Jump to content
IGNORERAD

Minigolfbana i Hua Hin


j o h

Recommended Posts

Är det 250 för 4 spelare så är det väll ok :)

Nej ! 250Bath per person ! Och barn upp till 15 spelar för 150Bath

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har inte stora Chang!

Då får jag väl ta med egna!

Allvarligt skojat, senast vi var i Hua hin var Dec 2004, på för-bröllops honeymoon, och jag tror inte vi kommer dit igen inom nån snar framtid.

Vi vart inte så förtjusta i beachen, vassa stenar under vattnet (hur skoj är det när man har små barn med sig?) och hästar som skiter både i vattnet och på stranden, halvkasst faktist.

Men lycka till med affärerna!

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske går i Huan Hin så lycka till med era priser. :sFduh:

Själv skulle jag nog ha billig golf som lockelse och tagit in pengar på changen :dance1:

Det är mängden av besökanden som avgör dagskassan :great: .

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

post-3865-0-72099600-1304108763_thumb.jp

Mingolf i Khon Kaen

post-3865-0-40989800-1304108935_thumb.jp

Det var riktigt fint runt banan,den var Jurassic Park inspirerad med massa dinosaurier här och där.Vill minnas att en runda kostade 150b för 2 spelare.Detta var iof 4-5 år sedan och vad det kostar idag har jag ingen aning om? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske går i Huan Hin så lycka till med era priser. :sFduh:

Själv skulle jag nog ha billig golf som lockelse och tagit in pengar på changen :dance1:

Det är mängden av besökanden som avgör dagskassan :great: .

Vart bor du? Är det bara priset som avgör vad ni gör på kvällarna, vi skulle också vilja

ha en "Extra ordinär superbana"(dinostyle), som du kanske vet kostar allt pengar att göra

och vi har dom inte, så vi börjar i liten skala. Det ordas om två till minigolfbanor i Hua Hin

hoppas de kommer igång snart men som sagt det är bara snack än så länge. Vi har en bana

som är öppen och det går att spela, dricka något uppfriskande, äta något lätt

från våran grann-resturang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart bor du? Är det bara priset som avgör vad ni gör på kvällarna, vi skulle också vilja

ha en "Extra ordinär superbana"(dinostyle), som du kanske vet kostar allt pengar att göra

och vi har dom inte, så vi börjar i liten skala. Det ordas om två till minigolfbanor i Hua Hin

hoppas de kommer igång snart men som sagt det är bara snack än så länge. Vi har en bana

som är öppen och det går att spela, dricka något uppfriskande, äta något lätt

från våran grann-resturang.

Jag som trodde att om man lagt ner mycket pengar i banbyggandet så kunde man ta ut mera i spelavgift.

Nu när ni börjar i liten skala tar ni 250B, och sedan om pengarna strömmar in och ni får råd att bygga om till en Extra ordinär superbana(dinostyle) sänker ni då priset till 150B?

Lite Thailogik över det hela....

ps.Vad kostar en liten chang hos er

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som trodde att om man lagt ner mycket pengar i banbyggandet så kunde man ta ut mera i spelavgift.

Nu när ni börjar i liten skala tar ni 250B, och sedan om pengarna strömmar in och ni får råd att bygga om till en Extra ordinär superbana(dinostyle) sänker ni då priset till 150B?

Lite Thailogik över det hela....

ps.Vad kostar en liten chang hos er

Ja! Det går att komma dit utan att spela om man inte har lust eller råd att betala 250Bath för en runda

och vi tar 55 Bath för en liten Chang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Surin slipper man bli svettig på en minigolfbana och kan utan problem dricka en stor Chang för 55 Baht :)

PS. j o h... Vill du annonsera på forumet går det också bra.

Skicka epost till mig på media@maipenrai.se för mera info.

Billigt är det. ;) Dock inte lika billigt som en tråd på detta vis, men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...