Jump to content
IGNORERAD

Så var det de här med pengar....


pikelocator

Recommended Posts

pikelocator

Köparna är thai.

Här är svaret från Kasikorn, verkar lovande.

Dear Pikelocator

According to your enquiry regarding on transfer money from Thailand to Sweden, I would like to inform you that you can do it at any convenience branch by bringing passport and passbook with you. For international funds transfer fee is 500 baht per transaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pikelocator

    10

  • Surin P3

    3

  • kokos

    3

  • måne

    2

Mest aktiva i denna tråd

pikelocator

Hej igen.

Är nu nere i Thailand. Mitt hus har varit tingat sen en månad och jag reser hit och tror nästan allt ska gå smidigt. Möte igår med banklady samt mäklaren. You tall to lawyer och mobilen skickas över bordet till mig. Jag skickar tillbaka luren och blir matt. Jag "betalar 600.000" för att sälja och slippa allt strul. Nytt möte idag på Kasikorn. Skriver inte på ett smack innan pengarna är i Svea

Link to comment
Dela på andra sajter

pikelocator

Duktigt bakis var jag på landoffice och banken idag. Tydligen kan man skicka upp till en miljon thb utan jobbiga frågor. Skickade 900.000 idag och det sköttes mycket bra. Sitter med en stor summa thb i huset nu och ska upprepa samma procedur imorgon igen. Vad som är lite lustigt var att tjänstemannen ville se mina transaktioner från Svea till Thailand. Kunde jag skrivit på förmiddagen själv. Jag har normalt Kasikorn men detta sköttes ypperligt på Bangkok bank

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...