Jump to content
IGNORERAD

TV-Tips


Glottiz

Recommended Posts

Vill dela med mig av ett TV-tips för andra Thailandsboende.

Har man en PS3 så kan man på ett väldigt bekvämt sätt kolla på SVT Play, TV4 Play samt lite andra kanaler på sin TV

Jag vet att enklast är kanske att kika direkt i datorn men: Denna metoden låter dig alltså sitta i soffan och "zappa runt med en fjärrkontroll" i hela ovanstående utbud.

Att du sedan får en mediaspelare på köpet (liknande PS3 Media Player) som spelar upp HD-film, musik, foto mm från datorn som gör inte saken sämre.

Du du behöver är en PS3 med Fw 3.41 (dongle crack) eller 3.55 (custom firmware).

Ta sedan ner Showtime Media Player härifrån: http://www.psxstore.ities/ps3/apps/

Installera programmet och du har i ett nafs hela ovanstående TV-utbud "rätt upp i soffan".

Igår låg jag i soffan och kollade på Sportspegeln och det har jag inte gjort på många år! :dance1:

fyoc9c.jpg

Är det de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett annat tips är att söka på svenne tv på facebook där har ni en kille som säljer svensk tv för er/oss som bor i Thailand längre stunder eller på heltid. Där ingår 1an.2an 4an och 6an om jag inte missminner mig. Kostnaden ligger på 1000 b mån om jag minns rätt :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...