Jump to content
IGNORERAD

Är man bortskämd eller


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

har varit förkylld i veckan. Så frugan ha fått höra många timmerstockar. Så frugan tyckte jag skulle stanna hemma idag från travkamraterna. Jag fick oljemassage med allt och fick festa lite . sedan fick man sju rätt på v75. Man kanske ska stanne hemma jämt. Dotternntycker jag är grym på BÄ Bä

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    8

  • omarama

    5

  • Odin

    5

  • Avregistrerad clion

    4

Mest aktiva i denna tråd

Grattis till 7an :great: o krya på dig..MVH GBG :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Är man helt bortskämd när man har en kvinna som älskar en och njuter av varandras sälllskap. Vi ar det grymt bra. Lyckan är att träffa en thai dam. Förlåt att jag skriver det men så är det. Vilken känsla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Är man helt bortskämd när man har en kvinna som älskar en och njuter av varandras sälllskap. Vi ar det grymt bra. Lyckan är att träffa en thai dam. Förlåt att jag skriver det men så är det. Vilken känsla.

Visst fan är det underbart! Inget du behöver be om ursäkt för!

Tjåck dii!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig!! :good: Det känns härligt att bli bortskämd av den man älskar. Är själv förlovad med en underbar kvinna från Vietnam som man skämmer bort och som skämmer bort en :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag får en underbar känsla i hela kroppen varje morgon när jag möts av ett gomollon telak och ett jätteleende.

Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av anglosaxiskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Stort Tack. Sen har man en mini som inte alltid är perfekt. men som är så grymt häftig. jag måste säga att blöi pappa på gamla dagar är så jävla häftigt

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Ja jag får en underbar känsla i hela kroppen varje morgon när jag möts av ett gomollon telak och ett jätteleende.

Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av anglosaxiskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in.

Vilken katt hadde du då?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag får en underbar känsla i hela kroppen varje morgon när jag möts av ett gomollon telak och ett jätteleende.

Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av anglosaxiskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in.

Lite lätt rasistiskt utalande,trist för dig om din förra kärring var sur men det kanske inte hade så mycket med det anglosaxiska att göra.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken katt hadde du då?

Dansk Bonnkatt

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag får en underbar känsla i hela kroppen varje morgon när jag möts av ett gomollon telak och ett jätteleende.

Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av anglosaxiskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in.

Kan bara hålla med..inte det sista kanske men inte långt ifrån. Min fru kan vara sur som fan men det går över fort...Inte som den förra som kunde köra "tysta leken" i 4 dagar på raken om man "gjort bort sig"...:fan1: ... Tål att upprepas...Once you go asian you`ll never go kaukasian :great::dance1: ... Med reservation för stavningen..MVH GBG :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lätt rasistiskt utalande,trist för dig om din förra kärring var sur men det kanske inte hade så mycket med det anglosaxiska att göra.

Solly fingrarna gick fortare än hjärnan, jag menade Svensk. Och ja det var säkerligen pga. mej hon va sur, men min nuvarande har ju så att säga samma råämne att leva med...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja jag får en underbar känsla i hela kroppen varje morgon när jag möts av ett gomollon telak och ett jätteleende.

Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av anglosaxiskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in.

Känner igen mig där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Solly fingrarna gick fortare än hjärnan, jag menade Svensk. Och ja det var säkerligen pga. mej hon va sur.

Helt klartUntitled-1.gifUntitled-1.gif

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy f-n vikket skräckscenario att behöva vakna bredvid en sån som mej...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Lite lätt rasistiskt utalande,trist för dig om din förra kärring var sur men det kanske inte hade så mycket med det anglosaxiska att göra.

Om han hade skrivet att alla anglosaxiska kvinnor var sura så kunde man kanske tyda det till rasistiskt om man gärna vill men hur fick du detta till det? Är det rasistiskt att skriva vilken ras x-tillhörde? Mindre relevant kanske man rasistiskt?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Odin som vanligt hoppas jag på träff innan 13 juni . Som vanligt på sammma ställe. Och behöver du hjälp så OK

Link to comment
Dela på andra sajter

Om han hade skrivet att alla anglosaxiska kvinnor var sura så kunde man kanske tyda det till rasistiskt om man gärna vill men hur fick du detta till det? Är det rasistiskt att skriva vilken ras x-tillhörde? Mindre relevant kanske man rasistiskt?

Om man blandar in ras samtidigt som man lägger till epitet som sur så kan det diskuteras.

Om jag hade skrivit ett inlägg som "Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av thailändskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in" så tror jag man hade fått rätt fett med minus.

Vad tror du??

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Om han hade skrivet att alla anglosaxiska kvinnor var sura så kunde man kanske tyda det till rasistiskt om man gärna vill men hur fick du detta till det? Är det rasistiskt att skriva vilken ras x-tillhörde? Mindre relevant kanske man rasistiskt?

Nja, sexistiskt möjligtvis - men rasistiskt - knappast. Båda har ju samma ursprung.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Dansk Bonnkatt

Ja det måste varit en stor och stark jävel som orkade släpa dig in och ut.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, sexistiskt möjligtvis - men rasistiskt - knappast. Båda har ju samma ursprung.

Vadå båda har samma ursprung,han skrev väl att nu när man har thailändsk fru är allt tjolahopp medans om frugan är anglosaxiisk så är livet pest.

Eller menar du att alla kvinnor är från Venus ;)

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man blandar in ras samtidigt som man lägger till epitet som sur så kan det diskuteras.

Om jag hade skrivit ett inlägg som "Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av thailändskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in" så tror jag man hade fått rätt fett med minus.

Vad tror du??

Vet att frågan inte är till mig men jag skriver på allt nu :crazy::giggle: Ja du hade nog blivit nollad på karmakontot :crazy: . Förstår vad du menar och håller med dig i sak men är bara inte lika finkänslig.. MVH GBG :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Lite lätt rasistiskt utalande,trist för dig om din förra kärring var sur men det kanske inte hade så mycket med det anglosaxiska att göra.

Om man blandar in ras samtidigt som man lägger till epitet som sur så kan det diskuteras.

Om jag hade skrivit ett inlägg som "Till skillnad från förr i tiden då jag fortf. hade en kvinna av thailändskt ursprung... Då man vaknade bredvid en sur kärring som tittade på mej som något katten släpat in" så tror jag man hade fått rätt fett med minus.

Vad tror du??

Du kan använda ditt eget inlägg som ett råd till dig själv:

Vad du än skriver kommer nog någon att ta illa vid sig så det är inget att hänga upp sig på ;)

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men han och x:et har ju samma ursprung och jag har aldrig hört talas om ngn som blivit anklagad för att vara rasistisk som uttryckt sig nedlåtande om sin egen "tillhörighet".

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klipp och kliserdags alltså,finns svaret till vad du menar bland dom tre av mina inlägg som du citerade eller är det förväntat av mig att jag ska leta upp var dom postades?

Jag har tagit ett par groggar nu så om du kan tänka dig förklara lite lätt,typ en snabbversion för mindre begåvade så är jag tacksam.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...