Soengsang Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Dagens från coachen.....var nykter när du kollar Lazada....vafan skulle jag med ett 110cm fiskespö i typ penfodral med till?? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Dagens från coachen.....var nykter när du kollar Lazada....vafan skulle jag med ett 110cm fiskespö i typ penfodral med till?? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Vad trodde du att du beställt då? En 110 volt anal intruder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Songkran står för dörren. Bilden tog jag 2013 från R-Con Easy Bar. I svängen på soi Buakhao. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 6 timmar sedan, skrev Nakhon: Också en test nu Yippee Ki Yay!* Det var mig ta mig tusan det största antalet kalorier i en och samma bild jag sett i hela mitt liv! Snacka om Gokäk! * An expression used, mostly by Bruce Willis, when he's about to kill the head bad guy in a die hard movie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Kvällsunderhållning Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Så här kan det gå när man har för hög fart.  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 52 minuter sedan, skrev MickeN: Så här kan det gå när man har för hög fart.  Men inga airbags verkar ha löst ut /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 11 timmar sedan, skrev Enis: Test 800 pixlar MPR 800 pixlar photobucket uhd MPR UHD Photobucket /Enis Silja Line?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 En ny trubadur i stan! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 FF på semester (1975) på den tiden var man nykär.. ' FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 (ändrad) Sonens Frus Bror blir munk. Ändrades Mars 15, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 On 2016-03-13 at 12:51, skrev FF: FF på semester (1975) på den tiden var man nykär.. ' FF Bilen finns i Landskrona nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 57 minuter sedan, skrev audirs2: Bilen finns i Landskrona nu! Nej. Den skylten sitter idag på ett släp 1990 år modell som finns i Landskrona Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 1 timme sedan, skrev Tallviking: Nej. Den skylten sitter idag på ett släp 1990 år modell som finns i Landskrona Och bilen står på släpet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Uppgraderad poolen i risbyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 51 minuter sedan, skrev rolba: Och bilen står på släpet Den skrotades 1985 eller tidigare så det är knappast troligt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Är det vår nu? hittade denna på väggen idag när jag kom hem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Fam FF för ett gäng år sen.. Allt är egentaget o framkallat hemma.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 16, 2016 Dela Inlagd Mars 16, 2016 Sattahip Navy Beach Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 (ändrad) Med de nya ägarförhållandena i företaget och omorganisationer som följer på det så blir det att man var och varannan vecka tvingas ta sig tvärs över landet till Kalmar för diverse möten...... Denna veckan var på inget sätt annorlunda....... Inte nog med att man var inbokad på möte på kvällen utan jag skulle även delta i ett telefonmöte på vägen, så mitt ute i Smålands vildmark, stannade jag vid en rastplats för detta....... Vintern har vart svårare här än på västkusten då isen fortfarande låg relativt tjock kvar....... Solen värmde dock....... I Kalmar verkar det dock som våren har tagit fart för det var över 10 på dagarna i skuggan...... Dagarna gick och i morse vart det dags för hemfärd men först var det ett stopp vid en väldigt vacker byggnad i morgonsol...... Ändrades Mars 17, 2016 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 41 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Med de nya ägarförhållandena i företaget och omorganisationer som följer på det så blir det att man var och varannan vecka tvingas ta sig tvärs över landet till Kalmar för diverse möten...... Denna veckan var på inget sätt annorlunda....... Inte nog med att man var inbokad på möte på kvällen utan jag skulle även delta i ett telefonmöte på vägen, så mitt ute i Smålands vildmark, stannade jag vid en rastplats för detta....... Vintern har vart svårare här än på västkusten då isen fortfarande låg relativt tjock kvar....... Solen värmde dock....... I Kalmar verkar det dock som våren har tagit fart för det var över 10 på dagarna i skuggan...... Dagarna gick och i morse vart det dags för hemfärd men först var det ett stopp vid en väldigt vacker byggnad i morgonsol...... Är det på södra vägen i kalmar erat företag ligger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 58 minuter sedan, skrev Sam sip sam: Är det på södra vägen i kalmar erat företag ligger Japp, södra vägen 60 ligger de nya delägarna..... Totalt sett så är vi nu störst i Sverige i köttbranschen och 3:e störst av alla livsmedelsföretag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 Dagens lilla bildfråga!!! Vad gör jag med detta, är det någon som vet??? Sonen gillade öl som liten.. (1979).. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Japp, södra vägen 60 ligger de nya delägarna..... Totalt sett så är vi nu störst i Sverige i köttbranschen och 3:e störst av alla livsmedelsföretag........ Ja dit har man kört åtskilliga tusen till sista vilan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Barnrnbarn fyller tårta & karaoke Grattis ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu