Jump to content
IGNORERAD

Träning och midjemått


Surin P3

Recommended Posts

Hmm, går väl inte så bra för tillfället.. Blir ju en del god mat nu när man är i Thailand, dock inte så farligt mycket öl förutom de första dagarna.. Har åkt på en riktig jävla förkylning, så att ut och promenera i värmen är inte att tänka på :diablo:

Krya på diggreat.gifBarnsjukdomar är inte o leka medgiggle.gif..MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    17

  • Surin P3

    16

  • Jive

    12

  • Odin

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Krya på diggreat.gifBarnsjukdomar är inte o leka medgiggle.gif..MVH HNjap.gif

Hmm, barnsjukdomar? Tror det är den där gamla AC skrället som spyr ut massa skit i rummet.. Checkar ut härifrån på Fredag morgon och drar till Koh Chang istället :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, barnsjukdomar? Tror det är den där gamla AC skrället som spyr ut massa skit i rummet.. Checkar ut härifrån på Fredag morgon och drar till Koh Chang istället :)

Går det att fälla upp framsidan på ACn så att du kommer åt att ta loss filtren som sitter innan för?

Då kan du ta ut filtren och skölja av dem i duschen, så kanske du blir av med lite "hösnuva", de brukar vara riktigt äckligt igensatta.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Går det att fälla upp framsidan på ACn så att du kommer åt att ta loss filtren som sitter innan för?

Då kan du ta ut filtren och skölja av dem i duschen, så kanske du blir av med lite "hösnuva", de brukar vara riktigt äckligt igensatta.

MVH Tommy

Jo det har jag gjort på ett par stycken genom åren, men det här är ett sånt där gammalt schabrak som står på golvet :kort: Törs inte börja meka med antikviteter :sFduh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jo det har jag gjort på ett par stycken genom åren, men det här är ett sånt där gammalt schabrak som står på golvet :kort: Törs inte börja meka med antikviteter :sFduh:

Var bor du, finns det sådana kvar ännu, minns att man kunde kyla ölen på dom

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Väldigt tyst här. :clapping: Nä...gör inte så mycket med det där midjemåttet själv,hur mycket man än vill. :20:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Håller på och utvidgar mitt midjemått just nu under semestern.. Får se om man orkar ta tag i det igen när man kommer hem.. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit dåligt med motion nästan en vecka nu, pga mycket både på jobbet och privat.

Idag kunde jag hänga på dottern när hon for och tränade hästen. Under drygt en timma gick jag fem varv runt travbanan.

Nu gäller det att fortsätta och få det att bli regelbundet varje dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Oregistrerad knasen

3.5 kg tyngre efter semestern och nu när man börjat jobba igen så har man börjat handla i den där förbannade mack&Läskapparaten igen :kort::sFduh:

Link to comment
Dela på andra sajter

3.5 kg tyngre efter semestern och nu när man börjat jobba igen så har man börjat handla i den där förbannade mack&Läskapparaten igen :kort::sFduh:

Söp du bort karaktären min vän.Mvh Måne som älskar färskpotatis

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Söp du bort karaktären min vän.Mvh Måne som älskar färskpotatis

Look who's talking... Tyckte jag hörde för ett litet tag sedan om en kär vän som skulle vara nykter till Grillträffen... Å då jäklar..

Mvh. moralens väktare Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Söp du bort karaktären min vän.Mvh Måne som älskar färskpotatis

Nja, nu är det sommar så då får man slarva lite.. I höst blir det hårdkörning igen.. Kanske :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Söp du bort karaktären min vän.Mvh Måne som älskar färskpotatis

By the way så käkade jag nyss Dillkokt skrapad färskpotatis med en klick smör...E du sugen kompis?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

By the way så käkade jag nyss Dillkokt skrapad färskpotatis med en klick smör...E du sugen kompis?

För egen del blev det matjessill och färskpotatis,gräddfil,gräslök och en stor klick smör :great: dubbelmums.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

För egen del blev det matjessill och färskpotatis,gräddfil,gräslök och en stor klick smör :great: dubbelmums.Mvh Måne

Gottegris.Fick du någon klar till?:whistle:

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

:drinks:

Gottegris.Fick du någon klar till?:whistle:

Måste ha en vit helg nu,har blivit 2 helger i rad med fullt ös så gubben behöver en paus :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har på en månad lyckats gå ner ifrån 99 cm till 96,5 i midjemått.

Har inte haft nån direkt tid att cykla. Men jag har skruvat upp staket, hamrat bort gamla klinkers, sågat bort träd med motorsåg, målat tak och väggar mm mm.

Har nog jobbat runt 4-5 timmar effektivt dagligen i genomsnitt de senaste veckorna.

Känns lite lättare också, men utan våg så fortsätter jag med midlemått :)

Skickat med Tapatalk/iPhone

Link to comment
Dela på andra sajter

Har på en månad lyckats gå ner ifrån 99 cm till 96,5 i midjemått.

Har inte haft nån direkt tid att cykla. Men jag har skruvat upp staket, hamrat bort gamla klinkers, sågat bort träd med motorsåg, målat tak och väggar mm mm.

Har nog jobbat runt 4-5 timmar effektivt dagligen i genomsnitt de senaste veckorna.

Känns lite lättare också, men utan våg så fortsätter jag med midlemått :)

Skickat med Tapatalk/iPhone

Aha det var därför du sov under bordet..Utarbetadwhistle.gifwink.gif.. MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Har på en månad lyckats gå ner ifrån 99 cm till 96,5 i midjemått.

Har inte haft nån direkt tid att cykla. Men jag har skruvat upp staket, hamrat bort gamla klinkers, sågat bort träd med motorsåg, målat tak och väggar mm mm.

Har nog jobbat runt 4-5 timmar effektivt dagligen i genomsnitt de senaste veckorna.

Känns lite lättare också, men utan våg så fortsätter jag med midlemått :)

Skickat med Tapatalk/iPhone

Dagligen :giggle:

Den dagen du sov under bordet hemma hos Erkki så vart det väl inte så mycket målat, eller? B)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Just sånna dagar räknas inte alls.

För sånt jag inte minns, har oftast inte hänt. Inte ens fast det finns bildbevis. ;)

Skickat med Tapatalk/iPhone

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Dagligen :giggle:

Den dagen du sov under bordet hemma hos Erkki så vart det väl inte så mycket målat, eller? B)

Känns som jag har missat någon rolig bild.. Vilken tråd finns den i?

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som jag har missat någon rolig bild.. Vilken tråd finns den i?

Kika i Kims utmärkta resetråd :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ahhhh.. Går ju inte att se bilder från photobucket på jobbets surfdatorer.. Och med apfonen tar det ju hundra år att ladda ner bildtrådar.. :sFduh:

Edit: Surfade in med apfonen och såg bilden.. Tack Cave :great:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Guest Oregistrerad knasen

Hur har det gått med träningen? Själv har jag inte tränat nåt sen i mitten av maj. Har gått upp ca 4 kg sen dess..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...