Jump to content
IGNORERAD

Apple


Surin P3

Recommended Posts

Har fått ett epost ifrån Apple i Sverige om att göra MPR 100% Apple kompatibelt.

De kommer att hjälpa till med själva arbetet och utformandet av allt.

Pengarna för denna sponsring är alldeles för bra för att tackas nej till, men det kravet de har är att INGA med Windows operativsystem kan läsa här.

Vad tycker ni att vi skall göra?

---------------------------

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är en bra ide!

Självklart ska även den mobila versionen ändras så att den bara fungerar på iPad, iPhone och iPod touch.

Det vore också bra om Apple-aktiens kurs visades högst upp på varje sida.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag är på beroende på vad som ger mest pengar. Spelar väl ingen roll om windowsanvändarna inte kommer in på Mpr bara stålarna gör det. :dance:

Ska fan handla på mig fler Appleaktier nu när dollarn är så låg. Tror jag går all in tamme fan, apple och stålar is tha shit.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Men seriöst nu för fan. Om Swippe har bestämt att vi skall gå över till att utforma utifrån Safari (eller var det heter?) så borde du och han erhålla antingen en burk eller någon form av emulator iaf. Tycker det är lite extremt att gå över helt - går det inte att ha något som är kompatibelt för båda systemen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen har Swippe mer än en stjärtgosse i ledningen. Jag tycker det är en vansinnig idé och undrar hur ni tänker egentligen? Det kommer att bli världskrig. Börjar mer och mer ifrågasätta min egen närvaro här när det uppenbarligen bara är jag som kan tänka klart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan har raderat mitt tidigare inlägg?

Skrev en hel hög om hur Apple försöker ta åt sig marknadsandelar på internet... Sluta radera mina inlägg här...!

Fan. Jävla skit.

Ska snacka med Swippe om hur ni egentligen håller på och sabbar för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Surin,

Din jävla gnällkärring. Jag börjar bli mer än lovligt trött på ditt jidder nu. Håll dig till att knacka kod eller vad fan du gör hela dagarna så låter du modereringen skötas av oss vuxna. Spring du till Swippe och se vad som händer - jag skulle inte hålla andan av förhoppning om att han skall hålla med dig din lilla mes.

ps. jag raderade ditt inlägg för det stank av isaan-dynga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan har raderat mitt tidigare inlägg?

Skrev en hel hög om hur Apple försöker ta åt sig marknadsandelar på internet... Sluta radera mina inlägg här...!

Fan. Jävla skit.

Ska snacka med Swippe om hur ni egentligen håller på och sabbar för mig.

Du är inte lite sorglig du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kan gärna få göra forumet röksignalskompatibelt men om vi ska stå upp och försvara de här dumheterna inför alla klagande medlemmar så måste ni höja våra moderatorarvoden ordentligt; 10,000 Baht/månad räck ju inte ens till en helkväll på Sukkan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kan gärna få göra forumet röksignalskompatibelt men om vi ska stå upp och försvara de här dumheterna inför alla klagande medlemmar så måste ni höja våra moderatorarvoden ordentligt; 10,000 Baht/månad räck ju inte ens till en helkväll på Sukkan.

Tycker jag oxå, nog borde vårt arbete vara mer värt med tanke på all skit man får ta som låtsasägare/mod/admin. Fast det är klart, om Swippe står för notan på mod-träffen "Edens lustgård" så lovar jag att skriva på ett juridiskt vattentätt dokument om att inte avslöja hur det egentligen förhåller sig på Mpr.

Har hört att man utan problem kan ta med sig tre väldigt samarbetsvilliga prinsessor samtidigt på Eden. Ryser ofrivilligt bara av tanken... brrrr! :friends::friends::friends:

Tar du den notan Swippe så får du i alla fall mitt hedersord på papper, det lovar jag.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar du den notan Swippe så får du i alla fall mitt hedersord på papper, det lovar jag.

Du får väl ringa honom. Han läser väl aldrig här. Hälsa från mig med föresten. Vi kanske borde lägga fram gemensamma krav vid nästa halvårsavtal. Bättre än att var och en bara för sin egen talan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får väl ringa honom. Han läser väl aldrig här. Hälsa från mig med föresten. Vi kanske borde lägga fram gemensamma krav vid nästa halvårsavtal. Bättre än att var och en bara för sin egen talan.

Jo, får göra det. Gemensamma krav var för övrigt en bra idé, dvs om ni andra är på idén om Eden. Annars kanske jag kör ett eget förhandlingsrace. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...