wingcommander0 Inlagd April 7, 2011 Dela Inlagd April 7, 2011 Har genom flickvännen hört att hennes farfar har 12 rai mark nära Mun river utanför ubon ratchatani. för denna mark vill han ha 30 000 bath per rai verkar vara ett vettigt pris.skall ner och inspektera det snart. mina planer om jag köper marken är väl så småningom plantera gummiträd och odla lite på marken. har själv byggmark ca 2km ifrån denna marken där jag börjar bygga hus i november. är det någon som har några bra ideer förutom gummiträd som kan vara bra att satsa på. Ubon Ini Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 7, 2011 Dela Inlagd April 7, 2011 Har genom flickvännen hört att hennes farfar har 12 rai mark nära Mun river utanför ubon ratchatani. för denna mark vill han ha 30 000 bath per rai verkar vara ett vettigt pris.skall ner och inspektera det snart. mina planer om jag köper marken är väl så småningom plantera gummiträd och odla lite på marken. har själv byggmark ca 2km ifrån denna marken där jag börjar bygga hus i november. är det någon som har några bra ideer förutom gummiträd som kan vara bra att satsa på. Hej Satsar du på gummiträd så bör du nog plantera detta på alla dina 12 rai, men du kan ju odla t.ex cassava mellan gummiträdsplantorna under tiden dessa inte har växt sig för stora. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 7, 2011 Dela Inlagd April 7, 2011 kaffe kan odlas mellan gummiträden om det finns någon marknad för det i Thailand http://www.kaffeinformation.se/templates/FullPage.aspx?id=5062 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.