Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Vi lever i ett.... Nåja fritt land, vill man inmundiga sin Irish med tandborste så får man göra det...Jag ska fan prova att använda en Volvo... Undrar hur det smakar, nöden är uppfinningarnas moder.. Roligt att se nåt från dej igen Kim, eller nja från dej är väl skit detsamma. Men din vackra fru... HeheDå har han nog skaffat en ny fruga om den på bilden är frugan ;-) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2016 Tandborste eller inte till irish kan väl diskuteras, däremot vill jag å det bestämdaste hävda att det inte är min fru på bilderna utan en nästan 20 år yngre förmåga som då bilden togs bara smakade en sipp från min beställda kaffedrink. Helst dricker jag för övrigt bara vanligt kaffe med en slurk skiktad whiskey ovanpå, alltså utan både grädde och farinsocker. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Tandborste eller inte till irish kan väl diskuteras, däremot vill jag å det bestämdaste hävda att det inte är min fru på bilderna utan en nästan 20 år yngre förmåga som då bilden togs bara smakade en sipp från min beställda kaffedrink. Helst dricker jag för övrigt bara vanligt kaffe med en slurk skiktad whiskey ovanpå, alltså utan både grädde och farinsocker.Oops i'm so solly... Jag såg bara en snygg tjej, å ditt namn, å ja fantasin å allt det där du vet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2016 Oops i'm so solly... Jag såg bara en snygg tjej, å ditt namn, å ja fantasin å allt det där du vet... Maipenrai Odin, den tjejens och min historia går way back till en en tid då hon som liten flicka kunde sitta i mitt knä. Nuförtiden har hon växt till sig så pass att hon tillåts provsmaka min irländska kaffedrink och det är min dotters tur att trivas bra i hennes knä. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 En liten suddig bild tagen genom köksfönstret ! Pilfinken kommer varje morgon o visslar på lite bröd när jag sätter på kaffet . Snart får du sätta på något annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Hade förhoppningar om en solig dag i morse ... men det sket sig !!! Skickat från min GT-I8730 via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Maipenrai Odin, den tjejens och min historia går way back till en en tid då hon som liten flicka kunde sitta i mitt knä. Nuförtiden har hon växt till sig så pass att hon tillåts provsmaka min irländska kaffedrink och det är min dotters tur att trivas bra i hennes knä. In med fler bilder för helvete! Nu när du ändå är i farten menar jag... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 (ändrad) Lördagkväll. Kvällen med stort K. Enda j-vla kvällen på en hel vecka man är ledig på riktigt, och kanske rentav hinner med nån öl eller så Vad som då försiggår hemma hos mig en kväll som denna, undrar kanske en del av er. Det kan jag tala om för er utan att ens sluta blinka för en kort stund 4 av 5 medlemmar i familjen, är till helt fullo, fullständigt upptagna med diverse skype och onlinespel. Mån till Sön spelar ingen roll.. Som tur har jag min fristad kvar än så länge, och f-n vad jag gillar den! Kärringen har vid nån enstaka tittat in och talat om för mig, att här kan det ju minsann bli ett par fina sovrum. Sade till frugan ungefär: "Jag älskar dig som f-n, och det vet du väl allaredan, men f**k that. "Det här blir mitt rum, och det kommer att stanna där" Sade jag med kärlek, förståss Förklarade ivrigt för henne, mina planer. Ett takfönster med en stickkontakt just ovanför min toalettstol. 2 rejäla fönster i taket över min säng 4 st, över biljard och pingisbordet. Kanske blir det några till. Jag har inte bestämt mig än. Det kommer att finnas en glugg neråt, till det expanderade köket som nu tjänar mest som nåt slags förråd. Iaf så tyckte jag det var en bra ide att veta vad som försiggår i matväg därnere. Kanske man kan ge nåt tips eller 2. Utan ljus, inget liv, så in med mkt fönster, särskilt när det gäller åt norrsidan Slutligen vill jag bara tillägga att det känns riktigt j-vla bra, att man även under sin pyttelilla fritid, hinner med viktiga grejer och så, och, men även hinner kika in på suveräna Maipenrai! Ändrades Januari 24, 2016 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Bangkok Skyline... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Bra att tösen är Djurgårdare [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Düsseldorf, båtmässan. Vi är med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Wat Mae Takhrai Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Har båtarna vinterdäck Faktisk! Paragon har det. Halkskydd ser ut som små dubbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Wat Doi Sapphanyu i går morse innan regnet började. Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Dagens bild är från Styvsonens munkceremoni.......partaj på kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Ökenvandring på Boa Vista, Kap Verde /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Trevligt drickesälskap. Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Maipenrai Odin, den tjejens och min historia går way back till en en tid då hon som liten flicka kunde sitta i mitt knä. Nuförtiden har hon växt till sig så pass att hon tillåts provsmaka min irländska kaffedrink och det är min dotters tur att trivas bra i hennes knä. Ok ok, jag ser att det inte e din fru, men hon e lika vacker, släkt eller? Nästa fråga dådå, har herr'n planerat nått för dottern.. Ja jag tänker närmast på vad som e bäst när Moppe/Skoterhuliganerna dyker upp inom en snar framtid, varghagel eller Buckshots? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Fick närgånget besök på sjön idag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 26, 2016 Dela Inlagd Januari 26, 2016 Kallt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 26, 2016 Dela Inlagd Januari 26, 2016 Fick närgånget besök på sjön idag.. Ville de ha fisk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 26, 2016 Dela Inlagd Januari 26, 2016 Ville de ha fisk? Isåfall hade dom inget att hämta hos oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 26, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2016 Ok ok, jag ser att det inte e din fru, men hon e lika vacker, släkt eller? Nästa fråga dådå, har herr'n planerat nått för dottern.. Ja jag tänker närmast på vad som e bäst när Moppe/Skoterhuliganerna dyker upp inom en snar framtid, varghagel eller Buckshots? Nä, inte släkt, bara nära bekanta.Vad gäller sexåriga dottern så är det lugnt, pappa är den stora hjälten och hon säger att hon aldrig ska flytta hemifrån. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 26, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2016 In med fler bilder för helvete! Nu när du ändå är i farten menar jag...Photobucket funkar dåligt för tillfället, annars hade jag lytt ditt råd. Går inte att ladda upp. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu