Jump to content
Sign in to follow this  
nike

Flyttar till Buriram (Krasang)

Recommended Posts

nike

Hej, finns det någon här på forumt boende runt krasang. Flyttar själv ner till Chomseang, som ligger nån mil utanför.

Vore trevligt med någon att dricka en öl med! .

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

noBuzz

Hej, finns det någon här på forumt boende runt krasang. Flyttar själv ner till Chomseang, som ligger nån mil utanför.

Vore trevligt med någon att dricka en öl med! .

Hej,

Vi håller till i Pa Chan inte så långt ifrån dig när vi är i området.

Men du har ju supernära till Surin från Chomseang och där finns några permanenta som gillar att svinga en bägare. :)

Rob

Jag har läst på forumet att man absolut inte ska flytta hem till tjejens hemby...

Edited by Rob

Wangthong

Jag har läst på forumet att man absolut inte ska flytta hem till tjejens hemby...

En del påstår till och med att man ska åka till Filipinerna eller Vietnam istället för Thailand. :whoco5:

Mantra

jag önskar dig lycka till med flytten

thai p

Alltså några säger hur fan kunde han uttala sig så klumpigt ja det var det värsta jag hört, andra säger ja det var då det bästa jag hört.En del mår bra av att bo här andra mår bra av att bo där.Men då kanske jag tänker hur har jag nu ställt till det,går det här att klara ut nej tänker några andra tänker ja det här går att ordna.=HUR FAN MAN ÄN GÖR SÅ FINNS DET PERSONER SOM HAR ÅSIKTER OCH LÄGGER SIG I.MAN SKALL TRIVAS MED DET MAN GÖR ANNARS BRUKAR DET GÅ DÅLIGT :blah: varför skall man ej bo i tjejens hemby ?

buriram

Hejsan virretk, Välkommen hit Bor 9 km utanför stan,(Buriram) har flyttat hit för 2,5 år sedan. Hör av dig, när du/ni är i krokarna. Mvh anders PS 1,5 km från Mammas by går bra ;-)

areeya
Hejsan virretk, Välkommen hit Bor 9 km utanför stan,(Buriram) har flyttat hit för 2,5 år sedan. Hör av dig, när du/ni är i krokarna. Mvh anders PS 1,5 km från Mammas by går bra ;-)

Längesen man såg nån skriva här! Själv kommer jag till Buriram..K.rasang nu i juni 2013. Trevligt att få lite mer Svenska vänner i området.

stefan5300

Vad tog buriram vägen?

Soengsang
Vad tog buriram vägen?

Tror han fylleskrev så pass att han förvisades längst ner i frysboxen.

Scandinaviancorner

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

Edited by Scandinaviancorner

Surin P3

Om konkurrens råder i barerna, så lär de väl vara bättre än de andra thaidamerna. :D 

stugan5
Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Ser du ner på folk? eller

Soengsang
Ser du ner på folk? eller

Han är inte så lång i rocken, så inte ser han ner på så många!

• Fint 1

Fuller1
Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!! i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna
Har du inget vettigt att tillägga i denna tråden än att försöka trycka ner folk? Mår du så dåligt själv? Stackars dig.