Jump to content
IGNORERAD

köpt kärlek


godman

Recommended Posts

Nästan alla förhållande med en Thaitjej är kärleken naturligtvis köpt. Den enda som inte köpt den är väldigt ekonomisk (snål) och smart. Alla ger flickan en peng, guld, moped, bil m.m. Då har man köpt dom. Hur fan ska man någonsin kunna veta om hon tycker om eller älskar en? Börjar man med att ge någonting så är det kört. Om man vill ha äkta kärlek så kan du absolut inte ge pengar, guld eller andra dyra saker.Alla faranger nekar så klart till att just dom är torsk. Dom hittar alltid andra som är torskar men inte dom själva.Alla dom som snackar om andra torskar snackar om sig själva.Farangen med thaitjej är som den blonda flickan som är med en muslim.Min muslim är inte som andra.Fast dom sen är fast o får smäll så försvarar dom sin muslim.Det är som min kompis sa i fyllan. Jag vet hon springer med andra (lurar mig,inte älskar mig,har mig enbart för mina pengar) men man förtränger det, inte sant. Nä! för mig är det inte sant men för dom allra flesta så är det tyvärr så.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Baa

    10

  • Surin P3

    8

  • DeeDs

    6

Mest aktiva i denna tråd

Ett rakt igenom genuint inlägg, baserat på det faktum att alla thaitjejer är horor, alla muslimer illaluktande terrorister, alla ryssar alkoholister, alla tyskar feta svin, alla svenskar lagom, alla smålänningar snåla, alla afrikaner korkade, alla holländare höga, alla fransmän fulla, alla faranger i Thailand feta fattiga och fula..........

:bag:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästan alla förhållande med en Thaitjej är kärleken naturligtvis köpt. Den enda som inte köpt den är väldigt ekonomisk (snål) och smart. Alla ger flickan en peng, guld, moped, bil m.m. Då har man köpt dom. Hur fan ska man någonsin kunna veta om hon tycker om eller älskar en? Börjar man med att ge någonting så är det kört. Om man vill ha äkta kärlek så kan du absolut inte ge pengar, guld eller andra dyra saker.Alla faranger nekar så klart till att just dom är torsk. Dom hittar alltid andra som är torskar men inte dom själva.Alla dom som snackar om andra torskar snackar om sig själva.Farangen med thaitjej är som den blonda flickan som är med en muslim.Min muslim är inte som andra.Fast dom sen är fast o får smäll så försvarar dom sin muslim.Det är som min kompis sa i fyllan. Jag vet hon springer med andra (lurar mig,inte älskar mig,har mig enbart för mina pengar) men man förtränger det, inte sant. Nä! för mig är det inte sant men för dom allra flesta så är det tyvärr så.

Du verkar ha super koll på hur allt fungerar.Helt enkelt en fantastisk logik och slutledningsförmåga. :crazy:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har alla rätt förutom att jag la in det på mat o dryck.Men jag har inte skrivet något om horor, alkolister, terrorister. Vaxet läs ordentligt så kanske du förstår.Inga Thaitjejer är horor men alla faranger lägger hjärnan åt sidan så fort dom träffar en thaitjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför startar ingen ett forum helt tillägnat alla de som i vuxen ålder försöker kompensera för föräldrarnas bristande uppmärksamhet under uppväxten?

Där kunde de ju turas om att uppmärksamma varandra och så slapp vi andra bli indragna lixom..

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen kan väl efter ett par dejter, veta om den andra älskar dig eller inte.

Och jag tror ingen (med reservation) köper moppar eller guld och har med sig på den första eller andra dejten heller.

Jag köpte en moppe till min fru efter ca 4 år tillsammans. Har jag köpt henne nu då?

Om jag har det, varför envisas hon med att säga emot mig allt som oftast? Hon är ju min och ska veta sin plats... eller?

PS. Jag har också köpt guld. Så hon borde vara min dubbelt så mycket nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tur att det finns folk som godman som kan tala om för oss andra hur det ligger till.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nästan alla förhållande med en Thaitjej är kärleken naturligtvis köpt. Den enda som inte köpt den är väldigt ekonomisk (snål) och smart. Alla ger flickan en peng, guld, moped, bil m.m. Då har man köpt dom. Hur fan ska man någonsin kunna veta om hon tycker om eller älskar en? Börjar man med att ge någonting så är det kört. Om man vill ha äkta kärlek så kan du absolut inte ge pengar, guld eller andra dyra saker.Alla faranger nekar så klart till att just dom är torsk. Dom hittar alltid andra som är torskar men inte dom själva.Alla dom som snackar om andra torskar snackar om sig själva.Farangen med thaitjej är som den blonda flickan som är med en muslim.Min muslim är inte som andra.Fast dom sen är fast o får smäll så försvarar dom sin muslim.Det är som min kompis sa i fyllan. Jag vet hon springer med andra (lurar mig,inte älskar mig,har mig enbart för mina pengar) men man förtränger det, inte sant. Nä! för mig är det inte sant men för dom allra flesta så är det tyvärr så.

Börjar man med att inte ge någonting så är det ochså kört.I alla fall med tjejerna i barsvängen.

Jag har fått gåvor av en del thailändska kvinnor. Dock inte av bartjejer.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Godman du måste säkert köpa kärlek om du ska ha nån för du verkar inte direkt vara en älskvärd person. Du spottar på oss svenskar med thailändska flickvänner/fruar och på våra thailändska kvinnor. Synd för dig att det inte går att köpa intelligens också för du skulle behöva en bra del av just det. Hoppas att du får det liv du förtjänar

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar man är intelligent om man ger bort allt man har sparat ihop? Men jag har inte så högt IQ eftersom jag är rik ekonomiskt och har en äkta och underbar kärlek till min fru? Den som skäms, känner sig träffad och vet han har helt åt helvete fel brukar ställa sig med taggarna utåt. Som jag skrev innan, farangen förtränger och kastar deras misstag och fel på andra. Misstagen förstår dom inte riktigt förrän dom står där med rumpan bar. Vissa ens inte då.Dom sparar ihopa en bra slant och gör samma misstag igen o igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Jag har aldrig gett min thaikvinna nåt, förutom presenter vid födelsedagar och dylikt. Hon har förövrigt spenderat mer pengar på mig än vad jag har gjort på henne. Så innebär det också att jag är köpt? Är jag en svensk hora?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det är du inte. Och ordet h.ra är väldigt fult.Jag har o kommer aldrig att kalla dessa underbara thaitjejer för det.Dom lurar inte farangen utan farangen lurar sig själv.Om jag ska sälja min bil o vill ha 10 tusen för den.Då kommer en idi*t o vill köpa den för 30 tusen.Vad gör jag?Jag tar naturligtvis emot pengarna.Det gör Thaitjejen också för hon är inte idi*t.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästan alla förhållande med en Thaitjej är kärleken naturligtvis köpt. Den enda som inte köpt den är väldigt ekonomisk (snål) och smart. Alla ger flickan en peng, guld, moped, bil m.m. Då har man köpt dom. Hur fan ska man någonsin kunna veta om hon tycker om eller älskar en? Börjar man med att ge någonting så är det kört. Om man vill ha äkta kärlek så kan du absolut inte ge pengar, guld eller andra dyra saker.Alla faranger nekar så klart till att just dom är torsk. Dom hittar alltid andra som är torskar men inte dom själva.Alla dom som snackar om andra torskar snackar om sig själva.Farangen med thaitjej är som den blonda flickan som är med en muslim.Min muslim är inte som andra.Fast dom sen är fast o får smäll så försvarar dom sin muslim.Det är som min kompis sa i fyllan. Jag vet hon springer med andra (lurar mig,inte älskar mig,har mig enbart för mina pengar) men man förtränger det, inte sant. Nä! för mig är det inte sant men för dom allra flesta så är det tyvärr så.

och alla med svenska kvinns,,, ? aldrig en ros på alla hjärtans dag? ett sexigt nattlinne? en flaska vin på lördags kväll me förhoppning om att få lossa småbyxorna på damen? tror int skillnaden är så stor ,, bara ,,olika!,,

obs,, bara en reflektion!

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Om man inte är smart och snygg och dessutom gammal också så är det väl bra om man kan kompensera med

en dryg plånbok.Mest synd är det om dom som är både dumma,fula och fattiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Om man inte är smart och snygg och dessutom gammal också så är det väl bra om man kan kompensera med

en dryg plånbok.Mest synd är det om dom som är både dumma,fula och fattiga.

Tack för den passningen

dum,ful å fattig 33:a

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Så du menar man är intelligent om man ger bort allt man har sparat ihop? Men jag har inte så högt IQ eftersom jag är rik ekonomiskt och har en äkta och underbar kärlek till min fru? Den som skäms, känner sig träffad och vet han har helt åt helvete fel brukar ställa sig med taggarna utåt. Som jag skrev innan, farangen förtränger och kastar deras misstag och fel på andra. Misstagen förstår dom inte riktigt förrän dom står där med rumpan bar. Vissa ens inte då.Dom sparar ihopa en bra slant och gör samma misstag igen o igen.

Helt klart är du inne på rätt spår.

Finns en hel del gubbar som styrs av hjärtat och pillesnoppen eller whiskyflaskan och som gräver huvudet i sanden medan barnoi mer eller mindre tömmer kontot.

Många bartjejer känner instinktivt på sig vilka gubbar di kan linda runt fingret och lättare blåsa på stålarna.

" me no like good money and strong heart" har man ju hört ett antal gånger i baren.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kul att du fått en kompis BTT.

Det är ingen kompis.

Men jag är böjd att hålla med om att många gubbar sprider stålarna omkring sig.

Mest beroende på att di inbillar sig att Nois kärlek ökar med ökat penninginflöde.

Vilket inte alls är fallet.

Snarare så att det möjligen ökar mama och papas glädje uppe i hembyn.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen kompis.

Men jag är böjd att hålla med om att många gubbar sprider stålarna omkring sig.

Mest beroende på att di inbillar sig att Nois kärlek ökar med ökat penninginflöde.

Vilket inte alls är fallet.

Snarare så att det möjligen ökar mama och papas glädje uppe i hembyn.

BTT

Tråkigt för de som inga pengar har :na:

En skolärare har ju knappast möjligheten att strö pengar omkring sig...

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Kul att du fått en kompis BTT.

Precis vad som slog mig men jag var för långsam och trög.Så det är tur att jag har lite pengar iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Så du menar man är intelligent om man ger bort allt man har sparat ihop? Men jag har inte så högt IQ eftersom jag är rik ekonomiskt och har en äkta och underbar kärlek till min fru? Den som skäms, känner sig träffad och vet han har helt åt helvete fel brukar ställa sig med taggarna utåt. Som jag skrev innan, farangen förtränger och kastar deras misstag och fel på andra. Misstagen förstår dom inte riktigt förrän dom står där med rumpan bar. Vissa ens inte då.Dom sparar ihopa en bra slant och gör samma misstag igen o igen.

Jaha, så de som är rika ekonomiskt och gifta med en thai kan inte ha äkta och underbar kärlek till sin fru? Du kanske är lika "lurad" som dom som du försöker klanka ner på eftersom du har en så äkta och underbar kärlek till din fru så kanske du inte märker att hon är gift med dig bara för att du är rik ekonomiskt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...