Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Inget märkvärdigt, men jag kollade in det nya brobygget vid Lilla Bommen i centrum....... Gamla Göta älvbron som byggdes 1937 skall ersättas med en ny i det s.k. Västsvenska paketet....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 (ändrad) Från en roadtrip som gjordes i början av veckan när jag var på väg upp i bergen utanför Dalat och fick se ett sällskap ta div bröllops relaterade bilder vid sidan av vägen. Jag tog tillfället i akt och stannade till och tog några jag också. Ja, till slut poserade bruden faktiskt även för mig Ändrades Februari 24, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Dagens färd till de små bestarna. Audir2 de har nog gått upp 20 gram. Hannen låg och väntade på uppfarten han skrek av glädje när vi kom.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 15 timmar sedan, skrev Enis: Och dag en bild till men inte till pappa utan som händelse på hennes instagram enis enis Efter ett surt sms i från pappa enis ” i vanliga fall så får jag ju 1000 sms om dagen” så fick jag följande svar ” ja men det är ju för att jag vill att du skall köpa nått eller hämta nått till mig” lite senare så kom denna bild enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Greenlagare men vad mer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 6 minuter sedan, skrev Alarik: Greenlagare men vad mer? Nyckelring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 6 minuter sedan, skrev samet: Nyckelring Det får du bara ett halvt poäng för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 13 minuter sedan, skrev Alarik: Greenlagare men vad mer? För att dra åt dubbarna på golfskorna Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 38 minuter sedan, skrev Alarik: Greenlagare men vad mer? Näspetare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev nissehult_13: För att dra åt dubbarna på golfskorna Korrekt. Ändrades Februari 25, 2018 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 10 minuter sedan, skrev Enis: Näspetare enis Jag skall inte vara petig. Du får också en halv poäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 17 timmar sedan, skrev Enis: Och dag en bild till men inte till pappa utan som händelse på hennes instagram enis enis Guinness World Records lists the Mona Lisa as having the highest insurance value for a painting in history. On permanent display at The Louvre museum in Paris, the Mona Lisa was assessed atUS$100 million on December 14, 1962. Taking inflation into account, the 1962 value would be around US$620 million in 2016. Dagens promenad var så där lagom skön i snöblåsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Hej vi har fått en kvällsgäst till. Hon kan nog klockan 8 på kvällen låser jag in hundarna. Hon kommer ca 10 minuter över 8. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Guinness World Records lists the Mona Lisa as having the highest insurance value for a painting in history. On permanent display at The Louvre museum in Paris, the Mona Lisa was assessed atUS$100 million on December 14, 1962. Taking inflation into account, the 1962 value would be around US$620 million in 2016. Dagens promenad var så där lagom skön i snöblåsten. En finsk halv viking fryser väl ändå inte! Bärkele! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 1 minut sedan, skrev nissehult_13: Hej vi har fått en kvällsgäst till. Hon kan nog klockan 8 på kvällen låser jag in hundarna. Hon kommer ca 10 minuter över 8. Djur behöver oss och vi dem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 (ändrad) Dagens bild(er) kommer från min "söndagswalkabot" i Sandsjöbacka, strax söder om Götlaborg i underbart vacker vinterskrud......... Ett träd stod i vägen för min "walkabout", så det fick sig ett karateslag och vek ner sig......... Änd the stig goes on and on.......... Kom efter en stund fram till denna klippformation som jag hört kallas för "Stora apan" eftersom den påminner om ett gorillahuvud i profil....... Måste dunsat till ordentligt en gång i tiden när detta klippblock rasade ner........ Uppskattningsvis minst 10 x 8 meter........ Hittade ett bra ställe för rast vila på stället vid denna lilla sjö........ Aaahh, kaffe smakar aldrig så bra som ute i naturen en kall vinterdag (utom då möjligen i en Irish coffee ).......... Lämnar den mysiga sjön bakom mig och det var nu inte långt kvar till bilen....... Sista bilden blev på detta gigantiska vattenfall.......... Fantastiskt trevlig dag på min ära......... Tack för att jag finns och ett speciellt tack till Moder natur när hon visar sig från sin bästa sida..... Ändrades Februari 25, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Ett träd stod i vägen för min "walkabout", så det fick sig ett karateslag och vek ner sig......... Aaahh, kaffe smakar aldrig så bra som ute i naturen en kall vinterdag (utom då möjligen i en Irish coffee ).......... Fantastiskt trevlig dag på min ära......... Tack för att jag finns och ett speciellt tack till Moder natur när hon visar sig från sin bästa sida..... Jaja du och dina våldsbejakande berättelser... Man blir ju lite rädd, Karateslag på oskyldiga träd?? Men du nästa gång kan du väl ta en Irish i naturen.. Känslan måste ju bli monumental? Ett litet tips bara. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Från Prenn Waterfalls utanför Dalat för nån vecka sedan där man kunde ägna sig åt ett antal aktiviteter bla rida på strutsar "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Kom precis hem från hundmatning. En av valparna fick stryk hela tiden. Så den tog vi hem hon skall aldrig få stryk igen. Första badet.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Nu ligger hon och softar med husse.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 On 2018-02-21 at 17:09, skrev Enis: Pia är på audition till att bli furuviksartist jag passar då på att kolla in bygget av Furuviks Havshotell och Havskrog / Enis lätt som en plätt andra generationen av familjen har fått en tjänst. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Igår Idag -13 och snålblåst Näe jag går inte ut idag heller. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Nu badas det igen. Inte populärt.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Tredje paket av 5 kom idagSkickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Igår Idag -13 och snålblåst Näe jag går inte ut idag heller. Varför är du i Sverige på vintern när du inte behöver¿ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu