kitungmakmak Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Inte i Tyskland hoppas jag Amsterdam 5 tror jag det stod på nån skylt, så jag är söderöver i alla fall ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Lever livet / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Lever livet / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Några höstbilder över Stockholm, sitter och längtar till Asien resan över jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Dotter Atom läser just nu om World Heritage och helgens projekt var att bygga en modell av något från sitt hemland. Dotter Atom valde Stockholms Stadshus och med viss hjälp av mamma, och absolut noll hjälp av pappa, blev det klart lagom till läggdags, inklusive en liten informationsbok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Dotter Atom läser just nu om World Heritage och helgens projekt var att bygga en modell av något från sitt hemland. Dotter Atom valde Stockholms Stadshus och med viss hjälp av mamma, och absolut noll hjälp av pappa, blev det klart lagom till läggdags, inklusive en liten informationsbok. Va fint det blev.... En perfekt representant från en av världens vackraste och trevligaste städer... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 nu blommar asfalten.....eller nåt sånt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Gurkplantan har fått fnatt massor av såna små gurkor har det kommit senaste veckan ca 15-20 cm långa Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Va fint det blev. En perfekt representant från en av världens vackraste och trevligaste städer... Nä, det är Götlaborg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Gurkplantan har fått fnatt massor av såna små gurkor har det kommit senaste veckan Odlingar 001.JPG ca 15-20 cm långa Jag vet inte hur det e med gurkor, men en Tall känner när den håller på att dö och producerar kottar som f-n - sista sucken så att säga. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Gurkplantan har fått fnatt massor av såna små gurkor har det kommit senaste veckan Odlingar 001.JPG ca 15-20 cm långa Är den EU godkänd?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Nä, det är Götlaborg! Visst älskar jag min hemstad Preben och man blir lätt hemmablind av all skönhet som den kan leverera men av alla städer jag besökt i världen, så är det ngt speciellt över Stockholm.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Är den EU godkänd?? Klart den är, helt rak å fin, fast den håller nog inte måttet ändå Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Visst älskar jag min hemstad Preben och man blir lätt hemmablind av all skönhet som den kan leverera men av alla städer jag besökt i världen, så är det ngt speciellt över Stockholm.. Stockholms skärgård tillhör nog en av världens vackraste.Nu har jag inte besökt dem alla men den är otroligt vacker. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Och snart ska jag få uppleva den live(om jag nu får/hinner)Ser framemot vår skaldjursresa nåt oerhört.Många gamla stofiler jag saknat,ingen nämnd ingen glömd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Och snart ska jag få uppleva den live(om jag nu får/hinner)Ser framemot vår skaldjursresa nåt oerhört.Många gamla stofiler jag saknat,ingen nämnd ingen glömd Nämner du mej så får du problem att få i dej Hummern... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Nämner du mej så får du problem att få i dej Hummern... Haha,du är ju en yngling men jag saknar er ändå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Några höstbilder över Stockholm, sitter och längtar till Asien resan över jul. DSC_9971-2.jpg DSC_9974-2.jpg DSC_9960-2.jpg DSC_9961-2.jpg När bär de av? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 (ändrad) När bär de av? åker den 22/12, det ska bli skönt, börjar med julen i Jomtien. Ändrades Oktober 5, 2014 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 åker den 22/12, det ska bli skönt, börjar med julen i Jomtien. Då syns vi där nere Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Kompisar. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Ska man ha pengar får man jobba lite för det, nu är det vinterlov = morgondisken! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Här åker man ner till en storstad... Pattaya, och vad finner jag? Nån jäkla djungel... Igen. Står ju på balkongen så jag får väl skylla mig själv. Men det finns hopp, Och från rummet Sen hör jag några tuppdjälvlar, men tydligen hade jag hållit min vän vaken hela natten med mitt snarkande. Lät tydligen som ett mindre sågverk Fan vad jag gillar sängarna här på noname@arunothail. Näst bäst efter båten på kwai. Utsövd och jag har kastat ut henne igen (men hon kommer tillbaka), lite mer skolpyssel och sen till BigC för lunch. Livet är härligt! ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
masse46 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Morgon fika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1412585069.061662.jpg Morgon fika Kom igen, bättre kan du väl, lite ägg å mackor osså!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu