna på grusvägar Det var ju inte meningen. Snart så hittade jag till asfaltsbelagd väg Lugn, bara lugn. Uthyraren fick tillbaka sin moped nytvättad och fin utan den minsta tillstymmelse till repa. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 45 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Något som roar mig storligen är att köra runt med moppe och utforska omgivningarna. En gång så hyrde jag en moppe som var flång ny och uthyraren visste att jag var rädd om mina saker så han var inte orolig för att få tillbaka en trasig moped. Den här lilla rackaren hade inte rullat många kilometer Hoppsan! Jag råkade visst virra bort mig och hamna på grusvägar Det var ju inte meningen. Snart så hittade jag till asfaltsbelagd väg Lugn, bara lugn. Uthyraren fick tillbaka sin moped nytvättad och fin utan den minsta tillstymmelse till repa. Luke the Drifter Jasså virra bort sig ,heter det så på dina grus å buffel/ko stigar trevlig pojk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 23 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Fan, undra om man ska köpa autosol o börja polera, fint är det! Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 20 timmar sedan, skrev audirs2: Eftersom jag hann jobbe ett par år på varv så har förståelse för dessa skeppsprylar, men även dessa prylar värmer en ännu i denna dag! Speciellt Röfve'n, han gör ju så man kokar😁 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 11 minuter sedan, skrev Koh Changer: Speciellt Röfve'n, han gör ju så man kokar😁 Här är hans nya åkdon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 15 minuter sedan, skrev audirs2: Här är hans nya åkdon! Har han svetsat ihop det själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Inhandlat mig en ny limousin Den kostade endast en tredjedel av vad jag tvingades punga för servicen på min privatleasingbil. vad ni en gör om ni har privatleasing, kör ej mer en 4500 mil på tre år enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 (ändrad) On 2021-11-30 at 10:28, skrev Alarik: Har han svetsat ihop det själv? Han har visst glömt hur man svetsar så den är ihopsatt med silvertape. Mycket starkare än om han skulle ha svetsat. Ändrades December 3, 2021 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 6 timmar sedan, skrev Enis: Inhandlat mig en ny limousin Den kostade endast en tredjedel av vad jag tvingades punga för servicen på min privatleasingbil. vad ni en gör om ni har privatleasing, kör ej mer en 4500 mil på tre år enis Dyra kantareller blir det. Tur att du har gångavstånd till jobbet. Även när du jobbar hemifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 7 minuter sedan, skrev rolba: Dyra kantareller blir det. Tur att du har gångavstånd till jobbet. Även när du jobbar hemifrån. och en djävla körkortsfärsking (Pia) i början av leasingperioden och en annan körkortsfärsking (William) slutet av leasingperioden och snäll (dum) som man är lånar man ju ut bilen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Det var kallt i byn i morse, förmodligen ytterligare två grader kallare när jag startade min morgonpromenad 2 timmar tidigare. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu