Jump to content
IGNORERAD

Pattaya sports club medlem


Leksandstars

Recommended Posts

Leksandstars

Jag läste i nått forum nån gång att att man kan spela mot betalning av greenfee i hela välden med Pattaya sport club kortet

Är det någon som vet om det är så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste i nått forum nån gång att att man kan spela mot betalning av greenfee i hela välden med Pattaya sport club kortet

Är det någon som vet om det är så?

Hej,

Det är klart man kan. Spelar i Sverige som greenfeegäst. Lite problem då man måste ha ett golfid, men det är inte vårt problem att man låser in sig sådär. det fungerar iallafall.

Har ett 6 år medlemskap till kostnad av 5 år.

Rebnel

Ändrades av Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Självklart kan man spela i sverige. Har inte testat men dom har internationella reglerna så det ska inte vara något problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går bra att spela med det medlemskapet,men jag är även medlem i en s.k. brevlådeklubb för 595.- och får då ett golf-id så jag kan spela tävlingar i Sverige.

mvh drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart kan man spela i sverige. Har inte testat men dom har internationella reglerna så det ska inte vara något problem

Jag frågade på min hemmaklubb i dag vad som gäller om det dyker upp greenfeegäster med utländskt medlemsskap.

Svaret var att det går bra att spela, helst vill man se se ett hcp-bevis/hcp-intyg också men allt är förhandlingsbart.

Det är däremot ingen självklarhet att det fungerar överallt så det är nog klokt att ringa den aktuella klubben och fråga först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...