Jump to content
IGNORERAD

thailändskt guld i boxning!!


kingsofthailand

Recommended Posts

kingsofthailand

Thailand tog just nu sitt andra guld i os i peking, det blev seger med 8-2 i boxning för somjit jongjohor, grattis Thailand, och snart kan det bli ett tredje guld i nästa boxningsfinal.

sverige är långt efter Thailand i medaljligan men men tjejerna är väl glada iallafall så man får glädjas med dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Att ta ett boxarguld är alltid stort!

Tyvärr brött BBC sändningen efter två ronder (för att visa när vi britter tog ytterligare en medalj) så jag såg inte slutet. Av det lilla jag såg verkade han vara väldigt överlägsen. Vad blev slutsiffrorna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg andra halvan av matchen, tror det blev 9-2 :yipi:

Om ca 30 minuter kommer nästa guldmatch med en Thai i.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag glads med min fru och alla andra thailandare och jag ar inte alls bitter att vi hamnar efter stora arofyllda lander som Mongoliet, Panama och Zimbabwe  :grrrrrr:

Jag kommer nu ocksa pa att jag kanner mig ytterst delaktig i Kinas framgangar, jag har varit en trogen skattebetalare i Arbetarnas Paradis i flera ar och kanner mig mycket stolt over alla guld i synkroniserad dykning och rytmisk sportgymnastik som jag bidragit till  :Drogar-Vampire(LBG):

Link to comment
Dela på andra sajter

Andra matchen har börjat, Thailändaren ligger under efter första ronden 1-2

2-2, efter andra ronden...

3-10, efter tredje, Thailändaren ledde ett par sekunder med 3-2...

SILVER! 4-12

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en ettrig jävlen till Dominikan. Han var ju helt överlägsen. Skoj med ett silver iallafall. Var det Thailands första?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för uppdateringen!

Kul att höra.

Igår pratade jag med mamma på telefon.

Hon berättade att hon höll på att heja på en boxningsmatch.

"Okey, det låter inte likt min mor", tänkte jag.

Sen berättade hon att på militärsområdet var det mest kvinnor kvar så det var mest kvinnor som hejade och skrek högst. Kul att de hade så kul.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...