Jump to content
IGNORERAD

Vem vill du träffa i Thailand?


Guest wUThai

Recommended Posts

Om jag verkligen fick välja enbart en medlem att tillbringa en helnatt bland barerna med så skulle jag nog välja Micke i Surin eller herr Clion.

Tror kemin kan stämma ganska bra där och vi skulle troligen kunna ha jäkligt kul.

BTT

Där ser man. :crazy: Jag som trodde du skulle välja mej. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    7

  • broder tuk tuk

    5

  • Avregistrerad clion

    4

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Hmm, mej själv tror jag, för strax över 7 år sen, innan jag åkte från Phuket till Bkk (där jag träffa frugan), så jag kunde varnat den trevlige ungkarlen :whistle: ...

Snacka om dyr resa! Och det blir inte billigare med åren :giggle:

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Optimisten och pessimisten. Jag beundrar verkligen optimistens eviga lugn oavsett hur många som försöker hoppa på honom ang hans i mina såväl som de flestas åsikt, tokiga åsikter ang Thailänsk politik, så vet alla vem jag menar. Lika så förmågan att alltid se byn i ett rosenrött skimmer. Jag älskar nog Thailand lika mycket som IL men är väl medveten om att det inte är något paradis, långt ifrån.

Och pessimisten, mannen som alltid verkar ha fått ett halvtomt glas när alla vi andra sitter med halvfulla dito. Inte fasiken kan det väl vara möjligt att gå genom livet helt inriktad på att alltid skulla hitta något negativt överallt.

Det är oftast så att man får en annan uppfattning om medlemmar efter att träffats irl.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Där ser man. :crazy: Jag som trodde du skulle välja mej. :whoco5:

Absolut!

Är du i Thailand någongång efter 20 november och framåt så bara messa.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

De jag skulle vilja träffa är Tomurdoc och Caveman(Om de nu inte är samma person)Skulle vara intressant att veta om de är lika otrevliga i verkliga livet som på forumet

Link to comment
Dela på andra sajter

De jag skulle vilja träffa är Tomurdoc och Caveman(Om de nu inte är samma person)Skulle vara intressant att veta om de är lika otrevliga i verkliga livet som på forumet

Det tackar jag för med ett +

Mvh

CM

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

De jag skulle vilja träffa är Tomurdoc och Caveman(Om de nu inte är samma person)Skulle vara intressant att veta om de är lika otrevliga i verkliga livet som på forumet

Håller med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Tack ,Tomurdoc, Jag trodde inte att jag någonsin skulle få ett + karma från dej.Kanske vi har något gemensamt. Jag är prestigelös ,så kanske vi kan finna något som vi kan ha gemensamt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ,Tomurdoc, Jag trodde inte att jag någonsin skulle få ett + karma från dej.Kanske vi har något gemensamt. Jag är prestigelös ,så kanske vi kan finna något som vi kan ha gemensamt.

Ahhh Karma det är viktiga saker, allrahelst för framtida bekantskaper...man vill ju liksom inte komma med en massa skit i ryggsäcken.

Likaså får jag passa på de stunder herr larbejo är ute ur utvisningsbåset.:great:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Att träffa och lyssna på Scandinaviancorner berättelser live vore en höjdare

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Tomurdoc är en mycket högt uppsatt man , han sitter högst upp i styrhytten på en

puscher någonstans i Östersjön

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomudoc! Ja vad ska man säja om dina angrepp?

Dina egna angrepp då? Fruktansvärda!

Kom på att jag skulle vilja träffa Sek Losos uncle.

En "intressant" person att analysera närmare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja ,Maitan skulle vara en trevlig person att möta i verkliga livet

Tycker ochså Maitan verkar vara en hyvens kille.

Han ser i alla fall snäll och gemytlig ut på bilder.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

De jag skulle vilja träffa är Tomurdoc och Caveman(Om de nu inte är samma person)Skulle vara intressant att veta om de är lika otrevliga i verkliga livet som på forumet

Det är inte samma person. Jag har träffat båda, dock ej samtidigt om jag minns rätt. Sympatiska personer IRL, jag har inget att klaga på.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ja Herr Chang det var ju tur att de de inte var samma personer men de sprider tyvärr ett gift över MPR Jag säger inget mer de som är här förstår

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna åka till Koh Samui och träffa Sven-Göran "Svennis" Eriksson, Sedan sitta och dricka öl eller vin tillsammans med honom och lyssna på hans resa genom livet som fotbollstränare.

Svennis har sålt sitt hus här på Samui.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom mej själv, för knappt 8 år sen...

Så skulle det vara kul att träffa den där Stjp, verkar vara en kul kille!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vad som rent spontant faller mig in är att det skulle vara intressant att besöka Isan Lover och få en egen uppfattning om idyllen i hans hemby!

Herr Chang har talat.

Hej

Du är välkommen till idyllen, och vem vet du kanske köper dig ett hus där. :)

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat många live i Los och vill träffa fler så man har ett ansikte på nicket, men det är några jag skulle vilja träffa live i Los som jag har träffat live i svedala.

Några av dom är

Kenneth4618

Nonki

lamai64

Knasen

Honken

Leif-Arne

Samt er alla som var på Närketräffen samt Västgötaträffen, sedan finns det personer som man vill träffa fler gånger.

Och det är

Ragson

Maitan

Clion

HC

Bibben

Datoollbox

Odin

Surfarn

Småland

Mussev8

Vaxet

Med mera

Som sagt jag vill träffa alla som jag har träffat igen då alla var mycket trevliga

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...