Jump to content
IGNORERAD

Vad behövs för att titta på Thaitv i Sverige?


thai412

Recommended Posts

Tjena.vad behöver man investera i för att kunna se Thaitv här i sverige?...frugan har prata om nån parabol?.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ThaiSkuggan

    2

  • freddan_gbg

    2

  • Marlon

    2

  • Offe1609

    2

Mest aktiva i denna tråd

Parabol riktad mot Hotbird och en parabolmottagarne är ett alternativ för att kunna ta in Thai Global Network (och en Buddha-kanal). Internet är ett annat för att få in thaikanaler.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Insåg att länken jag bifogade bara länkar vidare till denna hemsida Thaitvnow

Finns fler kanaler att välja på här.

/Marlon

Ändrades av Marlon
Link to comment
Dela på andra sajter

Fru Chang gillar DooTV, kostar $35 för 90 dagar:

http://www.mydootv.tv/thaitv/

Själv gillar jag inte att 4:3 program visas i 16:9 format, men det tycks inte störa fru Chang.

Herr Chang har talat.

Min sambo har också fastnat för DooTV, sitter som klistrad framför datan nästan all sin lediga tid. Såpor med en massa gråt och skrik och lekprogram med ljudeffekter är tydligen toppen. Själv så får jag ont i huvudet av att lyssna på skiten så hon får använda hörlurar när jag är i närheten. :giggle::suicide::crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad som krävs för att se på Thai-TV oavsett var i världen man befinner sig är...

-Ett djävligt stort tålamod

-Man bör gilla dålig bildkvalitet

-Man bör gilla dåliga skådespelare

-Man bör helst vara aspackad

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
lostinisaan

BB TV Thai

använder frugan

Varning för ostädat hus och sena kvällar med gråtande, skrikande Thais (i datorn)

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det osså Dootv som gäller.

Tidigare satt hon framför dator´n men efter jag köpte ny mediaspelare Boxee så har hon tagigt över tv´n

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det osså Dootv som gäller.

Tidigare satt hon framför dator´n men efter jag köpte ny mediaspelare Boxee så har hon tagigt över tv´n

Gjorde samma "misstag", fick köpa en TV till! Men det är hon värd.

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Här är det osså Dootv som gäller.

Tidigare satt hon framför dator´n men efter jag köpte ny mediaspelare Boxee så har hon tagigt över tv´n

Hur fungerar det med Boxee på för sätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det osså Dootv som gäller.

Tidigare satt hon framför dator´n men efter jag köpte ny mediaspelare Boxee så har hon tagigt över tv´n

Hur fungerar det med Boxee på för sätt?

Nu blev även jag intresserad hur är det implementerat?

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Har TGN blivit betalkanal? Eller e det min satellitbox som behöver ny kanalsökning? Bilden flimrar typ små fyrkanter :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Har TGN blivit betalkanal? Eller e det min satellitbox som behöver ny kanalsökning? Bilden flimrar typ små fyrkanter :(

Låter som om du behöver justera din parabol. Här i skutskär funkar det som det ska.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer lyssna på Jonasn, blåsten har väl ändrat läget på den. Pekar den lite fel då får du en pixlad bild, Ett spännande jobb som man bör vara två om, det är då man upptäcker skillnaden mellan män och kvinnor, så som varande teknikintresserad.

mvh Rolf

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi använder internett tv från obizgo.tv 30 40 dagar för 8.99$ (6,24 €).

Fungerar mycket bra (för oss iaf), masser av serier och filmer. Har även nyheter.

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer lyssna på Jonasn, blåsten har väl ändrat läget på den. Pekar den lite fel då får du en pixlad bild, Ett spännande jobb som man bör vara två om, det är då man upptäcker skillnaden mellan män och kvinnor, så som varande teknikintresserad.

mvh Rolf

Tack i.af. Dendär Buddhakanalen samt övriga flimrar ej .men det behövs ju så lite för att det ente ska funka :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai-tv är lite underskattat, även fast jag inte förstår språket så kan jag tycka att vissa program är lite underhållande.

Fast jag är mest fascinerad av tjejjens ansiktsutryck när hon kollar.

Det påminner lite om ett barn som sitter framför en tv eller dator, dvs 100% fokus, det finns alltså inget annat just då, vilket är helt perfekt för jag älskar att retas och det finns inget bättre läge att reta upp henne än när hon kollar på tv. :14:

Fast hon är en jäkel på att sikta på "rätt ställe", så jag har blivit lite feg av mig. :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena.vad behöver man investera i för att kunna se Thaitv här i sverige?...frugan har prata om nån parabol?.

Hejsan

Dessutom rekommenderas att inhandla ett par bra hörselskydd, alternativt en bal bomull.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

TGF har nog flyttats Kompisen hade den förrr men inte sedan ung. ett år tillbaka Nu kör han med Doo tv som han har kopplat upp mot Tv-en bra bild o ljud 35 Us D. kvartalet Jag har hans kod så jag kan titta när jag vill Men efts. det är strömande ( Kan ej spara ) så blir det lite Synd på musiken

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...