Kenneth4618 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 14 minuter sedan, skrev gst: Varför är du i Sverige på vintern när du inte behöver¿ Har jag också frågat mig flera gånger men inte fått något vettigt svar än “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har jag också frågat mig flera gånger men inte fått något vettigt svar än Enkelt:sööp piljett! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Hon kan nog äta hur många gånger som helst. Har varit tvungen att säga till frugan mata inte för mycket.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 En dagens från Phnom Penh. Här får jag mina kortbyxor lagade för en dollar. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Dagen bild får bli en gammal på min far som här får en födelsedagssup. Idag eller rättare sagt den 29/2 skulle han ha fyllt 98 år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagen bild får bli en gammal på min far som här får en födelsedagssup. Idag eller rättare sagt den 29/2 skulle han ha fyllt 98 år Men que, februari har bara 28 dagar?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 27 minuter sedan, skrev audirs2: Men que, februari har bara 28 dagar?? Du glömmer skottåret. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 25 minuter sedan, skrev B747: Du glömmer skottåret. Helt rätt han fyllde år bara var fjärde år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Helt rätt han fyllde år bara var fjärde år 392 år gammal då med andra ord ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Du glömmer skottåret. Jäkla vapengalning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Huvva “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 14 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagen bild får bli en gammal på min far som här får en födelsedagssup. Idag eller rättare sagt den 29/2 skulle han ha fyllt 98 år Rolig bild - och stilig karl! (Brås på sin son förstås....) 55 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Huvva Riktigt kallt. Jag måste ha hört fel, men jag tyckte de sa på morgonnyheterna att det kunde bli ner till - 35 på sina håll i natt..... Ny istid på gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 10 timmar sedan, skrev audirs2: Jäkla vapengalning! Ja den vapengalningen var frivillig i finska Vinterkriget “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja den vapengalningen var frivillig i finska Vinterkriget All heder åt en sådan modig man!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Nu har stollarna roligt...Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 19 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu har stollarna roligt... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Har ena stollen eluppvärmd owerall? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: Har ena stollen eluppvärmd owerall? Mmm....men var faktiskt 15 cm is, så ingen fara. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Dagens bild får bli en plåt jag tog igår eller kanhända förrgår. Dagarna går allt för fort. En gammal fiskesmack på någon strand på Koh Phangan. Fråga mig inte vilken strand för det vet jag ärligt talat inte Jag är ute på moppeäventyr och målet för resan är just själva resan. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 42 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bild får bli en plåt jag tog igår eller kanhända förrgår. Dagarna går allt för fort. En gammal fiskesmack på någon strand på Koh Phangan. Fråga mig inte vilken strand för det vet jag ärligt talat inte Jag är ute på moppeäventyr och målet för resan är just själva resan. // Luke the Drifter Vah,,,du ute på moppeäventyr,,nähä!!!!!???Skål broder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Häftig fullmåne ikväll Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 On 2018-02-28 at 17:46, skrev Kenneth4618: Dagen bild får bli en gammal på min far som här får en födelsedagssup. Idag eller rättare sagt den 29/2 skulle han ha fyllt 98 år Haha ja så långt föll det Päronet från Äppelträdet... Fan va lika ni är. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Home sweet home! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 3 minuter sedan, skrev Odin: Haha ja så långt föll det Päronet från Äppelträdet... Fan va lika ni är. Kenneth är snyggare än ett päron och ett äpple också för den delen........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Home sweet home! Tonight, tonight........ I'm on my way, home sweet home........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Dagens bild från Kambodjas huvudstad. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu