Jump to content
IGNORERAD

köpt kärlek


godman

Recommended Posts

broder tuk tuk

Easy take the bargirl out from the bar but not so easy take the bar out from the bargirl...

Beror på vilken bargirl man träffar på.

Kan du hitta en tjej som inte varit alltför länge i baren och runt 30 och som inte har en girig familj som sitter och drar i trådar i bakgrunden så ökar dina chanser för att tjejen ska vara schysst.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Baa

    10

  • Surin P3

    8

  • DeeDs

    6

Mest aktiva i denna tråd

Beror på vilken bargirl man träffar på.

Kan du hitta en tjej som inte varit alltför länge i baren och runt 30 och som inte har en girig familj som sitter och drar i trådar i bakgrunden så ökar dina chanser för att tjejen ska vara schysst.

BTT

VA FAN, Nu har jävulen blitt religiös. Jag tar mig för pannan.inte alla utan bara unga och gamla.:sFduh: :sFduh: :sFduh:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på vilken bargirl man träffar på.

Kan du hitta en tjej som inte varit alltför länge i baren och runt 30 och som inte har en girig familj som sitter och drar i trådar i bakgrunden så ökar dina chanser för att tjejen ska vara schysst.

BTT

Har du som självutnämd expert någonsin haft ett längre förhållande (minst 3 år), har du barn tex?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

VA FAN, Nu har jävulen blitt religiös. Jag tar mig för pannan.inte alla utan bara unga och gamla.:sFduh: :sFduh: :sFduh:

Du jag känner faktiskt några stycken förhållanden som går jättebra trots att tjejen jobbat i bar under ett antal år.

Som sagt det gäller att springa på rätt tjej.

Tar du en tjej från en bar är ju risken större för att det ska bli fel.

Orsakerna till det vet du lika väl som jag vet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Du jag känner faktiskt några stycken förhållanden som går jättebra trots att tjejen jobbat i bar under ett antal år.

Som sagt det gäller att springa på rätt tjej.

Tar du en tjej från en bar är ju risken större för att det ska bli fel.

Orsakerna till det vet du lika väl som jag vet.

BTT

<Jasså?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på vilken bargirl man träffar på.

Kan du hitta en tjej som inte varit alltför länge i baren och runt 30 och som inte har en girig familj som sitter och drar i trådar i bakgrunden så ökar dina chanser för att tjejen ska vara schysst.

BTT

Det kan man verkligen kalla en 180 graders helomvändning...känner inte riktigt igen dig BTT och du kommenterade inte om du gått och blivit religiös för något måste ha hänt?

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan man verkligen kalla en 180 graders helomvändning...känner inte riktigt igen dig BTT och du kommenterade inte om du gått och blivit religiös för något måste ha hänt?

Han börjar väl känna att åldern börjar vara inne för att börja stadga sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han börjar väl känna att åldern börjar vara inne för att börja stadga sig!

Han är väl närmare 50 så tåget har nog snart gått!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Han är väl närmare 50 så tåget har nog snart gått!

Vilket tåg menar du då?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är väl närmare 50 så tåget har nog snart gått!

Så omogna som folk under 50 är, finns det gått om tid för att kliva ombord på tåget...

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

BlaBlaBlaBLaBla, likt en kopiator upprepas ständigr samma fördommar, du som är lärare (enl.utsago) har humania på utbildningschemat, men det har du uppenbarligen förträngt.

Men så skarpsinnig som du beskriver dig själv och din vetenskap måste det ha gått fel nånstans i hjärnan på dig. du är en ignorant jäkel som inte ännu fattat att myten om den lyckliga h-ran är betydligt överdriven,tror du på fullaste allvar att "de flesta" valt att gå den vägen utan övervägande av andra alternativ?

Du utsrålar självgodhet och intolerans, inte humanitär känsla eller godhet. icke heller tillräcklig intelligens för att fatta hur vissa människor tvingas till ett liv långt ifrån din skyddade uppväxt.

Jag tycker du är skyldig väldigt många kvinnor en ursäkt för dina floskeluttalanden.

Har du nu själv ett så rent samvete att du skaffat denna informativa svada genom att läsa inlägg på forum eller är du också en bränd looser?

Det var väldigt vad du gick igång då. Eftersom jag håller mig för god för svara med personangrepp av din art så skall jag svara sakligt.

Myten om den lyckliga horan tror jag inte på. Ser inte att prostitution kan föra något bra med sig. De flesta bartjejer väljer säkert att sälja sig för att skaffa pengar till ett eller flera barn samt till sin familj. Tyvärr blir det knappast särskilt mycket pengar hemskickat efter ett tag eftersom de flesta pengar går på smink, kläder, alkohol taxiresor osv. Dessutom tjänar inte de flesta tjejer särskilt bra. Konkurrensen är hård. Tyvärr tycker jag en del thaiare inte vill rätta munnen efter matsäcken. Det gör att en del familjer i princip pushar en dotter att sälja sig även om hon egentligen inte behöver göra det eller att en del tjejer i sin föreställning om vad de måste ha väljer att sälja sig istället för att att t.ex. ha ett vanligt arbete som gett en försörjning men knappt mer än så.

Min uppfattning är att denna inställning blivit mer vanlig nu än den var för 10 år sedan då jag började åka till Thailand.

Baa

Nej jag har inget att be dessa kvinnor om ursäkt för då jag på intet sätt har svartmålat dem. Att arbeta i beerbar är definitivt att rejält skrida över de moraliska reglerna i det thailänska samhället dessutom skapar prostitution definitivt ärr hos de kvinnor som hamnar i denna nedbrytande verksamhet. Att detta inte skulle påverka bartjejer på ett negativt sätt i deras framtida relationer verkar du vara en av de få som tror.

Om det är någon som bör be om ursäkt så är det väl du, Baa. Du skriver nedvärderande om mig som person av den enkla anledning att du inte delar mina åsikter i en för dig tydligen brännhet fråga. Fy skäms!!

Ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket tåg menar du då?

BTT

Om du börjar närma dig 50 och inte skaffat fru och barn ännu så har tåget gått!!

Naturligtvis kan du skaffa dig en thaidam och avla fram en unge men det kommer inte bli långvarit.. finns en anledning till att du varit ensam största delen av ditt liv..

Sorry om du blir sur över detta inlägg !

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Om du börjar närma dig 50 och inte skaffat fru och barn ännu så har tåget gått!!

Naturligtvis kan du skaffa dig en thaidam och avla fram en unge men det kommer inte bli långvarit.. finns en anledning till att du varit ensam största delen av ditt liv..

Sorry om du blir sur över detta inlägg !

:D Är du mitt alter ego eller något eftersom du tycks veta exakt hur hela mitt liv har gestaltat sig.

Utan att gå närmare in på detta kan jag bara skriva att du har så fel så fel.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det var väldigt vad du gick igång då. Eftersom jag håller mig för god för svara med personangrepp av din art så skall jag svara sakligt.

Myten om den lyckliga horan tror jag inte på. Ser inte att prostitution kan föra något bra med sig. De flesta bartjejer väljer säkert att sälja sig för att skaffa pengar till ett eller flera barn samt till sin familj. Tyvärr blir det knappast särskilt mycket pengar hemskickat efter ett tag eftersom de flesta pengar går på smink, kläder, alkohol taxiresor osv. Dessutom tjänar inte de flesta tjejer särskilt bra. Konkurrensen är hård. Tyvärr tycker jag en del thaiare inte vill rätta munnen efter matsäcken. Det gör att en del familjer i princip pushar en dotter att sälja sig även om hon egentligen inte behöver göra det eller att en del tjejer i sin föreställning om vad de måste ha väljer att sälja sig istället för att att t.ex. ha ett vanligt arbete som gett en försörjning men knappt mer än så.

Min uppfattning är att denna inställning blivit mer vanlig nu än den var för 10 år sedan då jag började åka till Thailand.

Baa

Nej jag har inget att be dessa kvinnor om ursäkt för då jag på intet sätt har svartmålat dem. Att arbeta i beerbar är definitivt att rejält skrida över de moraliska reglerna i det thailänska samhället dessutom skapar prostitution definitivt ärr hos de kvinnor som hamnar i denna nedbrytande verksamhet. Att detta inte skulle påverka bartjejer på ett negativt sätt i deras framtida relationer verkar du vara en av de få som tror.

Om det är någon som bör be om ursäkt så är det väl du, Baa. Du skriver nedvärderande om mig som person av den enkla anledning att du inte delar mina åsikter i en för dig tydligen brännhet fråga. Fy skäms!!

Ha det

Neil

Ta det lugnt med fader Baas utbrott.

Jag har fått känna på hans dåliga ölsinne vid många tillfällen.

Det går över när han duschat av sig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Några inlägg dolda. De som känner för att gång på gång dra upp gammalt groll uppmanas att använda sig av pm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Några inlägg dolda. De som känner för att gång på gång dra upp gammalt groll uppmanas att använda sig av pm.

Då tycker jag du ska dölja fler inlägg än dom du redan gjort

Link to comment
Dela på andra sajter

Då tycker jag du ska dölja fler inlägg än dom du redan gjort

Snacka om avbrutet samlag... :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det lugnt med fader Baas utbrott.

Jag har fått känna på hans dåliga ölsinne vid många tillfällen.

Det går över när han duschat av sig.

BTT

För det första är jag helt nykter, för det andra kommer jag ALDRIG någonsin att be skitstövlar om ursäkt när de beter sig som om de vore första klassens människor och betraktar ett olycksaligt leverne i ett korrupt system och land som deras eget fel vilket din yrkesbroder Neil tenderar att göra, nej, Dig kan jag skicka på en verbal känga men lite bitskhet och ironi till, honom ALDRIG.

Han är en besserwisser av guds nåde och förtjänar inte någr ursäkter, vad han förtjäna skriver jag inte.

Seså lille vän, ta hand om dig, du verkar vara på väg att bli vuxen.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väldigt vad du gick igång då. Eftersom jag håller mig för god för svara med personangrepp av din art så skall jag svara sakligt.

Myten om den lyckliga horan tror jag inte på. Ser inte att prostitution kan föra något bra med sig. De flesta bartjejer väljer säkert att sälja sig för att skaffa pengar till ett eller flera barn samt till sin familj. Tyvärr blir det knappast särskilt mycket pengar hemskickat efter ett tag eftersom de flesta pengar går på smink, kläder, alkohol taxiresor osv. Dessutom tjänar inte de flesta tjejer särskilt bra. Konkurrensen är hård. Tyvärr tycker jag en del thaiare inte vill rätta munnen efter matsäcken. Det gör att en del familjer i princip pushar en dotter att sälja sig även om hon egentligen inte behöver göra det eller att en del tjejer i sin föreställning om vad de måste ha väljer att sälja sig istället för att att t.ex. ha ett vanligt arbete som gett en försörjning men knappt mer än så.

Min uppfattning är att denna inställning blivit mer vanlig nu än den var för 10 år sedan då jag började åka till Thailand.

Baa

Nej jag har inget att be dessa kvinnor om ursäkt för då jag på intet sätt har svartmålat dem. Att arbeta i beerbar är definitivt att rejält skrida över de moraliska reglerna i det thailänska samhället dessutom skapar prostitution definitivt ärr hos de kvinnor som hamnar i denna nedbrytande verksamhet. Att detta inte skulle påverka bartjejer på ett negativt sätt i deras framtida relationer verkar du vara en av de få som tror.

Om det är någon som bör be om ursäkt så är det väl du, Baa. Du skriver nedvärderande om mig som person av den enkla anledning att du inte delar mina åsikter i en för dig tydligen brännhet fråga. Fy skäms!!

Ha det

Neil

Jaha, och det gör dig till vetenskapsman i beerbarfrågor? Hur mycket har du lagt ut där för att komma till dessa slutsatser?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Generaliseringar gör ingen glad, det finns säkert både köpt och oköpt kärlek och båda formerna förekommer i alla länder mellan alla tänkbara nationaliteter. Godmans typ finns här och där också, en typ som generaliserar men anser sig lite bättre än den stora massan som han klumpar ihop till en grupp och spottar på. Pinsammare än köpt kärlek är den man likt Godman som fördömer och ser ner på andra. Ett tips till Godman kan vara att sköta sig själv och inte lägga så mycket energi på vad andra gör eller inte gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

BRA SKRIVET ITOY karma från mig brukar inte bry mig om att skriva nåt i såna här inlägg då jag mest tycker synd om personerna

som hackar som mest för min del så är varje förhållande unikt och det är bara dom personerna som är gifta/sambos eller bara lever

tillsammans som kan svara på om dom är lyckliga eller inte i min bekanskapskrets o på jobbet så känner jag till minst 5 -6 st som

är otrogna eller har varit som slutat med skilsmässa en del ganska ovänliga såna kan bara säga att det är vanliga svenska par så

det finns överallt oavsett ursprung

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...