born41 Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Såg ett gäng pärlor idag när jag var ute och snurrade på en loppisrunda. 18 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Är den första bilden en Farmal eller en Alise-Chalmers? (osäker på stavningen) Ändrades Juni 7, 2020 av born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 10 minuter sedan, skrev born41: Är den första bilden en Farmal eller en Alise-Chalmers? (osäker på stavningen) Det har jag ingen aning om ... den frågan överlåter jag till en bättre kunnig If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Osäker på om jag lagt in denna bild här tidigare... Nåväl, den är från Siem Reap hur som helst. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 10 minuter sedan, skrev edvardpop: Osäker på om jag lagt in denna bild här tidigare... Nåväl, den är från Siem Reap hur som helst. Läge att skicka dit Greta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Idag blev det sex treor på mätaren 🤪 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Köp tre lotter. Garanterat många treor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Nu är våra Lamjay mogna 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Hittade ett gäng bilder i stugan. Ser ut att komma från en charterresa på 80 talet. Lyckliga killar ser det ut som😃 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 31 minuter sedan, skrev Oskarudon: Hittade ett gäng bilder i stugan. Ser ut att komma från en charterresa på 80 talet. Lyckliga killar ser det ut som😃 Mys på hög nivå .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Tiilomed när det regnar kan det vara vackert i skyn. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Tja om det blir ☔.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Nogersund i västra Blekinge vid dagens utflykt. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Midsommarblomster i motljus.. Pion och rosrabatten.. Visst är det vackert! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Midsommarblomster i motljus.. Pion och rosrabatten.. Visst är det vackert! 💕 Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 4 minuter sedan, skrev audirs2: Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Har du gjort den fogen kanske det är dags för dig att dra dig tillbaka och odla blomster eller nåt.. 🤣😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Jäklar vilken pli vallaren har på sina fantastiska varelser👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Jäklar vilken pli vallaren har på sina fantastiska varelser👍. Gruppchefen till vänster, precis som det skall va! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 10 timmar sedan, skrev ellim63: Har du gjort den fogen kanske det är dags för dig att dra dig tillbaka och odla blomster eller nåt.. 🤣😉 Ja, då finns det minsann fog för det 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 (ändrad) När jag är hemma i Buriram, Nang Rong , tar jag en timmas cykeltur längs floden med mina hundar varje morgon 06.30. Skont innan solen går upp. Viktigt med regelbunden motion nu när man är äldre, 69. B oj 6 Ändrades Juni 23, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 On 2020-06-21 at 22:45, skrev audirs2: Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Där ligger svetsministern i lä.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moobin Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Mycket regn, då kan vi fiska i trädgården. Ingen fisk, men en bild i alla fall 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Va fasen är det här? Fiskars enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Ett verktyg för öljetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 25 minuter sedan, skrev axe: öljetter Tackar.... de (Min mor eller bror)som troligtvis köpt det till min dotter någon gång.... hade ingen aning när jag frågade dem. Då åker de med i pyssellådan till Förskolan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu