Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Cavemannen
55 minuter sedan, skrev Tommy:

OJ oj oj...

Du hade blivit lynchad i Sverige, med sånt i trädgården...

 

MVH

En hammock, en basketkorg och en hoppmatta, ja det törs faan ha i svenska trädgårdar.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Tommy said:

OJ oj oj...

Du hade blivit lynchad i Sverige, med sånt i trädgården...

 

MVH

Osäker på vad jag skulle blivit lynchad för i Sverige, men i vilket fall klarade jag mig från det här. 

 

Bortjagad, eller snarare injagad, blev jag dock. Kanske dessa svärmande flygfän också såg något obscent i vår trädgård; förmodligen delar ni samma göteborgska motvilja mot exempelvis studsmattan.

 

Nya tag i morgon bönder; då kör vi skit.

DBB05FC1-DB2D-428D-9A22-C42F04CC8927.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev frason:

En färsk solnedgång är väl aldrig fel.

 

🤣

Färsk??Måste väl vara 4-5 timmar sen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, måne said:

Färsk??Måste väl vara 4-5 timmar sen.

Förlåt, 3,5 typ. Tar sin tid att ladda upp nu när tapatalk inte funkar. 🤣😅

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Var på skroten idag. Slängde prylar. Begriper inte vart jag får allt skräp ifrån. 

Nåväl. Noterade att alla (!) bilar hade en antenn på taket som lutade svagt bakåt!

Så nu sitter jag här och funderar. Är det ( lutningen) för att få bättre mottagning på radion - för att det ser coolt och häftigt ut - för att det införts någon ny standard eller för att de aerodynamiska förhållandena är optimerade?!?

 

Har vi någon radionörd eller Nasautvecklare här?

 

IMG_4372.thumb.JPG.6f1d7162b46565168c675e6e06ca4875.JPG

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, Naam kaeng said:

Var på skroten idag. Slängde prylar. Begriper inte vart jag får allt skräp ifrån. 

Nåväl. Noterade att alla (!) bilar hade en antenn på taket som lutade svagt bakåt!

Så nu sitter jag här och funderar. Är det ( lutningen) för att få bättre mottagning på radion - för att det ser coolt och häftigt ut - för att det införts någon ny standard eller för att de aerodynamiska förhållandena är optimerade?!?

 

Har vi någon radionörd eller Nasautvecklare här?

 

IMG_4372.thumb.JPG.6f1d7162b46565168c675e6e06ca4875.JPG

 

 

Snik/skräpbilar låter det som. Moderna riktiga bilar har ”hajfena”.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
4 minuter sedan, skrev frason:

Snik/skräpbilar låter det som. Moderna riktiga bilar har ”hajfena”.

Hm okay, I see.

Fast inte riktigt svar på frågan egentligen.

Har alla bilar med en lutande antenn ett lågt inköpspris?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Naam kaeng said:

Hm okay, I see.

Fast inte riktigt svar på frågan egentligen.

Har alla bilar med en lutande antenn ett lågt inköpspris?

 

 

Fast det var inte vad du frågade.  Gammalt junk ja, inköpspris får du väl fråga ägaren om.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
7 minuter sedan, skrev frason:

Fast det var inte vad du frågade.  Gammalt junk ja, inköpspris får du väl fråga ägaren om.

 

Ja, jag har nämligen en sådan bil själv. Den dyraste bil jag har ägt. Ja, det säger ju inte så mycket eftersom jag aldrig ägt en ny BMW eller Merca....men om vi säger att det är gamla, dåliga, billiga bilar det handlar om - varför lutar man då dessa antenner bakåt? Vet du? Jag har ingen aning, det är därför jag frågar. Kanske är det en annan anledning än de fyra förslag jag kom med...?

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minutes ago, Naam kaeng said:

 

Ja, jag har nämligen en sådan bil själv. Den dyraste bil jag har ägt. Ja, det säger ju inte så mycket eftersom jag aldrig ägt en ny BMW eller Merca....men om vi säger att det är gamla, dåliga, billiga bilar det handlar om - varför lutar man då dessa antenner bakåt? Vet du? Jag har ingen aning, det är därför jag frågar. Kanske är det en annan anledning än de fyra förslag jag kom med...?

 

 

 

 

Det är väl som med backslick, ägarna tycker det är coolt och får 50 kusar till under huven.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 minut sedan, skrev frason:

Det är väl som med backslick, ägarna tycker det är coolt och får 50 kusar till under huven.

 

Haha - ja, det kanske är så enkelt!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Var på skroten idag. Slängde prylar. Begriper inte vart jag får allt skräp ifrån. 

Nåväl. Noterade att alla (!) bilar hade en antenn på taket som lutade svagt bakåt!

Så nu sitter jag här och funderar. Är det ( lutningen) för att få bättre mottagning på radion - för att det ser coolt och häftigt ut - för att det införts någon ny standard eller för att de aerodynamiska förhållandena är optimerade?!?

