Jump to content
IGNORERAD

Swimmingpool eller inte...


janne_h

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

(Haft fel så få gånger då jag envisats.)

Det jag skrev om begagnade bilar är summan av vad huvudsakligen THAI sagt, så OM det är fel, så har en hel bunt thai fel... :)

OM det skulle vara så att jag är ute och seglar så ofta som ni påstått - nästan alltid UTAN att tala om VAD som var fel - varför har då ni HITTAT PÅ en massa LÖGNER om min PERSON, istället för att motargumentera om SVAMMELFRÅGORNA?... :D

Inte lätt att argumentera mot svammel :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    10

  • Sek Losos uncle

    6

  • Tallviking

    5

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Inte lätt att argumentera mot svammel :whoco5:

Sluta att svara honom istället för han inser inte att han är ute och cyklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Inte lätt att argumentera mot svammel :whoco5:

För dig kanske :D Ja, ni verkar ha mycket lättare att hitta på lögner om person. Vad är det för svårt med att säga VAD som är fel, OM det är fel?...

Men det har tagit sig lite på slutet, för ÄNTLIGEN har några av er invänt lite i sakfrågor. Men DU har FORTFARANDE inte kommit med ett enda motargument i sakfrågorna, fastän du gnällt MASSOR... Kan du inte ta och motargumentera i någon gammal sakfråga, som du bara gnällt i? :D

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

För dig kanske :D Ja, ni verkar ha mycket lättare att hitta på lögner om person. Vad är det för svårt med att säga VAD som är fel, OM det är fel?...

Men det har tagit sig lite på slutet, för ÄNTLIGEN har några av er invänt lite i sakfrågor. Men DU har FORTFARANDE inte kommit med ett enda motargument i sakfrågorna, fastän du gnällt MASSOR... Kan du inte ta och motargumentera i någon gammal sakfråga, som du bara gnällt i? :D

Men ge dig med ditt svammel någon gång :whoco5:, klockorna saktar här igen nämligen :pray2:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ge dig med ditt svammel någon gång :whoco5:, klockorna saktar här igen nämligen :pray2:

Risken är stor att det bara blir värre...:suicide:

Han vart ju bannad på chaimai.se(3dje thaiforumet han bannas från? ) i förrgår då admin där fick nog av hans svammel, så nu har han tyvärr bara MPR kvar av de större thaiforumen att svamla på...

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Risken är stor att det bara blir värre...:suicide:

Han vart ju bannad på chaimai.se(3dje thaiforumet han bannas från? ) i förrgår då admin där fick nog av hans svammel, så nu har han tyvärr bara MPR kvar av de större thaiforumen att svamla på...

Ja han kanske borde vandra samma väg som broder tt ha ha

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör som jag. Lägg honom i filtret så blir det väldigt mycket lugnare

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

För dig kanske :D Ja, ni verkar ha mycket lättare att hitta på lögner om person. Vad är det för svårt med att säga VAD som är fel, OM det är fel?...

Men det har tagit sig lite på slutet, för ÄNTLIGEN har några av er invänt lite i sakfrågor. Men DU har FORTFARANDE inte kommit med ett enda motargument i sakfrågorna, fastän du gnällt MASSOR... Kan du inte ta och motargumentera i någon gammal sakfråga, som du bara gnällt i? :D

Vad är det du vill argumentera om? Du svarar ju inte på frågor.. Har frågat dig vilka alla dessa gäng är som du svammlar om. Ölargänget, bargänget och rddgänget tex.. Och dina sk sakfrågor är ju bara svammel om hur exceptionell du är i allt du företar dig och hur perfekt och snygg du är..

Men fortsätt gärna på din inslagna väg, de gånger man orkar ta sig igenom allt ditt svammel så brukar jag faktiskt le, förmodligen för att det finns stollar som du som tror sig vara så mycket bättre än oss andra.. :av-109998:

Link to comment
Dela på andra sajter

(Haft fel så få gånger då jag envisats.)

Det jag skrev om begagnade bilar är summan av vad huvudsakligen THAI sagt, så OM det är fel,så har en hel bunt thai fel... :)

OM det skulle vara så att jag är ute och seglar så ofta som ni påstått - nästan alltid UTAN att tala om VAD som var fel - varför har då ni HITTAT PÅ en massa LÖGNER om min PERSON, istället för att motargumentera om SAKFRÅGORNA?... :D

bs_offtopic.gif Ursäkta till er andra ..sista "svaret till thaiexperten NO1.

