Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Guest lars60

:sneaky: Kom igen nu grabbar med lite bilder!  :wai:

Två kompisar tar kort på sig själva med mobilen, ätandes glass utanför Kupolen i Borlänge.  :wai:

DSC00227.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer 3 bilder tagna förra veckan i Sundsvall, bild 1 från hamnen  när vi hade finbesök,det är min tjej på bilden med ett lånat barn :thumbsup:

bild 2 är från Norra Bergets utkikstorn, min tjej med en ny kompis. bild 3 är från våran sommarstuga i Juniskär, tjejen älskar blommor

S6001302.jpg

S6001366.jpg

S6001321.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

swebat: Tackar..fina bilder du med...kika gärna under reseberättelser så ser du tråden jag la upp igår kväll.där vart det några bilder :lol:

oldthaimer: Den showen var vi på siata veckan dom hade öppet på gamla stället, nu har dom öppnat precis bredvid där jag hänger hela kvällarna i Pattaya, nämligen soi10 soi11, alldeles bredvid barkomplexet har dom öppnat mycket större nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

swebat: Tackar..fina bilder du med...kika gärna under reseberättelser så ser du tråden jag la upp igår kväll.där vart det några bilder :lol:



oldthaimer: Den showen var vi på siata veckan dom hade öppet på gamla stället, nu har dom öppnat precis bredvid där jag hänger hela kvällarna i Pattaya, nämligen soi10 soi11, alldeles bredvid barkomplexet har dom öppnat mycket större nu.


Har precis gjort det :D   bra reseberättelse och trevlig det blev ett välförtjänt + från mig


swebat

You can do it

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Klart hon e söt Lars.



Hon e ju 50 % kulla. :)



mvh LP


:great: Bra sagt! Men, har jag missat nått? Var bor ni i Dalarna?
:whistle: Jag/vi bor i Borlänge!  :great:
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Hej Lars. Bor i Stockholm sedan 20 år tillbaks. Född och uppvuxen i västerdalarna. mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

Puh , nu har jag tittat igenom den här tråden på 25 sidor & sett den här bruden 25ggr. på raken .. nice men det börjar bli lite mycket nu hahaha!  :crazy:

sommar1.jpg

Schyssta bilder över lag må jag säga & "Lars60" verkar ha ett ryckigare avtryckar finger än vad jag själv har vilket producerar massvis med kort .. skit kul!

Här är en bild på "Lill-Killen" som förmodligen flyttar in här hos mig i vinter .. hoppas bilden inte går som barnporr .. man kan ju inte så noga veta här på MPR!

Som sagt han är uppväxt med "hål i golvet & 2 fotplattor" , det där med falang toa verkar vara en korkad ide´! hehehe

Bilden tagen förra vintern i rummet vi hyrde i Jomtien 5mån.

EDIT: Nej , bilden är tagen på muggen i rummet vi hyrde! hahaha Det där är inte rummet ni ser!  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

crazyswede

:whistle: Najs pics!


Thanx Lasse ... kommer mer om ja bara orkar ändra storlek på bilderna!

Tyvärr har jag lite "publicerings noja" .. har massa fina bilder på bla. tjejen med & utan ungar men vill inte "hänga ut" henne , ungarna är väl en sak då dom växer fort & förändras snudd på varje dag!
Har väl blivit så sen man ladda upp bilder på andra siter & bilderna "försvunnit" & dykt upp på alla möjlliga ställen!

Hittade redan publicerade & ändrade bilder från Burapa 2007 här , tyvärr var jag dålig Burapa 2008 så jag kom aldrig till skott om man säger!

Den här killen har man sett några år ... undrar om han får bort färgen i mellan träffarna?!



Hade folk som tjatade på mig om att åka & lyssna på "Kalle Baow" både här & där under den här resan , då jag tycker dom är lite "förlegna" dom gamla progg gubbarna så avböjde jag! Då dök dom upp på Burapa ... GRATIS dessutom! hahaha

Picture 275_2.jpg

Picture 276_2.jpg

Picture 279_2.jpg

Picture 282_2.jpg

Picture 283_2.jpg

Picture 291_2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...