 

Har vi någon radionörd eller Nasautvecklare här?

 

IMG_4372.thumb.JPG.6f1d7162b46565168c675e6e06ca4875.JPG

 

 

Ser att gångjärnen på containern behöver slipas till lite!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

Ja, jag har nämligen en sådan bil själv. Den dyraste bil jag har ägt. Ja, det säger ju inte så mycket eftersom jag aldrig ägt en ny BMW eller Merca....men om vi säger att det är gamla, dåliga, billiga bilar det handlar om - varför lutar man då dessa antenner bakåt? Vet du? Jag har ingen aning, det är därför jag frågar. Kanske är det en annan anledning än de fyra förslag jag kom med...?

 

 

 

 

"Fredgas" tråd?:crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13

Efter ännu ett hårt rehabpass så tar vi igen oss😀😀

 

20180505_084526.thumb.jpg.f9385732f3a4c0fac78e10a51e6e22f0.jpg

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Atom:

Osäker på vad jag skulle blivit lynchad för i Sverige, men i vilket fall klarade jag mig från det här. 

 

Bortjagad, eller snarare injagad, blev jag dock. Kanske dessa svärmande flygfän också såg något obscent i vår trädgård; förmodligen delar ni samma göteborgska motvilja mot exempelvis studsmattan.

 

Nya tag i morgon bönder; då kör vi skit.

DBB05FC1-DB2D-428D-9A22-C42F04CC8927.jpeg

Studsmatta UTAN skyddsbur!!!

xxx.jpg.04bf1281cbbe59fa2fdf720f31dfaca7.jpg

 

Blev lätt förvånad när vi flyttade till Sverige och jag skulle lära grabben att cykla... LAG på cykelhjälm för barn under 15 år!

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minutes ago, Tommy said:

Studsmatta UTAN skyddsbur!!!

xxx.jpg.04bf1281cbbe59fa2fdf720f31dfaca7.jpg

 

Blev lätt förvånad när vi flyttade till Sverige och jag skulle lära grabben att cykla... LAG på cykelhjälm för barn under 15 år!

 

MVH

Vi hade faktiskt skyddsbur på en tidigare studsmatta som vi köpte när dottern var riktigt liten. Denna köpte vi när hon var 9 och klarar hon inte att hålla sig kvar på studsmattan då, så ska hon nog inte ha en studsmatta.

 

Hon har dock fortfarande cykelhjälm, nu när hon är 12, och det tycker jag är riktigt. Dock inte på studsmattan.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Atom:

Vi hade faktiskt skyddsbur på en tidigare studsmatta som vi köpte när dottern var riktigt liten. Denna köpte vi när hon var 9 och klarar hon inte att hålla sig kvar på studsmattan då, så ska hon nog inte ha en studsmatta.

 

Hon har dock fortfarande cykelhjälm, nu när hon är 12, och det tycker jag är riktigt. Dock inte på studsmattan.

Inget fel på att ha cykelhjälm, men att det är lagkrav, stör mej.

Upprätthåll lagar som ger fängelsestraff i vanliga länder (stöld, våldtäkt, misshandel och mord tex), innan Sverige hittar på nya lagar som är lätta att sätta dit vanligen laglydiga människor för.

 

Fyllde 15, ett par månader efter att det blev lag på moppehjälm och tyckte jag hade en jävla otur, vi var lite hårdare då.

Missade mellanölen i vanliga affärer också...

Var nyss på min gamla högstadieskola och såg att rökrutorna var kvar, TROTS att det är rökförbud för 13-18 åringar numera, undrade försiktigt om det kunde ha något med de ensamkommande "flyktingbarnen" att göra.

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gumman är alltid förberedd för en paus... denna gången i solen på en gräsmatta 😊

 

20180505_175904.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
5 minuter sedan, skrev M33:

Inte dagens men tillägnad @samet

SAS Business class CPH-ERW

Allt blir bättre med bulgur... 😬

 

D6FA18FD-DFE8-4728-885B-47461FEB0739.thumb.jpeg.86585e61426baa3ae3fe04eb03f65bb9.jpeg

 

 

Längtar efter den stora Bulgurtråden.........

Kan bli MAGISK jämfört med takbarstrådar.........:lipa:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

 

Längtar efter den stora Bulgurtråden.........

Kan bli MAGISK jämfört med takbarstrådar.........:lipa:

Den kan dyka upp inom kort... Bulgur är det nya svarta 👍🏻

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev M33:

Inte dagens men tillägnad @samet

SAS Business class CPH-ERW

Allt blir bättre med bulgur... 😬

 

D6FA18FD-DFE8-4728-885B-47461FEB0739.thumb.jpeg.86585e61426baa3ae3fe04eb03f65bb9.jpeg

Jag hade ställt till ett sånt jävla väsen så de fått nödlanda å slänga av mig. SAS suger verkligen balle om de serverar sån skit... å i buisness av alla ställen... ne fy fan säger jag :beat_plaster:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...