Jump to content
IGNORERAD

elektrisk mössa


in-ka

Recommended Posts

nu är goda råd dyra, min frus elektriska värmemössa är trasig, hon använder den när hon balsamerar sitt hår, är de ngn som vet om det finns att köpa i sverige,

Link to comment
Dela på andra sajter

:na: Ja detta är ytterst allvarliga betingelser, inget att skojja om eller ens skämta om så här i Fuskushima tider,krig i Libyien, krig i Elefebenskusten, i global uppvärmning, i Mexikasnka gölfen med "small people" osv! :dance:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

:na: Ja detta är ytterst allvarliga betingelser, inget att skojja om eller ens skämta om så här i Fuskushima tider,krig i Libyien, krig i Elefebenskusten, i global uppvärmning, i Mexikasnka gölfen med "small people" osv! :dance:

önskade bara info om det är ngn som vet om dessa el-mössor finns att köpa i sverige, (katastrofer och elände i världen tar vi en annan gång)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig sett sådana mössor du letar efter, men jag har heller aldrig letat så därför blir mitt svar, jag vet inte. Men finns det i Thailand så finns det säkert här, pröva med att googla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, ställ in ugnen på 170 grader och öppna luckan in med huvudet i 2 minuter, klart!

Tänk håll huvudet stilla!

Grilljeraren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, ställ in ugnen på 170 grader och öppna luckan in med huvudet i 2 minuter, klart!

Tänk håll huvudet stilla!

Grilljeraren Arne

om inte så kan hon ta micron på 25 sec högsta effekt, snabbt o lätt som en plätt. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Elektriska och elektriska? Förrut fanns det sådana som man hade en fläkt i rem som blåste i mössan. Hur hennes mössa ser ut har jag svårt att giissa mig till. Är det el i huvut så kan man elektrisifera sig billigare med två strumpstickor i vägguttaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

ok vi lägger ner detta, bara massa döskallar här

Har kollat lite på nätet och det verka´r inte finnas här i sverige, så det får nog bli en hårtork

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

ok vi lägger ner detta, bara massa döskallar här

Du borde kanske leta på något frisörforum..eller kanske elektronikforum cool.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...