Jump to content
IGNORERAD

Vem vill du träffa i Thailand?


Guest wUThai

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    7

  • broder tuk tuk

    5

  • Avregistrerad clion

    4

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Maitan dök upp i skallen först :) Han är ju lite kändis.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är väl inte DrT medlem på MPR men om han vore det skulle det vara häftigt att få några tips om hur man lyckas dupera så många att man kan få ihop en så pass hyfsad förmögenhet på så relativt kort tid.

Fatiiglappen Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Man har redan träffat många kanon trevliga människor här i Thailand hos bla. Maitans, Bangkokträffar och annadagsträffen i UdonThani.

Ett par personer jag är nyfiken på och gärna skulle vilja träffa är:

- GammelDansken

- Tallviking

- Kim

- Banarne

- SiamNilsson

- Joints

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla dom jag hittils träffat av Thaisvennarna har varit över förväntan trevliga, och jag träffar med glädje dom igen.

Och av dom som jag inte träffat är nog Kim den jag är mest nyfiken på (kanske beroende på att vi delar många intressen).

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna vilja träffa Victoria Silvstedt över ett par chankor :D

ps. skulle det skita sig av någon anledning så duger Jessica Alba också ;)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Chankor??

SLB känner jag till, och Fjällko åxå men Changko... Finns det??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

en odin och flera odinar

en humorlös och flera humorlösa

en besserwisser fler besserwissrar

en chang och flera changkor

vart det för svårt för dig? ;)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT,så han hade kunnat visat mig runt på barerna i Pattaya (har aldrig varit där) med risk för att det hade blivit många 7-11 besök :crazy: - Maitan hade jag bott hos om jag åkte till pattis..verkar vara en go gubbe :great: . Flanarne ,för att höra om han bara pratar som han skriver dvs .En tyken mening åt gången sen 5 min paus ;) . EX: Mja. Ibland händer det att jag har satt ihop 2 meningar till en..MVH svensklärare Arne..:) ... Det e dom tre jag kommer på nu ;) MVH Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Inga.

Är det hon från Schweden??

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga.

Inga.tror jag står över!

Men menar nissepisse ingen, så är det nog ganska ömsesidigt.

Är det hon från Schweden??

Iofs så är jag lyckligt gift, men inte fan skulle jag åka till Thailand för att träffa Inga :whoco5:

http://www.youtube.com/watch?v=ixVGpuYFSaY

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Gotland och höra på hans historier är alltid underhållande, han skulle fan ha en egen talk show på scandinavian corner! men nu är han väll snart nere igen typ 6-7 april.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gotland och höra på hans historier är alltid underhållande, han skulle fan ha en egen talk show på scandinavian corner! men nu är han väll snart nere igen typ 6-7 april.

Fråga han då hur det är att gå "rount rount" en hel natt i Fredricia hahahahahaha.vilken stolle!

PS fuck ISPS.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Inga.

Som polis därborta kanske du träffar några åndå, professionellt menar jag,

och då är det bra om du inte kan misstänkas för att gynna dina kompisar på nätet.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

BTT,så han hade kunnat visat mig runt på barerna i Pattaya (har aldrig varit där) med risk för att det hade blivit många 7-11 besök :crazy: - Maitan hade jag bott hos om jag åkte till pattis..verkar vara en go gubbe :great: . Flanarne ,för att höra om han bara pratar som han skriver dvs .En tyken mening åt gången sen 5 min paus ;) . EX: Mja. Ibland händer det att jag har satt ihop 2 meningar till en..MVH svensklärare Arne..:) ... Det e dom tre jag kommer på nu ;) MVH Hn :wai:

Vadå "tyken"? Han skriver ju nästan alltid lustiga komentarer.

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå "tyken"? Han skriver ju nästan alltid lustiga komentarer.

Mja det ena behöver utesluta det andra här i gbg...MVH dubbeltydande hamnoi ;) .. Ps Gillar med flanarnes "lustiga inlägg" :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Mja det ena behöver utesluta det andra här i gbg...MVH dubbeltydande hamnoi ;) .. Ps Gillar med flanarnes "lustiga inlägg" :wai:

Jag väntar med spänning på om och när han börja hudfläta dig.

Förvrängning av nick är bara en av hans specialiteter

och ditt försök att förvränga hans är inget mot vad andra prövat före dig.

Sök och läs vad b99 skrivit förr, så kommer du att prisa dig lycklig

ifall han väljer att även fortsättningsvis ignorera dig :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag skulle ha velat träffa Thaikaj för att verkligen få reda på om han är så jävla ful som han ständigt påstod att han är.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...