Jump to content
IGNORERAD

Isuzu M7 kan det vara nått


Drivern

Recommended Posts

Har kollat in en sådan via nätet,men ni som vet är det något att ha och vilka olika modeller finns ang.motoralternativ,prisbild osv.

MVH Drivern m familj

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat in en sådan via nätet,men ni som vet är det något att ha och vilka olika modeller finns ang.motoralternativ,prisbild osv.

MVH Drivern m familj

Dom säljs både i Sverige och Thailand. Var skall du bo??

Bara att välja.

Trevlig bil, men inget slår LEXUS !!

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat in en sådan via nätet,men ni som vet är det något att ha och vilka olika modeller finns ang.motoralternativ,prisbild osv.

MVH Drivern m familj

MU7 är en lite gammalmodigt konstruerad SUV som bygger helt och hållet på Isuzus Pick up.

Den har bladfjädring baktill precis som pickupen och jag har sett att verkstadshandboken för Isuzus MU7, pickup och Cheva Colorado är likadana, bortsett från små karosseri detaljer.

Säkert en stabil bil, men ingen vidare komfort och med pickup krocksäkerhet och väghållning (rätt kass).

Kolla istället på Cheva Captiva, 1 år begagnad ungefär (2års garanti kvar), så finner du en mycket bättre och trafiksäkrare bil än en ny MU7 för samma pengar.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte köper man väl en begagnad bil i Thailand, när det är så otroligt liten prisskillnad mot nya. Detta vet jag av egen erfarenhet efter att ha köpt en ny Honda 2007 där jag fick tillbaka pengarna efter 12 månader och 30.000 km!

Vore jag du, Drivern, skulle ha köpt en Toyota Hilux. Fantasilöst - kanske - men säkert kort både mot prisnedgång och verkstadsutgifter...tror iaf jag. :)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte köper man väl en begagnad bil i Thailand, när det är så otroligt liten prisskillnad mot nya. Detta vet jag av egen erfarenhet efter att ha köpt en ny Honda 2007 där jag fick tillbaka pengarna efter 12 månader och 30.000 km!

Vore jag dig, Drivern, skulle ha köpt en Toyota Hilux. Fantasilöst - kanske - men säkert kort både mot prisnedgång och verkstadsutgifter...tror iaf jag. :)

Vi betalade 1.080.000 för en 1 år gammal bil som kostade 1.560.000 Ny enligt kvitton från nybils köpet.

Drygt 100.000 kr värdeminskning på 1år helt OK för oss, men det gäller ju att välja märke.

Nu valde vi i första hand en modern bil med gott om plats inne, bra säkerhet osv, istället för en pickup-baserad SUV.

Vi är nöjda.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...