52.gif Då kanske du kan dra lärdom av det då? Att allt du hör av dina "fruar" på diverse dating sajter inte är som verkligheten. Förstår inte att du kan lita så blint på vad dina "flörtar" säger. Och om din "expertis" på los . Korkat exempel följer.. Om jag/någon hade velat göra en rymdresa...Tror du jag/någon hade lyssnat på någon som aldrig hade vart i rymden .... Eller hade vi pratat med Christer Fugelsang eller liknande? Vad tror du? Någon som "hört" hur det är i rymden eller NÅGON SOM VET. Jag vet vad jag hade valt..och du väljer förmodligen tvärtomhit-the-fan.gif. OVER AND OUT HN54.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Pool är bra

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bra när man är pinknödig ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta att svara honom istället för han inser inte att han är ute och cyklar.

Man kan inte vara ute och cykla när man har så dåliga knän.

Men däremot så kan man sluta att fylla varenda tråd i forumet med 5-10 raders svammelinlägg

som upprepar sig likt en LP-skiva på tomgång. :blah:

SLU du kan väl hålla dig till nightlifetråden du också.

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

tillbaks till ämnet tack, starta en hacktråd där ni kan hållas och hacka på varandra.

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi flyttade in i vårt hus i slutet av förra året och vi valde att bygga en pool trots att vi bor 1 km från havet. Jag ångrar absolut inte det, används dagligen och rengöringen sköter jag själv 3 gånger i veckan. Tycker inte det är speciellt besvärligt, går upp tidigt på morgonen, fixar mitt kaffe och går ut rengör poolen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi flyttade in i vårt hus i slutet av förra året och vi valde att bygga en pool trots att vi bor 1 km från havet. Jag ångrar absolut inte det, används dagligen och rengöringen sköter jag själv 3 gånger i veckan. Tycker inte det är speciellt besvärligt, går upp tidigt på morgonen, fixar mitt kaffe och går ut rengör poolen.

När jag flyttar ner på heltid så småningom kommer jag nog också bygga

men när man bara är i huset några veckor om året känns det som en felsatsning

Tjejens morsa har den platsen som köksträdgård så länge

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har varken hus eller pool i Thailand , men när jag hyr hotell,condo osv är prioteringarna ,pool,internet,hiss och numera spis ,ugn köpte jag en själv ha ha :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag valde Desjoyaux i Tapong som tillverkare inte billigast inte snyggast men 10 års garanti på ytskiktet. Det ligger inte långt i från ditt hus om jag har förstått det rätt.

te

När jag flyttar ner på heltid så småningom kommer jag nog också bygga

men när man bara är i huset några veckor om året känns det som en felsatsning

Tjejens morsa har den platsen som köksträdgård så länge

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag valde Desjoyaux i Tapong som tillverkare inte billigast inte snyggast men 10 års garanti på ytskiktet. Det ligger inte långt i från ditt hus om jag har förstått det rätt.

Är det butiken strax innan stora korset i Taphong vid grönsaksmarknaden ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det butiken strax innan stora korset i Taphong vid grönsaksmarknaden ?

Butiken som ligger precis innan korsningen med trafikljus om du kommer från Rayong stad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Butiken som ligger precis innan korsningen med trafikljus om du kommer från Rayong stad.

OK. Det var den jag menade

Vart i Rayong har du ditt hus då ?

Jag skall ner om drygt en månad så man kunde kanske komma förbi och kolla på din pool ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Det var den jag menade

Vart i Rayong har du ditt hus då ?

Jag skall ner om drygt en månad så man kunde kanske komma förbi och kolla på din pool ?

Jag bor strax öster om Ban Phe, sista infarten mot Ban Phe/Suan son beach. Det är cirka 800 meter från motorvägen. Välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor strax öster om Ban Phe, sista infarten mot Ban Phe/Suan son beach. Det är cirka 800 meter från motorvägen. Välkommen!

OK. Hör av min när jag är nere

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bifogar några fler bilder för badsugna.

sml_gallery_3145_114_91568.jpg

gallery_3145_114_26673.jpg

gallery_3145_114_35065.jpg

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Bifogar några fler bilder för badsugna.

sml_gallery_3145_114_91568.jpg

gallery_3145_114_26673.jpg

gallery_3145_114_35065.jpg

Mvh Janne

Nice mkt nice , men tog pengarna slut så det blev ingen färg till muren he he :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice mkt nice , men tog pengarna slut så det blev ingen färg till muren he he :ironi:

Det är ju som vanligt med Thailändare.

Får dom bättre betalt tror dom någon annanstans så drar dom.

Dom håller på med muren.

Kommer folk och fortsätter nästa vecka.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...