Jump to content
IGNORERAD

Träning och midjemått


Surin P3

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Jag har sneglat på en maskin med pedaler som man trampar upp och ner och samtidigt håller i två spakar, som man för fram och tillbaka med armarna.

Kan de va nåt?

Tror att en sådan maskin är ett utmärkt träningsredskap, är nog likvärdigt med stavgång. Här kan ni läsa om olika träningsmetoder. http://www.nyfikenvital.org/?q=node/862

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    17

  • Surin P3

    16

  • Jive

    12

  • Odin

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om det här ska funka så måste ni lägga in "före" och "efter" bilder, räcker inte med att rapportera in att "jag har gått ner fem kilo", för enkelt att fuska...

:dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska börja med att ta batteriet ur fjärrkontrollen till TV;n

Leif

Det tröttnar du nog snabbt på (eller dör av leda inom kort)! :whistle:

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på, behöver tappa ett gäng kilon som hittat magen min. Dock tror jag att jag väntar ett par veckor med att starta om träningen innan vi kommit till Sverige. Ut och promenera i rask takt i Bangkok lockar inte så vansinnigt mkt just nu i heta Maj.

Tar det som en anmälan till Västgötaträffen?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag känner mej inte bekväm med all vilda hundar, så för mej är det inomhus som gäller.

Men va fan Jive några språngmarcher me nån jycke efter sig de e ju perfekt sen vid nästa kvarter så får vi hoppas de ligger nån fegis innan nästa språngmarch börjar :heat::fan1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på, behöver tappa ett gäng kilon som hittat magen min. Dock tror jag att jag väntar ett par veckor med att starta om träningen innan vi kommit till Sverige. Ut och promenera i rask takt i Bangkok lockar inte så vansinnigt mkt just nu i heta Maj.

Min träning har i stort sett legat nere sen songkran... har sprungit några 10 km:are i Lumpinipark och tränat några pass Thaiboxning men de senaste 2 veckorna har det varit för varmt även för mig (jag gillar värme), till och med poolen har blivit för varm att simma några längre sträckor i. Men jag får nog släpa mig ner till fighting spirit snart och sparra lite iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ska börja med att ta batteriet ur fjärrkontrollen till TV;n

Leif

:crazy::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på, behöver tappa ett gäng kilon som hittat magen min. Dock tror jag att jag väntar ett par veckor med att starta om träningen innan vi kommit till Sverige. Ut och promenera i rask takt i Bangkok lockar inte så vansinnigt mkt just nu i heta Maj.

Många Faranger som är ute och går i mitt område i Bangkok på mornarna, runt 0600 - 0700, ungefär när jag tar sista biran och tittar ner ifrån balkongen på 10e våningen och betraktar Bangkok vakna upp.

:rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag börjar nog med Rockringar!

Kan du trä den över magen då? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra förslag ! :great: Jag är med.Frugan mätte just midjan 111 cm. :bag: Men jag kommer enbart köra med raska promenader.Bra för kropp och själ. :great: Och dra ner på sötsakerna.Hatar att träna på gym.så för mig fungerar det bäst med att gå eller cyckla.

Med 111cm runt magen så äter frugan mer än thaimat va?giggle.gif

Untitled-1.gif((Fattade att du menade dig själv.).MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar nog med Rockringar!

great.gifrotfl.gifrotfl.gif. Bilringar,Rockringar vad ska det här sluta? Är du inte tillräckligt snurrig i huvudet efter ölen?giggle.gif MVH HNjap.gif

Kan du trä den över magen då? :whistle:

Han får va glad om den går över huvudetwink.gif.MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Med 111cm runt magen så äter frugan mer än thaimat va?giggle.gif

Untitled-1.gif((Fattade att du menade dig själv.).MVH HNjap.gif

Nu väckte du konspirationsteorierna i mig :giggle: (( vem brukar skriva så )) :)

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy::great:

"fuskare" får inte vara med i tävlingen.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Föreslå en vettig träningsmetod i hemmet, så är jag kanske på.

Ja då kan du Goggla på zumba fittnes å workoutpå yutobe. det blir lite ögonfröjd också så skaffa ett svettband :crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sneglat på en maskin med pedaler som man trampar upp och ner och samtidigt håller i två spakar, som man för fram och tillbaka med armarna.

Kan de va nåt?

Har en sådan hemma.

Problemet är att ingen använder den :(

Har nog 4 olika redskap de mesta i vindsförrådet :whistle:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

88cm just nu efter att ha ätit fläskpannkaka :)

Men det låg nog på 100cm för ett par år sedan.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det "bara vikten" det är frågan om, så är lchf-metoden oslagbar för dom flesta.

Har provat den vid två tillfällen, första gången ner 10 kg på 2,5 månad, nu 6 kg på 2 månader

Ni som motionerar ska vara mer observanta på midjemåttet än kg på vågen, för muskler väger mer än fett.

Att leva ihop med en Thailändska och köra lchf kost är nog uteslutet (ris å nudlar).

Diabetes är en tickande bomb även i sydostasien och det är vanligen kosten det beror på

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

man fuskar bara för sig själv :) det är sitt eget liv man leker med vattenpumpen mår inte bra av en massa övervikt :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du trä den över magen då? :whistle:

Yes köpt glidmedel :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Petteri kommer om 5 1/2 månad då är jag med o minskar midjan :dance:

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes köpt glidmedel :crazy:

Hehe ja har du yes som glidmedel så förstår jag att frugan gnyr...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Badminton för min del är en bra motion, jag behöver inget måttband eller gummiband..

post-5021-0-51098700-1305224448_thumb.jp

FF

post-5021-0-51098700-1305224448_thumb.jp

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Snarare ett flöte, jäkla metrev hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Badminton för min del är en bra motion, jag behöver inget måttband eller gummiband..

post-5021-0-51098700-1305224448_thumb.jp

FF

Äter du mat ibland?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...