Jump to content
IGNORERAD

Mark vid Mun River Ubon


wingcommander0

Recommended Posts

wingcommander0

Har genom flickvännen hört att hennes farfar har 12 rai mark nära Mun river utanför ubon ratchatani. för denna mark vill han ha 30 000 bath per rai verkar vara ett vettigt pris.skall ner och inspektera det snart.

mina planer om jag köper marken är väl så småningom plantera gummiträd och odla lite på marken. har själv byggmark ca 2km ifrån denna marken där jag börjar bygga hus i november.

är det någon som har några bra ideer förutom gummiträd som kan vara bra att satsa på.

Ubon Ini

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Har genom flickvännen hört att hennes farfar har 12 rai mark nära Mun river utanför ubon ratchatani. för denna mark vill han ha 30 000 bath per rai verkar vara ett vettigt pris.skall ner och inspektera det snart.

mina planer om jag köper marken är väl så småningom plantera gummiträd och odla lite på marken. har själv byggmark ca 2km ifrån denna marken där jag börjar bygga hus i november.

är det någon som har några bra ideer förutom gummiträd som kan vara bra att satsa på.

Hej

Satsar du på gummiträd så bör du nog plantera detta på alla dina 12 rai, men du kan ju odla t.ex cassava mellan gummiträdsplantorna under tiden dessa inte har växt sig för stora.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...