Peolito Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Apropå utedass. Saknar mitt som gick sönder i en storm. Var underbart att sitta där och läsa och se ut över sjön och gödsla förstås. RIP Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 En riktigt skön kortsemester, alldeles för kort, under halvterminslovet i februari. Jag är oerhört dålig på att turista i Thailand men nu åkte vi ett helt gäng, 8 familjer, från dotterns skola till Koh Kradan, Trang. Lite mycket resande för bara 4 dagars semester men helt jävla suveränt, så nära paradiset man kan komma. Då dottern är vårt enda barm var det också skönt med en semester då jag inte själv behövde vara hennes bästa kompis hela tiden utan kunde sippa Single Malt med gubbarna under palmerna emellanåt också..... Lite taskig bildkvalite då det är mobilbilder som dessutom gått igenom frugans Facebook. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 12 minuter sedan, skrev Atom: En riktigt skön kortsemester, alldeles för kort, under halvterminslovet i februari. Jag är oerhört dålig på att turista i Thailand men nu åkte vi ett helt gäng, 8 familjer, från dotterns skola till Koh Kradan, Trang. Lite mycket resande för bara 4 dagars semester men helt jävla suveränt, så nära paradiset man kan komma. Då dottern är vårt enda barm var det också skönt med en semester då jag inte själv behövde vara hennes bästa kompis hela tiden utan kunde sippa Single Malt med gubbarna under palmerna emellanåt också..... Lite taskig bildkvalite då det är mobilbilder som dessutom gått igenom frugans Facebook. Störtsköna pics. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 En sk teaser inför del 2 från Phuket i Every picture tells a story. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Solsken idag.. Så jag tog ut leksaken o förverkliga obygden idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 On 2016-04-04 at 22:01, skrev Tallviking: Försökte komma in på 7/11 igårkväll men det var välbevakat ! Det är skont att ligga i air-con draget som kommer inifrån 7/11. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Kompisen och jag tänker till i obygden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Tänk vilka förmåner de har i Sverige de små liven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Chilin blommar snart dags för uteplantering Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Chilin blommar snart dags för uteplantering Själv har jag just skördat och håller på att torka som bäst. Luktar chili över hela naa (fältet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Baiyoke Tower II är den högsta bygganden på dessa skylinebilder. Tornet är numera också Thailands näst högsta byggnad efter MahaNakhon som öppnar snart. 304 meter med 85 våningar. Här ligger Baiyoke Hotel med 673 room. På 83 våningen ligger Roof Top Bar och Music Lounge (något missvisande då man inte är på taket och dessutom inomhus. Det kan jag leva med. Dock är baren så sunkig så man blir nyfiken varför de inte fixar till det. Men pengarna ramla ju in så varför investera? (Nu är det nått år sen jag var där, men tror inte det har renoverats???). En trappa upp så har man 360 graders vy på ett snurrande golv utomhus. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Alltid lika glad farmartjejen mama Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 6 timmar sedan, skrev dtbkk: Baiyoke Tower II är den högsta bygganden på dessa skylinebilder. Tornet är numera också Thailands näst högsta byggnad efter MahaNakhon som öppnar snart. 304 meter med 85 våningar. Här ligger Baiyoke Hotel med 673 room. På 83 våningen ligger Roof Top Bar och Music Lounge (något missvisande då man inte är på taket och dessutom inomhus. Det kan jag leva med. Dock är baren så sunkig så man blir nyfiken varför de inte fixar till det. Men pengarna ramla ju in så varför investera? (Nu är det nått år sen jag var där, men tror inte det har renoverats???). En trappa upp så har man 360 graders vy på ett snurrande golv utomhus. Just varför man inte gjort något bättre i Baiyoke har alltid förundrat mig-de verkar nöja sig med sina 120 baht (?) i entré? När öppnar MahaNakhon? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Inte riktigt dagens datum bild, men lika solig och fint som idag i Västmanland. Bilderna från februari på sjön Rönn The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Vid Asia House i Köpenhamn står den här ryttarstatyn av kung Chulalongkorn - man kan ju passa på att svänga indärom ifall man har thaisällskap i dronningens by... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 31 minuter sedan, skrev MaiChai: Just varför man inte gjort något bättre i Baiyoke har alltid förundrat mig-de verkar nöja sig med sina 120 baht (?) i entré? När öppnar MahaNakhon? Nog dags för ett studiebesök Mai Chai. 300-400 bht numera. Men man får väl en blaskig drink på det. http://baiyokesky.baiyokehotel.com/things-to-do-in-Bangkok-sightseeing-Thailand.html Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 fin himmel igår kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 6 minuter sedan, skrev dtbkk: Nog dags för ett studiebesök Mai Chai. 300-400 bht numera. Men man får väl en blaskig drink på det. http://baiyokesky.baiyokehotel.com/things-to-do-in-Bangkok-sightseeing-Thailand.html Ja det var nog en 7-8 år sedan sist jag var uppe där, på eftermiddagen så det var inte aktuellt med någon blaskig drink. Hmm, been there, done that. Tar Sky Train Jazz Bar alla dagar i veckan framför de här dyra turistfällorna som hopar sig på snart varje takås... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 34 minuter sedan, skrev MaiChai: Ja det var nog en 7-8 år sedan sist jag var uppe där, på eftermiddagen så det var inte aktuellt med någon blaskig drink. Hmm, been there, done that. Tar Sky Train Jazz Bar alla dagar i veckan framför de här dyra turistfällorna som hopar sig på snart varje takås... var upp där för 12 år sedan då fick man en drink ipriset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Sonens katt provar kattluckan som endast kan öppnas utifrån av den katt som har "rätt" chips på sig... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 24 minuter sedan, skrev Thure: Sonens katt provar kattluckan som endast kan öppnas utifrån av den katt som har "rätt" chips på sig... Shit vilken bra uppfinning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Sån vill jag åxå ha, säger Tussen om luckan i dörren! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Bild tagen idag uppifrån SkyPark på Marina Bay Sands Hotel i Singapore. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 MerLion Singapore's symbol! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: Sån vill jag åxå ha, säger Tussen om luckan i dörren! En sådan svetsar du ihop på en kvart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu