Jump to content
IGNORERAD

Vem vill du träffa i Thailand?


Guest wUThai

Recommended Posts

Jag väntar med spänning på om och när han börja hudfläta dig.

Förvrängning av nick är bara en av hans specialiteter

och ditt försök att förvränga hans är inget mot vad andra prövat före dig.

Sök och läs vad b99 skrivit förr, så kommer du att prisa dig lycklig

ifall han väljer att även fortsättningsvis ignorera dig :-)

Får nog logga ut då om stora stygga arne skall börja driva med mig :whistle: ..Vad folk skriver o katten skiter hamnar i samma låda hos mig. Bjuder gärna på det. Det e ju inte irl som jag behöver se/lyssna på det.:na: ..Så jag får väl stänga av ta fram snuttefilten ,krypa ner hos frugan och gråta ut om ni skulle bli för elaka mot mig :) ... MVH (o)rädde Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    7

  • broder tuk tuk

    5

  • Avregistrerad clion

    4

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Jag skulle ha velat träffa Thaikaj för att verkligen få reda på om han är så jävla ful som han ständigt påstod att han är.

BTT

Jag skulle tro att han har ett ganska alldagligt utseende så som vi flesta har, inkl mig.

Men sen att vissa skriver att de är så fula eller så som du har skrivit ett flertal gånger att du ser så bra ut (fast än det inte stämmer, det finns ju fotobevis på det numera) skall nog tas med en nypa salt.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tro att han har ett ganska alldagligt utseende så som vi flesta har, inkl mig.

Men sen att vissa skriver att de är så fula eller så som du har skrivit ett flertal gånger att du ser så bra ut (fast än det inte stämmer, det finns ju fotobevis på det numera) skall nog tas med en nypa salt.

Två personer har jag iaf set på bild som färgar håret svart i sin desperata fåfänga kamp mot ålderdomens tecken, nämligen Kahdaffi och BTT.lite "look a like" där faktiskt, de svänger ofta också i sina skepnader lika fort :giggle:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla.

Är dock inte så social av mig och hänger inte på puber, så jag får nog nöja mig med Inga :( .

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle ha velat träffa Thaikaj för att verkligen få reda på om han är så jävla ful som han ständigt påstod att han är.

BTT

Undrar vad han har för nick i MPR.

I Thaitjejer skrev han flitigt så :)

Mycket trevlig också i sina inlägg.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Kommer alltid åka och hälsa på Maitan när jag är i Thailand!

Sen om de skulle gå att dra tillbaka tiden så måste jag säga Sten på flaggan

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Den Thailändska kungen skulle vara intressant att tjôta med.

Om han inte har tid, så Fidel Castro.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Den Thailändska kungen skulle vara intressant att tjôta med.

Om han inte har tid, så Fidel Castro.

Va kul både kungen av Thailand/kuba är mpr-medlemar.av-109998.gif

Tjoflöjt vilket sällskap man hamnat i.dance.gif

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Marknaden skulle va kul å träffa, man läser ofta om hur marknaden gör si och så! :scomp:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åka hela vägen till Thailand för att träffa svenskar??

Det gör man ju hela tiden hemma.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den lycklige glädjeflickan - som valt sitt yrke av helt fri vilja trots att hon haft den faktiska möjligheten att välja vilket annat yrke som helst.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Av dom jag inte träffat så är ban99arne nr: ett.

Sen finns det liksom ingen tvåa eller trea ...som jag kommer på nu i alla fall.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna åka till Koh Samui och träffa Sven-Göran "Svennis" Eriksson, Sedan sitta och dricka öl eller vin tillsammans med honom och lyssna på hans resa genom livet som fotbollstränare.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kort o gott alla, åtminstone en gång. :crazy::dance:

Sedan får man se... :friends::giggle:

I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som rent spontant faller mig in är att det skulle vara intressant att besöka Isan Lover och få en egen uppfattning om idyllen i hans hemby!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är trevligt att träffa alla, forumist eller inte.

Kan tyvärr inte bedöma en persons egenskaper IRL efter vad som skrivs på ett på ett stort forum på webben.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Skulle gärna åka till Koh Samui och träffa Sven-Göran "Svennis" Eriksson, Sedan sitta och dricka öl eller vin tillsammans med honom och lyssna på hans resa genom livet som fotbollstränare.

Jag och 3 jobbarkompisar gjorde en Fotbolsvecka 1983 eller om det var 84 med min saab 700mil Stuttgart Dan Corneliusson Munchen Benfika Lissabon när svennis var tränare och Glenn Strömberg spelade där

Vi var hemma och knackade på hos svennis (nyktra)han kom och öppna i morgonrocken klockan var nog20,00 Benfika skulle möta Liverpol i Uefa Cupen dagen efter men ändå supportrar som kör 700mil

kan man väl snacka några minuter med Så efter den resan står han inte högt på min tavla

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Tycker det är trevligt att träffa alla, forumist eller inte.

Kan tyvärr inte bedöma en persons egenskaper IRL efter vad som skrivs på ett på ett stort forum på webben.

Dig har man ju träffat IRL varje dag i månader i streck Och det gick ju bra även fast du var så jävla lat

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Av dom jag inte träffat så är ban99arne nr: ett.

Sen finns det liksom ingen tvåa eller trea ...som jag kommer på nu i alla fall.

Fritz..

Håller med Fritzen Ban99arne skulle va en höjdare å träffa sen om det är i los eller sverige spelar ingen roll 555555

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dig har man ju träffat IRL varje dag i månader i streck Och det gick ju bra även fast du var så jävla lat

Man ska inte leka med strykjärn i en igloo.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och 3 jobbarkompisar gjorde en Fotbolsvecka 1983 eller om det var 84 med min saab 700mil Stuttgart Dan Corneliusson Munchen Benfika Lissabon när svennis var tränare och Glenn Strömberg spelade där

Vi var hemma och knackade på hos svennis (nyktra)han kom och öppna i morgonrocken klockan var nog20,00 Benfika skulle möta Liverpol i Uefa Cupen dagen efter men ändå supportrar som kör 700mil

kan man väl snacka några minuter med Så efter den resan står han inte högt på min tavla

Om jag förstår dig rätt så ville han inte prata med er? Kan förstå honom, jag tycker inte man ska komma oanmäld till människor man inte känner och störa dom i deras hem om det inte gäller någon nödsituation eller liknande. Själv så hatar jag dörrknackare och telefonförsäljare som stör mig i mitt hem. Kan bero på att jag flertalet gånger blivit störd/väckt av dyliga både dagtid och kvällstid och jobbar man skift som jag med väldigt tidiga mornar eller sena kvällar så kan man explodera om någon djävul stör ens sömn. Känner man inte personen så kan man omöjligt veta när, var, hur den personen tex sover, sitter och äter eller har intimt umgänge osv.

Vad beträffar ämnet så har jag inte hunnit satt mig in än i vilka nick jag skulle vilja träffa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men nu var vi inte Dörrknackare eller telefonförsäljare utan suportar som åkt 700mil för å se matchen

kan ju tilläga att jag följe med blåvit på träningsläger mm mm vi var i Rom när dom skulle möta Roma jag fick följa med i bussen och in på arenan likaså var jag med då dom låg på träningsläger på kanarieöarna fick åka med i bussen och och var med när dom spela kort mm mm.Och då var inte Svennis tränare

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen så skulle jag skita i om det så var påven som knackade på när jag sov eller gänga frugan, vill jag vara i fred så ska jag väl få vara det i mitt egna hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom som är mest aktiva på forumet vill jag gärna träffa i Thailand

för som det sagt tidigare, att som är en person är på forumet är den oftast inte om man träffar personen privat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Om jag verkligen fick välja enbart en medlem att tillbringa en helnatt bland barerna med så skulle jag nog välja Micke i Surin eller herr Clion.

Tror kemin kan stämma ganska bra där och vi skulle troligen kunna ha jäkligt kul.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...