Nilsson68 Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Bra där. Då få vi fixa en Whiskey afton. Skickat från Samsung S6 viaTapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 Bra där. Då få vi fixa en Whiskey afton. Skickat från Samsung S6 viaTapatalk Den sortens tema låter helt förträffligt! Smakar en 40-åring lika bra som två 20-åringar exempelvis. Ja, whisky alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 PÅ Bangkoks flygplats köpte jag en Tallisker Dark storm . Har någon prövat den. Jag gillar den vanliga Tallisker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 köpte mig lite whisky. Undrar om det är nått att ha??? Kan ju inte ett smack om den drycken. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 köpte mig lite whisky. Undrar om det är nått att ha??? Kan ju inte ett smack om den drycken. Det är i alla fall klart bättre Sangsom med cola.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 Det är i alla fall klart bättre Sangsom med cola.. FFnäää ss& c är kunglig dryck. dessa vågar jag inte ens smaka på. (kostar ju lite för mycket då det är nån sorts samlar whisky) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 (ändrad) köpte mig lite whisky. Undrar om det är nått att ha??? Kan ju inte ett smack om den drycken. Det ser ut som du har köpt en hel skogsbrand. Mycket rök där. Den lilla flaskan från Elements of Islay, är det en Port Ellen? Ändrades Juli 28, 2015 av dandic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 (ändrad) Det ser ut som du har köpt en hel skogsbrand. Mycket rök där. Den lilla flaskan från Elements of Islay, är det en Port Ellen?japp det är det i dom båda små.PE1 http://www.scotchwhiskyauctions.com/auctions/79_the-44th-auction-runs-until-sunday-december-7-2014/50409_elements-of-islay-pe1-50cl/ Ändrades Juli 28, 2015 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 köpte också 2 såna här... http://auktionsverket.se/auction/wines-spirits/2011-11-16/4509-mackmyra-whiskybibliotek-mackmyra-svensk-whisky/ Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 Har du spriten i vapenskåpet ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 Har du spriten i vapenskåpet med tanke på värdet. Ja. ska nån sno min sprit får dom bryta loss skåpet från väggen ( 8 kraftiga bultar i betongväggen) samt bära bort hela jävla skåpet. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 29, 2015 Dela Inlagd Juli 29, 2015 (ändrad) med tanke på värdet. Ja. ska nån sno min sprit får dom bryta loss skåpet från väggen ( 8 kraftiga bultar i betongväggen) samt bära bort hela jävla skåpet. Och bössorna i barskåpet då Tja, det var nog första gången jag sett det i alla fall. (jäkla citering, helt plötsligt kommer det in bilder som inte skall vara här i detta svar, och så slår mig tanken på att när jag tog bort dom här så kanske dom försvann där dom skulle vara åxå) Ändrades Juli 29, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 29, 2015 Dela Inlagd Juli 29, 2015 Polaren som jag köpt drickat av, har fler vapenskåp.Så han får behålla bössorna. Jag klarar mig med detta för spriten.Och du måste medge att det ser ganska cool ut att ha ett helt vapenskåp fullt med whisky ;-D Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 29, 2015 Dela Inlagd Juli 29, 2015 Polaren som jag köpt drickat av, har fler vapenskåp.Så han får behålla bössorna. Jag klarar mig med detta för spriten.Och du måste medge att det ser ganska cool ut att ha ett helt vapenskåp fullt med whisky ;-DJa, det måste jag medge. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 3, 2015 Dela Inlagd Augusti 3, 2015 Då så - nu laddar vi glaset med whisky. Sover ni eller,,,,,,? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 3, 2015 Dela Inlagd Augusti 3, 2015 Polaren som jag köpt drickat av, har fler vapenskåp.Så han får behålla bössorna. Jag klarar mig med detta för spriten.Och du måste medge att det ser ganska cool ut att ha ett helt vapenskåp fullt med whisky ;-DSer hemsk gott ut. Jag provade att spara. Tyckte det var bättre att dricka denna ljuvliga dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2015 Dela Inlagd Augusti 11, 2015 Fick ett nyhetsbrev från Symposion i förra veckan. Karaktärslös som man är så blev det naturligtvis en beställning och i dag hämtade jag den på Systembolaget. http://www.systembolaget.se/dryck/sprit/springbank-sherry-cask-strength-4040301 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 15, 2015 Dela Inlagd Augusti 15, 2015 Fick nys om denna lilla sak Det blev även en annan men liknande. Klart NJUTbara båda 2. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 15, 2015 Dela Inlagd Augusti 15, 2015 Det är i alla fall klart bättre Sangsom med cola.. FF Sangsom är rom skall drickas rent utan tillsatser typ cola / soda . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 19, 2015 Dela Inlagd Augusti 19, 2015 PÅ Bangkoks flygplats köpte jag en Tallisker Dark storm . Har någon prövat den. Jag gillar den vanliga TalliskerTalisker Dark Storm är riktigt god tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 19, 2015 Dela Inlagd Augusti 19, 2015 köpte mig lite whisky. Undrar om det är nått att ha??? Kan ju inte ett smack om den drycken. ser att det finns mycket gotta på bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2015 Dela Inlagd Augusti 19, 2015 Fick ett nyhetsbrev från Symposion i förra veckan. Karaktärslös som man är så blev det naturligtvis en beställning och i dag hämtade jag den på Systembolaget. http://www.systembolaget.se/dryck/sprit/springbank-sherry-cask-strength-4040301 WOW! Det var inte dåligt! Liten rökighet men stark som sjutton. Har du hunnit njuta av den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 19, 2015 Dela Inlagd Augusti 19, 2015 WOW! Det var inte dåligt! Liten rökighet men stark som sjutton. Har du hunnit njuta av den? Inte ännu men snart ska det bli av (hopps jag). På fredag är det säljstart för en Springbank som verkar mycket intressant. https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/longrow-4045701 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Augusti 19, 2015 Dela Inlagd Augusti 19, 2015 Inte ännu men snart ska det bli av (hopps jag).På fredag är det säljstart för en Springbank som verkar mycket intressant.https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/longrow-4045701Den 18-åriga Longrow köpte jag vid ett tidigare släpp för 2-3 år sedan.Jag kom inte alls överens med den, betalade ungefär samma då som den kostar nu. Men smaken är som baken......Annars tycker jag det mesta är otroligt bra som kommer från Springbanks destilleri.Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 21, 2015 Dela Inlagd Augusti 21, 2015 Idag kände jag för att skruva i mig en japanare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu